Katkaisisitko välit ystävääsi, jos hän paneskelisi varatun miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja olen niin tehnytkin.Hän paneskeli useamman miehen kanssa ja pidemmän aikaa varatun kanssa, jolla oli pieniä lapsia.
Hän oli silloin myös itse kihloissa ja mies oli aivan ihana.
Tuo nainen oli aivan sairaan mustasukkainen silloisen miehensä lapselle sekä miehelle.
Minua kuvotti, kuinka hän toi minun ja mieheni eteen koko petoksen, enkä halunnut liittyä asiaan mitenkään.
Luulen, että lopulta kaikki tuli ilmi, sillä mies jätti hänet.

Niin ja en pitäisi esimerkiksi yhtä kertaa läheskään niin pahana kuin kunnon suhdetta. Sulatan vielä melko helpostikin, että kerta lähtee käsistä. Pitempi salasuhde alkaa olla jo niin harkittua toisten perhe-elämän tuhoamista, (tai avunantoa sille)että en halua edes kuulla siitä. Aika ratkaisevaa myös on, onko tää asia ihan ok kaverin mielestä, vai onko kyse voimakkaasta vetovoimasta josta yrittää irti. Olen ollut siinä tilanteessa joskus, että tuin kaveria lopettamaan ko jutun ja se sitten loppuikin kun hän todella halusi. En myöskään halua olla osallinen mihinkään kusetukseen, en sekaannu asiaan josta tulee vain rumaa jälkeä. Eli en ole se henkilö jonka avulla kusetetaan kaverin olevan meillä kun on todellisuudessa jossain ihan muualla.

En katkaisisi ellei kyse olisi tietenkin omasta miehestäni :D Ihan sen takia, että on pettänyt luottamuksen. Enemmänkin näen närää, jos joku varattu yrittää muita.

En, koska sinkkuna kaveri saa mun puolesta paneskella ketä haluaa! Jos varattu mies ei osaa pitää housuja jalassa, niin ei se tämän sinkun vika ole!!!!

On se yhtälailla hänenkin vika. Hän menee aivan TIETOISESTI toisen "reviirille" ja saattaa aivan tietoisesti aiheuttaa yhden perheen hajoamisen. Sinkulla on myös mahdollisuus valita haluaako hän olla osallistumatta siihen... Koska aina se vihatuin osapuoli tulee olemaan se sinkku, joka sinne parisuhteen väliin meni, vaikka siinä miehessäkin olis kuinka vikaa... Enkä mä edes ymmärrä, mikä hinku sinkuilla on väen väkisin kaupungin vihatuimmaksi ihmiseksi, tieten tahtoen paneskelemalla varattua? Mut kai se sitten on kiva olla vihattu...

Eli en itsekään vältämättä ihan katkaise välejä, mutta tekisin hyvin selväksi, että en tuollaista suvaitse ja välit varmaan viilenisivät aika reippaasti...

En katkaisisi välejä jos vehtais varattujen kanssa.

Pedofilia on yks sellanen asia mitä en sulattais. Ystävyys loppuisi samantien.

Yhteistyössä