(parisuhteessa)Seksuaalisesti haluttomat,mikä saa teidät ajattelemaan että te saatte päättää seksin määrän?

• Viestiketjun aloittaja "dream"
  • Ensimmäinen viesti
Määä
Mies on v
se viakarakaan ei aina auta, mutta tietysti sitten voi piikittää vehjettä.
Eipä kyllä taida tuollaiset aloittajan ongelmaa poistaa, jos epäilee ettei mies rakasta kun ei halua. Se haluttomuushan pysyy lääkkeistä huolimatta. Mitä nautintoa kukaan voi saada siitä että toista homma kiinnostaa yhtä paljon kuin ikävät pakolliset kotityöt, vaikka paneekin?

"vieras"
Minä en halunnut seksiä, koska petyin miehen käytökseen esikoisen synnyttyä. Ei vain huvittanut, kun olin miehelle niin vihainen pitkän aikaa. Tästä syystä minulle on ihan käsittämätöntä se, että ihmiset tekevät huonoon suhteeseen lapsia: miten ne voivat harrastaa seksiä keskenään, jos ovat riidoissa?

seksitön
Älkää jääkö odottanaan että saatte seksiä, itselle kävi näin, ensin odotin viikon, kuukauden, vuosimeni, tilanne
ei parantunut. Niin siinä kerran huomasin nyt on kulunut 20v viimekerrasta, pettyneenä todennut ohimeni.
Itselle keksi kaikenlaisia tekosyitä eronottamiseen, työ, omaisuus, yhteinen firma, lapset, uskovainen suku.....
ei kannattanut. Keskustelkaa asiat selviksi ja ilman uhrauksia tai pakkoa. Elämä on lyhyt nauttikaa siitä.

"aloittaja"
no on meillä joskus kuulkaas ollut seksiä lähes joka päivä(useamppi vuosi meni niin) ja mies oli halukas, ettei kyse ole siitä että libidot olis erilaiset,joku ongelma sillä on.

Mutta mun mielestäni jos haluttomuus ei mene ohi parissa kuukaudessa, sille tehdään jotakin(haluton menee terapiaan ja lääkäriin,eikä vaan kiduta puolisoaan, minä koin tilanteen sellaisena että torjunta on jo lähes sama kun mies löisi nyrkillä!)

Vierasmies
[QUOTE="aloittaja";29447135]no on meillä joskus kuulkaas ollut seksiä lähes joka päivä(useamppi vuosi meni niin) ja mies oli halukas, ettei kyse ole siitä että libidot olis erilaiset,joku ongelma sillä on.

Mutta mun mielestäni jos haluttomuus ei mene ohi parissa kuukaudessa, sille tehdään jotakin(haluton menee terapiaan ja lääkäriin,eikä vaan kiduta puolisoaan, minä koin tilanteen sellaisena että torjunta on jo lähes sama kun mies löisi nyrkillä!)[/QUOTE]

Vai että nyrkillä :LOL:

"vvieras"
Vai että nyrkillä :LOL:
ap ehkä vähän liitottelee, mutta otan taas tämän "mies kaipaa rakkautta, nainen että häntä halutaan" -kortin. Naiselle se, ettei mies halua, on kova isku, ei nyt ehkä nyrkin isku. Ap tuskin tietää miltä tuntuu saada nyrkistä, mutta torjunta sattuu ja kovaa. Miehenä et sitä ymmärrä. Mieshän on se joka raiskaa naisia, jotka eivät todellakaan häntä halua ja menevät huoriin jonkun random naisen kanssa, joka katsoo kelloa ja ajattelee päivän kotitaloustöitä-

"Vierailija"
Tästä keskustellaan jatkuvasti palstalla. Hakekaa vanhoja ketjuja joskus.

