Siskonpeti, naurattaako teitä naisia?

• Viestiketjun aloittaja niiiii i
  • Ensimmäinen viesti
niiiii i
[QUOTE="viera";29407205]Ihan okoo se ol.i huvitti minuakin muutaman kerran.

Taitaa naiset olla kateellisia noille näyttelijöille kun pitää tulla arvostelemaan. mut jokainenhan saa ilmaista mielipiteensä.[/QUOTE]
Kateuskortti :D Mistähä tällä kertaa pitäisi olla kateelliinen? Surkeasta ohjelmasta, ilmeisesti.

"vierailija"
Ehkä lievä pettymys, odotukset oli tosi korkealla. Olen fanittanut kovasti Pirjo Heikkilää ja Nina Lahtista siinä Hyvät ja Huonot uutiset ohjelmassa ja Krissekin on ajoittain ihan jees, mutta ei näistä yhdessä ihan niin hauskaa syntynyt. Mutta katson seuraavatkin jaksot, voihan olla että meno paranee.

Harmitus
Mua oikein harmitti kun se oli vähän huono, odotin tosi paljon. Pitää vielä katsoa pari kertaa, josko paranis.
Mutta esim. Kätevä emäntä oli minun mielestä huisin paljon hauskempi.

Musta se oli ihan hauska, nauroin moneen otteeseen. Esim se huulirasvajuttu oli hauska, ja sit ne "silarit" ja niiden esittely. Ton uppoaminen tosin johtunee siitä, et tunnen yhden vastaavan tapauksen...

"..."
[QUOTE="Niin";29406771]Kyllä nauratti, eritoten se huulirasvajuttu.[/QUOTE]

Joo, se oli hauska. Samoin pikkuhoususuoja repäisy.
Hauska oli se silikonihommakin 2 ekaa sketsiä, mutta sitten jatkuivat ja toistettiin turhaan.
Ja nauratti se jumppajuttukin, mutta sitäkin venytettiin turhaan.

"vvieras"
Alkuperäinen kirjoittaja myötähäpeää;29406755:
monet sketsit oli liian pitkiä ja vain toivoi että loppuisi jo. Tuntui että heillä oli enemmän tarve esitellä kroppaansa kuin naurattaa katsojia.
Ai että kroppaa esittelemässä :D...tosiaan joo. Mummouimapukuja ja muuta päällä. Krisse nyt on krisse, jos et hänen huumoriaan ymmärrä. Keskiikäisiä tavallisia naisia. Veikkaan, että ylipainoiselle ja huonoitsetuntoiselle naiselle tuo ohjelma tuotti suurta ärsytystä. En nyt tiedä oliko tuo nyt kovin hyvä...vähän nauroin, mutta monet jutut kyllä aika tylsiä, eikä järkeä. Mutta jos tosiaan joku ajattelee, että yrittivät kroppaansa näytellä eikä olla hauskoja, niin saa katsoa ihan peiliin ja miettiä miksi on noin huono itsetunto, että heti hoikan naisen nähtyään alkaa ärsyttää.

"Nasu"
Minusta Siskonpeti on todella hauska. Koomikot ovat mahtavia ja sketsit sellaisia, että ne saavat nauramaan ja
hykertelemään. Putous on niin mölö ettei sitä voi katsoa. Joutuu koko ajan häpeämään silmät päästään kun näyttelijät häpäisevät itsensä. Siskonpeti on tyylikäs ja omalaatuisella tavalla riehakkaan hauska. Loistavaa siskot!

hoho
Tänään näin ensimmäistä kertaa ja se oli hauska!
Olin täältä lukenut kauheasti haukkuja, mutta siinä oli tosi hyviä juttuja. :D

Esim. se Nina Lahtisen tankotanssi-pätkä oli hyvä. :D Ja niin paikkansa pitävä.

Krissestä en oo koskaan tykännyt, eikä iske sen huumori kauheasti nytkään.

Yhteistyössä