vieeras
Miksi? Ja onko näin välttämättä, voihan se säikähdys tulla omaan käytökseen sen ensimmäisen lyönnin jälkeen.
No ei mun exällä vaan tullu säikähdystä ekan lyönnin jälkeen. Meni käsiks käymisen ja lyömisen jälkeen nukkumaan. Ite jäin järkyttyneenä istumaan olohuoneeseen, mietin vaan mitä hemmettiä oikein tapahtu. Ajattelin ruususesti, että tota ei tapahu enää tän jälkeen ja aamulla ajatuksetkin toimii paremmin, sillon selvitetään asia. No, aamulla yritin, mutta exäni käski mua pitämään huolta omista asioista ja kuulema mun olemassa olo on tuhonnu hänen hyvän elämän. Painajainen jatku kolme vuotta viä tuon jälkeen. Itsetunto meni täysin, olin pelokas, arka, hiljanen, ahdistunu, sain paniikkikohtauksia, itkin paljon öisin piilossa lukitussa vessassa(sen takia, koska mun itkuni olis saanu exäni raivoihinsa ja olis käyny aina päälle uudestaan), kärsin unettomuudesta noihin aikoihin, ruokahalu oli melki tyystin kadonnu ja pakenin pelkurimaisesti alkoholiin, turrutti sopivasti ja humalassa uskalsin pistää exälle enempi hanttiin, mutta lopputulos oli aina huono.Miksi? Ja onko näin välttämättä, voihan se säikähdys tulla omaan käytökseen sen ensimmäisen lyönnin jälkeen.
Lapsi on nyt 2kk, ja kaikki on tapahtunut niin yllättäen ja nopeasti etten tosiaankaan ole sisäistänyt jotenkin asiaa. Huomaan painavani sen jonnekkin taakse, vaikka kertoja on ollut vähälle aikaa jo 5."viimeisin kerta?" miksi sä hyvä nainen et lähde lätkimään, ihan jo lapsenkin takia? Lapsen ei ole hyvä nähdä mitään tommosta ja se väkivalta saattaa hyvinkin laajeta lapseen.
Lapsi on nyt 2kk, ja kaikki on tapahtunut niin yllättäen ja nopeasti etten tosiaankaan ole sisäistänyt jotenkin asiaa. Huomaan painavani sen jonnekkin taakse, vaikka kertoja on ollut vähälle aikaa jo 5.
Eroa. Ei tuollainen mies muutu. Voitko vuokrata oman asunnon tai muuttaa jonnekin? Tai lähtisikö mies? Hakkasiko raskausaikanakin? Haluatko oikeasti vauvasi kasvavan kodissa, jossa isä lyö äitiä? Varmaan tiedät itsekin, että ero on ainoa vaihtoehto..Lapsi on nyt 2kk, ja kaikki on tapahtunut niin yllättäen ja nopeasti etten tosiaankaan ole sisäistänyt jotenkin asiaa. Huomaan painavani sen jonnekkin taakse, vaikka kertoja on ollut vähälle aikaa jo 5.
Sehän tässä onkin kun kaikki alkoi vasta nyt vauvan synnyttyä. Ei mitään sinnepäinkään ennen lasta. Siksi tää kaikki on niin sekavaa..Eroa. Ei tuollainen mies muutu. Voitko vuokrata oman asunnon tai muuttaa jonnekin? Tai lähtisikö mies? Hakkasiko raskausaikanakin? Haluatko oikeasti vauvasi kasvavan kodissa, jossa isä lyö äitiä? Varmaan tiedät itsekin, että ero on ainoa vaihtoehto..