Kuinka monta muumimukia teillä on?

• Viestiketjun aloittaja TuumiMuumi
  • Ensimmäinen viesti
"V e e r a"
7.
Yksi on 90-luvun Muumimamma. Olen se silloin saanut mummultani lahjaksi.
Lapset on saaneet 5 mukia lahjoina sukulaisilta.
Muutto-mukin ostin itselleni jouluna kahvimukiksi. Oli niin kivan värinen.

modet hei
Tää muumityyppi on joku aivan seonnut tai sitten se on arabian myynninedistämisagentti. Kummassakin tapauksessa tyypin voi bannata.

Neljäkymmentä muumimukialoitusta kahden vuorokauden aikana. Eikshei missään hälytä?

Asenne kohdallaan
Mulla on 35 mukia, just laskin kun kerran kysyttiin. Teinillä pari lahjaksi saatua. Taidan olla yyber paha ihminen. Ensimmäiset saatiin 90-luvulla lahjaksi ja onhan noita tullut jokunen kerättyä, kaikkia en halunnut enkä haluakkaan. Tove Janssonin 100v mukin hankin, mutta mulle kävi ihan rillitön versio :).

45, olen keräillyt hiljalleen ja aloittanut jo teininä ennen kun tästä tuli muotia. Oon oikeasti harkinnut että myyn kohta kokoelman pois kun kaikki tuntuu keräävän eikä tää ole enää kivaa kun hinnatkin on pilvissä.

Peyote
Mulla taitaa olla kaksi jotka olen molemmat saanut. Ostan nykyisin vaan valkoisia mukeja koska maalaan niitä itse. Kaapit on ihan täynnä niitä itsemaalattuja niin ei oikeen mahdu mitään keräilymukeja.

"Sirkkeli"
Ei meillä ole yhtään. Mun mielestä ne on pääasiassa aika rumia. Noista värikkäistä tykkään, ja tämä uusin haluttu on tosi kiva, mutta mä en 30 euroa yhteen mukiin laita.

Yhteistyössä