Onko salasuhteessa mitään hyviä puolia?

• Viestiketjun aloittaja salarakas
  • Ensimmäinen viesti
salarakas
Jos on salainen seksi- ja keskustelusuhde, jonka avulla jaksaa arkea ja jaksaa olla hyvä äiti ja vaimo niin onko se pahasta.

Teidän että edellinen virke on tosi ristiriitainen mutta jos vaihtoehtona on eroaminen (syitä en oikein tiedä itsekään). Rakastan miestäni mutta jotenkin olen vain luisumassa suhteeseen toisen kanssa. Tuo toinen ei ole sellainen jonka takia mieheni jättäisin.

Paheksukaa vaan.

Jos on salainen seksi- ja keskustelusuhde, jonka avulla jaksaa arkea ja jaksaa olla hyvä äiti ja vaimo niin onko se pahasta.

Teidän että edellinen virke on tosi ristiriitainen mutta jos vaihtoehtona on eroaminen (syitä en oikein tiedä itsekään). Rakastan miestäni mutta jotenkin olen vain luisumassa suhteeseen toisen kanssa. Tuo toinen ei ole sellainen jonka takia mieheni jättäisin.

Paheksukaa vaan.
Jos kuitenkin salasuhteen lisäksi pidät miestäsikin hyvänä niin en paheksu mutta jos jätät hänet huomioitta (seksin osalta) niin PALA HELVETISSÄ!!!

:vampire:

"Mimmi"
Onhan siinä juust se hyväpuoli, että autata jaksamaan arkea, piristää ja antaa energiaa ja voi sitä kauttaa rakastua uudelleen omaan mieheensä myös. Suinpäin eroaminen olisi mielestäni paljon pahempaa, miellummin noin.

Peyote
[QUOTE="Mimmi";29410135]Onhan siinä juust se hyväpuoli, että autata jaksamaan arkea, piristää ja antaa energiaa ja voi sitä kauttaa rakastua uudelleen omaan mieheensä myös. Suinpäin eroaminen olisi mielestäni paljon pahempaa, miellummin noin.[/QUOTE]
mieluummin pettää toisen luottamus, kuin erota? Mitä hyvää siinä on, että rikkoo toisen ihmisen tuolla tavalla?

...........
Juuri noilla aloittajan kriteereillä aloitin itse...

Silti, olen erossa miehestäni. tajusin kuinka huonosti kohtelen miestäni. Erosimme. Eksmieheni edelleen haluaisi olla kanssani. Kaipaan häntä todella ja nyt tajuan mitä olen menettämässä. Oksetan silti itseäni, syytän itseäni siitä katkeruudesta jota koen tässä vanhassa suhteessani. Tuntui ettei mies rakasta minua. Ei huomioi, ei mitään. Olin yksinäinen. Totuus on se, ettei kukaan ajaudu salasuhteeseen jos omassa suhteessa kaikki hyvin.

En olisi halunnut miehestäni erota, mutta ollaan nyt sovittu että ollaan puoli vuotta erossa. Molemmat saavat tehdä mitä haluavat kenen kanssa haluaa. Mutta nyt kun olen vapaa tekemään mitä vaan. Kaipaan miestäni, ja minulla on todella todella paha olla.

Peyote
[QUOTE="niksu";29410172]Salasuhde antaa sellaista piristystä ja sellaisia kokemuksia mitä ei mitenkään voi saada yksiavioisessa parisuhteessa.[/QUOTE]

Joo ja saa loukattua kumppania oikein olan takaa. Tosi ihanaa ja hieno kokemus sellainen.

newyorker
Itselläni sama homma. Parisuhteessa kaikki hyvin,mut halut ja himot ei vaan miehen kans kohtaa. En saa riittävästi huomiota ja seksiä,joten haen sitä salarakkaalta. Mieheni saa kyllä kotona niin paljon kuin vaan jaksaa, mutta minulla jää silti enemmän annettavaa. Haluan enemmän tunnetta ja läheisyyttä. En näe siinä mitään pahaa jos jaan ylimääräistä huomiotani myös toisaalle. Salarakkaani on myös naimisissa, joten kumpikin tietää mikä on pelin henki.

"ahti"
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29409456:
Jos kuitenkin salasuhteen lisäksi pidät miestäsikin hyvänä niin en paheksu mutta jos jätät hänet huomioitta (seksin osalta) niin PALA HELVETISSÄ!!!

:vampire:
Ei siinä niin käy juuri koskaan, vaan aviomies jää aina vain vähemmälle ja vähemmälle kun tunteet rakastajaa kohtaan syvenevät.

Yhteistyössä