Meidän prismassa oli sellainen pahvihäkkyrä niille ja sieltä ei voinut edes katsoa niitä alimpia mukeja et onks niissä rillit vai ei Ois pitänyt nostaa päällimmäinen pahvikerros pois ja sittenhän ois kaikki mukit hajonneet. Niihin pahvikerroksiin oli tehty lovet jopa mukin kahvoille, eli niitä ei voinu ees pyöritellä Vähä yritin kurkkiaEhkä ostan jossain vaiheessa KUN niitä tulee kaupassa vastaan. Oli huvittavan näköinen eilen Prismassa se mukipöytä, ihan pemotettu
Siis kuitenkin lisää yrität haalia niitä mukeja, vaikka just sanoit että et tarvitse ?Meidän prismassa oli sellainen pahvihäkkyrä niille ja sieltä ei voinut edes katsoa niitä alimpia mukeja et onks niissä rillit vai ei Ois pitänyt nostaa päällimmäinen pahvikerros pois ja sittenhän ois kaikki mukit hajonneet. Niihin pahvikerroksiin oli tehty lovet jopa mukin kahvoille, eli niitä ei voinu ees pyöritellä Vähä yritin kurkkia
Ei mulla ole vielä sellaista... Eikä edes varmuutta että onko tulossakaan, joten miksi ihmeessä en olisi ostanut prismasta sellaista jos siellä olisi sellainen ollut?Siis kuitenkin lisää yrität haalia niitä mukeja, vaikka just sanoit että et tarvitse ?
En mä oo juoksennellu Kunhan nyt vaan ilmoitin että "taas niitä saa", jos joku mukia vailla oleva palstamamma ei vaikka huomannut.. Mut nehän sit kerkeskin jo menemään, toivottavasti nyt edes yks palstamammakin kerkes sit tilaamaanAlkuperäinen kirjoittaja Olen häkeltynyt;29448867:Eikö teillä naisilla/ äideillä ole muuta tekemistä?????? Hämmentää kovasti tällainen muki-hysteria.
Kertoo kyllä aikamoisen paljon elämänlaadusta, jos tällaisia asioita pitää tavoitella, ja juostaan ympäriinsä penkomassa jotain mukeja? WTF?
Mielestäni jo tuollaisen asian miettiminen, ja tilaaminen nettikaupasta on huolestuttavaa. Eikö elämässä ole muuta mietittävää? Ymmärrän että tuoreet äidit höpöttävät vauvajuttuja tai hurahtavat lastenvaatteisiin, mutta tällainen rillimukien perässä juokseminen on kyllä mielenköyhyyttä. En edes yritä ymmärtää.En mä oo juoksennellu Kunhan nyt vaan ilmoitin että "taas niitä saa", jos joku mukia vailla oleva palstamamma ei vaikka huomannut.. Mut nehän sit kerkeskin jo menemään, toivottavasti nyt edes yks palstamammakin kerkes sit tilaamaan
Mä tilasin jo torstaina, jos en sellaista saa ni en saa, en ala sen takia menemään jonoon johonkin sittarin eteet ja pää kolmantena jalkana juosta kauppaan hakemaan rillimukia
Tai sit ihan vaan rilliAlkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29448910:--se on RILLINEN *korjaa terminologian täsmälliseksi*
Milanna lanseerasi ton ^ lyhytmuodon siis, mielestäni ihan loistava uussana taas suomen kieleen.
Pliis unohtakaa se pitkä muoto rillillinen jo tulee ihan P.Korea mieleen
Keräily on keräilyä, jos ihminen kerää jotain tiettyä sarjaa, niin ei se halua että se jää vaillinaiseksi. Tietenkään.. Ihan sama mistä keräilyjutusta on kyse niin kyllä ne kaikki ilmestyneet halutaan saada.Alkuperäinen kirjoittaja Olen häkeltynyt;29448925:Mielestäni jo tuollaisen asian miettiminen, ja tilaaminen nettikaupasta on huolestuttavaa. Eikö elämässä ole muuta mietittävää? Ymmärrän että tuoreet äidit höpöttävät vauvajuttuja tai hurahtavat lastenvaatteisiin, mutta tällainen rillimukien perässä juokseminen on kyllä mielenköyhyyttä. En edes yritä ymmärtää.
No tuo on kyllä totta, itseppähän ovat keksineetLuulen, että moni tekee noin, että tilaa 6 ja palauttaa 5. Mut itsepä ovat siellä arabialla keksineet tällaisen systeemin.
Toivottavasti KFkf saat rillimukisi!