Ei voi olla tottakaan, ei näin voi tapahtua mulle

Suunnitelin tekväni vanhoista farkuista kirjekuorilaukun mutta ensimmäinen ongelma tuli vastaan...Olen käyttänyt lähes kaikki farkkuvarastoni jo :O Pientä suiroa löytyy muttei niistä laukkua tule vaikka omelisin niitä yhteen...Miten voi olla näin? Mulla on aina kaikkea valmiina :O Ei auta kuin lähteä hakemaan sitä farkkua :/

"Vierailija"
Jännää, miten tietyt ihmiset keskittävät elämänsä palstalle ja jokainen asia halutaan jakaa, vaikka olisi kuinka vähäpätöisestä, mitättömästä asiasta kyse, johon ei edes voi kommentoida mitään.

Ettekö saa tarpeeksi huomiota oikeassa elämässä?

mulla taas iso pino farkkuja,kaikki sinisiä..tummaa,vaaleeta ja siltä väliltä...en tiedä mitä tekisin,inhottaa heittää roskikseen,mutta kun ei ole aikaa lähteä kirppikselle myymään,enkä jaksa netin kautta,jos pitää alkaa postittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja KevätTalvi;29427535:
mulla taas iso pino farkkuja,kaikki sinisiä..tummaa,vaaleeta ja siltä väliltä...en tiedä mitä tekisin,inhottaa heittää roskikseen,mutta kun ei ole aikaa lähteä kirppikselle myymään,enkä jaksa netin kautta,jos pitää alkaa postittaa..
Tuossa vuosi sitten tuskailin kun farkkuja oli vinot pinot...näin ne tulee tehtyä eikä edes huomaa sitä.

[QUOTE="Vierailija";29427531]Jännää, miten tietyt ihmiset keskittävät elämänsä palstalle ja jokainen asia halutaan jakaa, vaikka olisi kuinka vähäpätöisestä, mitättömästä asiasta kyse, johon ei edes voi kommentoida mitään.

Ettekö saa tarpeeksi huomiota oikeassa elämässä?[/QUOTE]

Jännä miten tietyt ihmiset jaksaa kitistä joka asiasta. Ihan mitättömistä, vähäpätöisistäkin. Eikö näitä ihmisiä kuunnella kotona tarpeeksi ?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja Uudi
"niinpä"
[QUOTE="Vierailija";29427531]Jännää, miten tietyt ihmiset keskittävät elämänsä palstalle ja jokainen asia halutaan jakaa, vaikka olisi kuinka vähäpätöisestä, mitättömästä asiasta kyse, johon ei edes voi kommentoida mitään.

Ettekö saa tarpeeksi huomiota oikeassa elämässä?[/QUOTE]

Pakkohan suuret tapahtumat on tänne ilmoittaa. Huomenna voidaan sitten katsella huomoihuoran ompeluksista kuvia.
Kohta tulee peesaaja Peyote...

Alkuperäinen kirjoittaja KevätTalvi;29427620:
Hitto,kun oisin yhtä kätevä kun sä,niin vois tuunailla kaikkea kivaa vanhoista vaatteista..

Pitäisköhän alkaa opettelemaan ja mielikuvitus vaan rajana.
Kyllä mä olen aina sanonut, että aina kannattaa alkaa opetella. Ei tarvitse osata tehdä isoja juttuja heti. Pienestä voi aloittaa. Noista pikkuisista farkuista mä nyt meinaan tehdä sellaisia käsikoruja joissa on vetoketjutasku johon mahtuu kortit ja pikkuraha.

"nuuh"
Voi ei! Tiedäthän että voit nyt hakea Kelalta farkkusoirotukea tai vaihtoehtoisesti Diakonia jakaa kirjekuorikassi-kriisiavustusta, ainakin täälläpäin! Sähän olet ekana jonossa multitripla-yyhoolisääntyjänä.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="nuuh";29427742]Voi ei! Tiedäthän että voit nyt hakea Kelalta farkkusoirotukea tai vaihtoehtoisesti Diakonia jakaa kirjekuorikassi-kriisiavustusta, ainakin täälläpäin! Sähän olet ekana jonossa multitripla-yyhoolisääntyjänä.[/QUOTE]

Ihan oikeasti, täytyy heti hakea tosin olen vain kahden lapsen yh. Eikä siitäkään kyllä mitään kostu kun elelee tän miehen kanssa.

Peyote
Mä just mietin yöllä, että mitä ihmettä tulemme tekemään pojan kohta pieneksijääville farkuille. Osan saatan pitää itselläni roikutushousuina, mikäli ne ei näytä mun päällä ihan kauheilta. :D

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Peyote
[QUOTE="niinpä";29427627]Pakkohan suuret tapahtumat on tänne ilmoittaa. Huomenna voidaan sitten katsella huomoihuoran ompeluksista kuvia.
Kohta tulee peesaaja Peyote...[/QUOTE]
Hei mutta opettele säkin tekemään jotain, katkeruus vähenee. :)

Mä just mietin yöllä, että mitä ihmettä tulemme tekemään pojan kohta pieneksijääville farkuille. Osan saatan pitää itselläni roikutushousuina, mikäli ne ei näytä mun päällä ihan kauheilta. :D
Mä tein oman poikani farkuista rukkaset. Tosin ne farkut oli kokoa 104 :) Niistä voi tehdä shortsit tai laukun tai mitä nyt ikinä keksii...

Yhteistyössä