laittakaa naiset meikittömiä kuvia itsestänne tähän ketjuun!

• Viestiketjun aloittaja kaunista katseltavaa
  • Ensimmäinen viesti
Feikitön
http://aijaa.com/FRzCuB

Mä kyllä olen paljonkin ilman meikkiä, eli ei sinänsä vaadi erityistä uskallusta laittaa meikitöntä kuvaa, mutta katotaan nyt tunnistaako joku, kun tänne olen laittanut vain meikillisiä kuvia. :D

*facepalm*
[QUOTE="Wieras";29415119]Tuosta en tiedä, mutta BootyPeppi ei kuitenkaan kuulu niiden kauniiden joukkoon. Enkä ihmettele että ärsyttää jotakin, onhan hän aikamoinen tyrkky ja täynnä itseään.[/QUOTE]

Minusta taas te huutelijat olette itseänne täynnä olevia idiootteja jotka nostavat itsensä muiden yläpuolelle huutelemalla typeryyksiä. Välillä oikein säälittää teidän touhut.

[QUOTE="...";29414729]Ainiin ja Tervetuloa myös kaikki "laitampa naamakuvia...saletisti läski" -tyypit :)

Seuraavaks järjestetään taas kroppakuvaketju et tervetuloa sinne kaikki ketkä on sitä mieltä että myös kroppa ja elämäntavat ovat moitteettomissa kunnossa että kehtaapi vartaloaan esitellä ja on esimerkkinä myös tuleville äideille ja nuorisolle, kauniilla vartaloilla ja terveellisillä elämäntavoilla ;)[/QUOTE]

Mitä jos ei ole moitteettomassa kunnossa, mutta kehtaa esitellä silti? :<

*facepalm*
On muutenkin aika sairasta toistuvasti tulla tuijottelemaan muiden kuvia jos tuntee näin voimakkaasti joitain henkilöitä kohtaan. Olen todella pahoillani mutta se on oikeasti todella sairasta touhua. Ei tuijottelu riitä vaan pitää alkaa nostamaan muutamia nimimerkkejä esiin ihan vain siksi kun halutaan niiden olevan jotain ihmeellistä. "Olet sitä ja tätä". Kannattaisi katsoa peiliin niin näkee mitä sieltä takaisin katsoo. Sairas ihminen. Oletteko koskaan ajatelleet sitä, miksi te huutelijat haluatte niin kovasti näiden tiettyjen nimimerkkien huomiota? Huomionhakuahan se ainoastaan on, ei muuta ja varsinkin jotkut jotka kommentoi aina samalla tavalla näille samoille sanoisin, että hakeutukaa nopeasti hoitoon. Ei ole tervettä juosta näiden tyyppien perässä joka ketjuun antamaan typeriä kommentteja.

"Sini"
Minä en todellakaan ole luonnonkaunis meikittömänä. Iho on punainen ja epätasainen. Kaikki aina huomauttavat punaisuudestani, joten pakko tasoitta väriä peittävällä meikkivoiteella. Se saa ihmeitä aikaan.

Yhteistyössä