Ja ei kai KUKAAN ole haluton tahallaan, haluton voi kärsiä ihan yhtälailla haluttomuudestaan, kuin toinenkin osapuoli.
Ja ei se välttämättä lääkkeillä parane, haluttomuuteen voi olla miljoona eri syytä. Joskus voisi se toinenkin osapuoli katsoa peiliin, joskus se haluttomuus lähtee sieltä (toinen ei vaikkapa enää sytytä, toinen kaataa vaikkapa arjen toisen niskaan jolloin toinen kokee olevansa vain taloudenhoitaja, heijastuu seksielämään jne.), ei toki aina.

Haluaisitko sinä ap, että kumppanisi harrastaisi sinun kanssasi väkisin seksiä? Ei yhtään halua sinua, seksi tuntuu vastenmieliseltä, mutta väkisin yrittää vääntää, koska "mikä oikeus hänellä on määrätä seksin määrä".

Se on kans kumma, että tällä palstalla haluttomat tuomitaan aina alimpaan helvettiin ja ovat automaattisesti huonoja kumppaneita. Mitä se avautuminen palstalla auttaa, menkää puhumaan puolisollenne, että missä voisitte toimia eri tavalla. Ja jos vaikka lähtee ihan muista jutuista kuin itse seksistä, niin saattaisi se seksielämäkin kohentua siinä sivussa.

"minna"
Kyllä mä olen ap:n kanssa samaa mieltä. Kun ollaan parisuhteessa, on velvollisuus myös satsata seksiin ja tehdä haluttomuudelleen jotain. Eri asia on, jos on aikoja jolloin on jotain syitä haluttomuudelle, esim synnytyksen jälkeen. Silloin mieheltä pitää löytyä ymmärrystä. Meillä vaan tilanne meni siihen, että mies katsoi oikeudekseen päättää kuinka paljon seksiä pitää olla. En ole koskaan ollu antamatta seksiä ja ollut mukana ja satsannu siihen, vaikka haluja ei niin ollutkaan. Kun mikään ei riittänyt, ei sitä loputtomiin jaksa yrittää.

Vierasmies
[QUOTE="vvieras";29447188]ap ehkä vähän liitottelee, mutta otan taas tämän "mies kaipaa rakkautta, nainen että häntä halutaan" -kortin. Naiselle se, ettei mies halua, on kova isku, ei nyt ehkä nyrkin isku. Ap tuskin tietää miltä tuntuu saada nyrkistä, mutta torjunta sattuu ja kovaa. Miehenä et sitä ymmärrä. Mieshän on se joka raiskaa naisia, jotka eivät todellakaan häntä halua ja menevät huoriin jonkun random naisen kanssa, joka katsoo kelloa ja ajattelee päivän kotitaloustöitä-[/QUOTE]

Jos ja kun kyse on naisen huonosta itsetunnosta, niin voisi sitä itsekin ajatella ja uskoa, että kaikki miehen elkeet EIVÄT kulminoidu pillunkantotelineeseen! Mikä vittu siinä on, ettei voi tajuta noin yksinkertaista asiaa?

Onko teidän mielestänne masentumisen syy tylsä kumppani kun se kanssa ei oo kivaa vaan pitää masennella? Yhyy, miksi en kelpaa eukolle kun se on masentunut. Miten se voi päättää yksin meidän onnesta ja tollee itsekkäästi masentua vaa!!1

Mielikuvitus kehiin
Öh, no ehkä minä olen jotenkin tyhmä koska jos minä en esim. voi harrastaa seksiä niin tarjoan miehelle käsihierontaa tai muuta vastaavaa. Miksi ihmeessä en tarjoaisi muuta, kun toista niin haluttaa ja ihanaahan se on kun voi toiselle antaa nautintoa. Tarviiko siinä aina olla itse reva levällään.

Ihmisten pitää ottaa vastuu asioista. Kun on ottanut kumppanin, ottaa vastuun myös siitä että hänelläkin on tarpeet. Aina tarpeet ei kohtaa, mutta eikö siitäkin saa iloa kun näkee toisen tulevan onnelliseksi.

Yhteistyössä