khlqjixj
Jos ap katsoi ohjelman loppuun, niin tajusi Kojonkosken huivin tarkoituksen. Ja mun mielestäni huivit ovat ihan tyylikkäitä.
Ei ole paha minunkaan mielestä, jos kyseessä on esim. syksyinen tai keväinen ulkopukeutuminen. Silloinhan on ihan normaalia käyttää kaulahuivia, niin naisten kuin miestenkin. Mutta itsekin naureskelin tänään Kojonkosken huiville; paksu ulkohuivi kaulassa, vaikka olettaisin että siellä studiossa oli ihan normaali huonelämpötila. Ei näyttänyt fiksulta, eikä kyllä olisi näyttänyt naisella yhtään sen fiksummalta.Ei tää nyt paha oo.
Ai, mä en katsonut! Mikäs tarkoitus sillä sitten oli? Oliko Kojonkoski kipeenä?Jos ap katsoi ohjelman loppuun, niin tajusi Kojonkosken huivin tarkoituksen. Ja mun mielestäni huivit ovat ihan tyylikkäitä.
Ja hyvä niin.Se jätkäsukupolvi, joka nostaa rautaa, metsästää, kalastaa ja on pillun perässä, se on katoamassa täysin.
Se on miespuolisille ihan normaalia, että hankkii lihasta, metsästää ja kalastaa ja tykkää naisista.Paskaa puhutte. Miehet on miehekkäitä täällä stadissa ja miehekkäitä vaikka on huiveja ja muita vermeitä.
"Se jätkäsukupolvi, joka nostaa rautaa, metsästää, kalastaa ja on pillun perässä, se on katoamassa täysin" Tällaisia miehiä ei tarvita enään koska maailma on muuttunut.
Jaa. No ei sitä sit olisi ollut pakko kietoa kaulaan sisätiloissa. Kuten aiemminkin totesin, ulkona olisi ollut ihan fine. Kai miestenkin pitää suojata kaulansa kylmältä.Se oli Suomen kisajoukkueen virallinen huivi, jonka kojonkoski lahjoitti urheiluviikonlopun juontajille.
Ja normaalia on myös se, ettei näitä asioita tee.Se on miespuolisille ihan normaalia, että hankkii lihasta, metsästää ja kalastaa ja tykkää naisista.
No millainen miehellä voisi olla jos vaikka suomessa haluaa suojata päänalustaansa about 6kk/v viimalta jne?No todellakin on. Yyh
Mites sä muuten uskovaisena suhtaudut homouteen?Vierasmies tais tulla kaapista. Hello, päivänvalo!
Mä yritän suhtautuu nyt vaikka vaan muihin ihmisiinihan vaan ihmisenä, ok?Mites sä muuten uskovaisena suhtaudut homouteen?
Eli onks sun mielestä homous ok? Joutuuko homot helvettiin vai miten on?Mä yritän suhtautuu nyt vaikka vaan muihin ihmisiinihan vaan ihmisenä, ok?
En mä oo mkään helvetin portinvartija, sielt voi raamatusta ihan itte lukee jos haluu.Eli onks sun mielestä homous ok? Joutuuko homot helvettiin vai miten on?
Vierasmies tais tulla kaapista. Hello, päivänvalo!
En tajuu. Eikös sama mies voi olla lihaksikas ja miehekäs ja vaatteista tai ulkonäöstä kiinnostunut?Vierasmies tais tulla kaapista. Hello, päivänvalo!
No hyvä. Koska Raamatun mukaan homous ei ole mikään synti. Ei ainakaan uuden testamentin mukaan ja uusihan ratkaisee.En mä oo mkään helvetin portinvartija, sielt voi raamatusta ihan itte lukee jos haluu.