mulle 2 kiitos. :xmas:Meillä on osastolla sinullekin asuinsija. Sieltä on suora yhteys kotiplaneetallesi. Sinun tarvitsee vain niellä pilleri ja rauhoittua niin saat sinne häiriöttömän yhteyden.
Ottaisin sitten mieluummin vihreän pillerin, enkä punaista, kiitos.Meillä on osastolla sinullekin asuinsija. Sieltä on suora yhteys kotiplaneetallesi. Sinun tarvitsee vain niellä pilleri ja rauhoittua niin saat sinne häiriöttömän yhteyden.
Voidaan kyllä värjätä minkä väriseksi ikinä tahdot, kyllä me joku keino keksitään. Meiltä löydät mukavia heimoveljiä- ja sisaria, et tule kokemaan tylsää hetkeä kyytiäsi odotellessa.Ottaisin sitten mieluummin vihreän pillerin, enkä punaista, kiitos.
Huh, helpotti.Voidaan kyllä värjätä minkä väriseksi ikinä tahdot, kyllä me joku keino keksitään. Meiltä löydät mukavia heimoveljiä- ja sisaria, et tule kokemaan tylsää hetkeä kyytiäsi odotellessa.
Meillä on osastolla sinullekin asuinsija. Sieltä on suora yhteys kotiplaneetallesi. Sinun tarvitsee vain niellä pilleri ja rauhoittua niin saat sinne häiriöttömän yhteyden.
Niin, nämä abduktiot eivät ole naurun asia laisinkaan.Ethän oikeasti ole jossain osastolla töissä, nauramassa ehkä hyvinkin kauheita asioita kokeneille ihmisille?
No huomioidaan nyt sinutkin. Kun tulit siihen esittämään itsees.Jaa. Joko Peyolla on tosi tylsää tai sit hakee huomioo. Miten vaan, eipä täällä palstalla mitää tapahukaa enää
No hyvä, tuu hakeen. Tuun bussipysäkille venttaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29450137:ajokortti olis.
No hyvä, tuu hakeen. Tuun bussipysäkille venttaan.
Sinisiä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29449630:mulle 2 kiitos. :xmas:
vihreitä. :xmas:Sinisiä?
Nauttiiko päätön lääkkeet suppona vai miten?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29449630:mulle 2 kiitos. :xmas:
Et sinä voi tietää, jos minäkin haluan vertaistukea ja pillereitä. Siitähän täällä keskustellaan, vihreistä ja sinisistä pillereistä?Pysy sinä vaan poissa tästä vertaistukikeskustelusta.