Ai kun kiva:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt tilanteeseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä se mielenkiinto tosiaan sitten lopahti. Ehkä se on niitä tyyppejä, joiden pitää saada aina jahdata. Haluaisitko elää sellaisen tyypin kanssa?

Tai sitten sen ei tarvi aina jahdata, mutta se on huomannut nyt teidän erilaisuuden, eikä sen takia usko teidän sopivan loppupeleissä yhteen.

Toi selitys, että on niin kiire ettei ennätä nähdä on mun mielestä vain tekosyy. Jos se olisi tosi ihastanut ja haluaisi olla palavasti sun kanssa, ei sitä pidättelisi mikään.

Mun mielestä sun pitäisi nyt kysyä itseltäsi, haluatko epävarman miehen? Mut jos oot niin päättänyt, niin sinuna pitäisin tuota linjaa minkä nyt oot ottanutkin. Eli ota vähän etäisyyttä, anna sen ottaa sinuun yhteyttä, jne.

Onnea matkaan :)

Ei mies ole epävarma tai ei ainakaan anna sen ulospäin näkyä. Eniten uskon siihen että se on huomannut,kuten minäkin,että ollaan melko erilaisia.On hyvä olla erilaisia mutta me olemme ehkä liikaa,en tiedä. Järkyttävä ikävä ja kaipaus syliin vaikka ei siitä ole kuin reilu vuorokausi kun ollaan juteltu.Nähtykään ei olla ihan hetkeen mikä voi olla kyllä ihan hyvä,saadaan kumpikin miettiä asioita vaikka ei ne miksikään miettimisellä muutu.En ole ottanut yhteyttä vaikka haluisin mutta ei ole hänkään sitten eilisen.Omituista kuin kuitenkin joka päivä on ollut tapana vähintään viestitellä ja nyt ihan hiljaista. On vaan ikävä,en ole ikävöinyt näin aikoihin ketään.

[QUOTE="vierailija";29425360]Sinä tiedät menettäneesi hänet, siksi niin kova ikävä ja kaipaus.[/QUOTE]

:`( En halua uskoa tätä,haluan vain hänen syliin. Kukaan muu kuin mies itse ei kai voi antaa vastauksia siihen missä meni metsään.En kuitenkaan halua vielä uskoa että tämä on ohi,kun sitä ei ole ääneen sanottu.

Täällä kohtalotoveri! Tilanne vaan siinä mielessä eri, että itse pilasin meidän suhteen omalla typerällä käytöksellä. Tiedän, että mies tykkää musta, ehkä jopa rakastaa, mutta hänen mielestä luottamus on mennyt eikä hän haluaisi enää jatkaa yhdessä.

Lupas kuitenkin soittaa, kun on saanut ajatuksensa kasaan. Ja tämä lupaus tuli eilen illalla. Mullakin on kamalan paha mieli, ja ikävä on käsin kosketeltavaa. Ahdistaa, masentaa, itkettää, kaduttaa. Ja mun tekis kans mieli soittaa/laittaa viesti, mutta pakotan itseni olemaan tekemättä niin. Pakko antaa toiselle aikaa ja tilaa, vaikka se itsestä tuntuu raskaalta.

Täällä kohtalotoveri! Tilanne vaan siinä mielessä eri, että itse pilasin meidän suhteen omalla typerällä käytöksellä. Tiedän, että mies tykkää musta, ehkä jopa rakastaa, mutta hänen mielestä luottamus on mennyt eikä hän haluaisi enää jatkaa yhdessä.

Lupas kuitenkin soittaa, kun on saanut ajatuksensa kasaan. Ja tämä lupaus tuli eilen illalla. Mullakin on kamalan paha mieli, ja ikävä on käsin kosketeltavaa. Ahdistaa, masentaa, itkettää, kaduttaa. Ja mun tekis kans mieli soittaa/laittaa viesti, mutta pakotan itseni olemaan tekemättä niin. Pakko antaa toiselle aikaa ja tilaa, vaikka se itsestä tuntuu raskaalta.

Minäkin pelkään että sössin itse asiat kuitenkin lopuksi,ehkä sitten painostin liikaa vaikka en kyllä sitäkään ihan usko.Meillä vain erilaiset elämäntilanteet.Meillä nyt ei ole vielä mistään rakkaudesta ollut kyse mutta ihastumista ollut paljon ilmassa mutta nyt vain tuntuu että miehen puolelta tunteet on laimenneet.On sanonut että sillä on lievä sitoutumiskammo kun elänyt yksin(eli ei suhteessa) ja nyt minä vaadin tietysti osani,ehkä ottaa sen sitten painostuksena kun minusta se on taas ihan normaalia. Ei auta kuin odotella jonkun aikaa ottaako yhteyttä tai tiedän, että ottaa ei se ikinä lopettaisi niin etteikö kertoisi.Mieli tekisi soittaa mutta en nyt soita.

Yhteistyössä