Nyt niitä rillimukeja taas saa verkkokaupasta ;) Jos joku on vielä ilman

• Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Ehkä ostan jossain vaiheessa KUN niitä tulee kaupassa vastaan. Oli huvittavan näköinen eilen Prismassa se mukipöytä, ihan pemotettu :D
Meidän prismassa oli sellainen pahvihäkkyrä niille ja sieltä ei voinut edes katsoa niitä alimpia mukeja et onks niissä rillit vai ei :D Ois pitänyt nostaa päällimmäinen pahvikerros pois ja sittenhän ois kaikki mukit hajonneet. Niihin pahvikerroksiin oli tehty lovet jopa mukin kahvoille, eli niitä ei voinu ees pyöritellä :D Vähä yritin kurkkia :D

vieras..
Meidän prismassa oli sellainen pahvihäkkyrä niille ja sieltä ei voinut edes katsoa niitä alimpia mukeja et onks niissä rillit vai ei :D Ois pitänyt nostaa päällimmäinen pahvikerros pois ja sittenhän ois kaikki mukit hajonneet. Niihin pahvikerroksiin oli tehty lovet jopa mukin kahvoille, eli niitä ei voinu ees pyöritellä :D Vähä yritin kurkkia :D
Siis kuitenkin lisää yrität haalia niitä mukeja, vaikka just sanoit että et tarvitse ?

Olen häkeltynyt
Eikö teillä naisilla/ äideillä ole muuta tekemistä?????? Hämmentää kovasti tällainen muki-hysteria.
Kertoo kyllä aikamoisen paljon elämänlaadusta, jos tällaisia asioita pitää tavoitella, ja juostaan ympäriinsä penkomassa jotain mukeja? WTF?

kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja Olen häkeltynyt;29448867:
Eikö teillä naisilla/ äideillä ole muuta tekemistä?????? Hämmentää kovasti tällainen muki-hysteria.
Kertoo kyllä aikamoisen paljon elämänlaadusta, jos tällaisia asioita pitää tavoitella, ja juostaan ympäriinsä penkomassa jotain mukeja? WTF?
En mä oo juoksennellu :D Kunhan nyt vaan ilmoitin että "taas niitä saa", jos joku mukia vailla oleva palstamamma ei vaikka huomannut.. Mut nehän sit kerkeskin jo menemään, toivottavasti nyt edes yks palstamammakin kerkes sit tilaamaan :D
Mä tilasin jo torstaina, jos en sellaista saa ni en saa, en ala sen takia menemään jonoon johonkin sittarin eteet ja pää kolmantena jalkana juosta kauppaan hakemaan rillimukia :D

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Olen häkeltynyt
En mä oo juoksennellu :D Kunhan nyt vaan ilmoitin että "taas niitä saa", jos joku mukia vailla oleva palstamamma ei vaikka huomannut.. Mut nehän sit kerkeskin jo menemään, toivottavasti nyt edes yks palstamammakin kerkes sit tilaamaan :D
Mä tilasin jo torstaina, jos en sellaista saa ni en saa, en ala sen takia menemään jonoon johonkin sittarin eteet ja pää kolmantena jalkana juosta kauppaan hakemaan rillimukia :D
Mielestäni jo tuollaisen asian miettiminen, ja tilaaminen nettikaupasta on huolestuttavaa. Eikö elämässä ole muuta mietittävää? Ymmärrän että tuoreet äidit höpöttävät vauvajuttuja tai hurahtavat lastenvaatteisiin, mutta tällainen rillimukien perässä juokseminen on kyllä mielenköyhyyttä. En edes yritä ymmärtää.

kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29448910:
--se on RILLINEN *korjaa terminologian täsmälliseksi*

Milanna lanseerasi ton ^ lyhytmuodon siis, mielestäni ihan loistava uussana taas suomen kieleen.

Pliis unohtakaa se pitkä muoto rillillinen jo :D tulee ihan P.Korea mieleen :(
Tai sit ihan vaan rilli :D

"mä ainakin kovasti odotan saavani huomenna rillin", joo.. hyvältä kuulostaa :D

kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja Olen häkeltynyt;29448925:
Mielestäni jo tuollaisen asian miettiminen, ja tilaaminen nettikaupasta on huolestuttavaa. Eikö elämässä ole muuta mietittävää? Ymmärrän että tuoreet äidit höpöttävät vauvajuttuja tai hurahtavat lastenvaatteisiin, mutta tällainen rillimukien perässä juokseminen on kyllä mielenköyhyyttä. En edes yritä ymmärtää.
Keräily on keräilyä, jos ihminen kerää jotain tiettyä sarjaa, niin ei se halua että se jää vaillinaiseksi. Tietenkään.. Ihan sama mistä keräilyjutusta on kyse niin kyllä ne kaikki ilmestyneet halutaan saada.

kfkfkf
Luulen, että moni tekee noin, että tilaa 6 ja palauttaa 5. Mut itsepä ovat siellä arabialla keksineet tällaisen systeemin.

Toivottavasti KFkf saat rillimukisi!
No tuo on kyllä totta, itseppähän ovat keksineet :D
Itse en kyllä aio mukeja palauttaa jos nyt saan sen rillin :D Voin sitten joskus vaihtaa niitä mukeja päittäin joihinkin toisiin mukeihin jotka multa vielä puuttuu :) Tai annan vaikka lahjaksi jollekkin

Yhteistyössä