Ei oo vielä ehditty, vastasi poika....

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lisää;29403591:
"Mies saa käydä harrastuksissaan, kavereillaan ja menoissaan tasan niin paljon haluaa ja jaksaa. Luonnollisesti parisuhteessa toisen haluaa tehdä onnelliseksi (miehet varsinkin) eikä hän koe mitään tarvetta enää bilettää. Paitsi kun lähdetään yhdessä."

Mutta olet kuitenkin tehnyt harvinaisen selväksi hänelle, mitä mieltä olet hänen liikkumisestaan ilman sinua, tuolla saalistajien keskuudessa ja sen mihin se saattaa johtaa jos hän jonnekin ilman sinua lähtee?

Niin, mitäs jos jossain vaiheessa suhdetta hän haluaisi tai joutuisi lähtemään jonnekin kauemmas, olisiko teidän suhteenne siinä?
No tottakai olen! Miksi me muuten oltais yhdessä jos ei puhuttais osata keskenään ja sanoa mistä tykkää ja mistä ei. :O Olisi, koska se ei ole suunnitelmissa ja minusta suhteessa pitää ottaa toinen huomioon.
 
[QUOTE="vieras.";29403579]Oletko sä suhteessa niiden naisten kanssa vai miksi sulla niihin pitäisikään olla luottoa?

Sun miestä tuskin kaverit pian jaksaa edes kutsua jos kaupan päälle saa aina siamilaisen kaksosen.

Sun mies opiskelee lääkäriksi? Mitä jos hän erikoistuessaan joutuisi ottamaan töitä vastaan jostain muualta kuin missä nyt asutte? Eroaisit? Kieltäisit lähtemästä?[/QUOTE]

Jos uusi asuinmaa olisi hyvä ja se sopis kaikin puolin molemmille niin voitais muuttaa jos miehen ura vaatisi mutta en olis tyytyväinen, ei varmaan kukaan muukaan.
 
"Käär"
"Sitä väliä etten pidä siitä ajatuksesta, että naiset flirttailee minkä kerkeää ja pokaa minkä pystyy miehiä, joiden olettaa olevan vapaita Mies kuka on onnellisessa parisuhteessa, ei koe tarvetta lähteä baariin ellei ole poikkeustilanne. Ei se ole kahlitsemista vaan realismia."

Mies kuka oikeasti myös pysyy (paino sanalla pysyy) onnellisena parisuhteessa, saa viettää kavereidensa kanssa aikaa, myös siellä baareissa. Täytyy ihmisellä olla tilaa hengittää ja niitä omia juttujakin. Se on realismia.
 
Mies kuka on onnellisessa parisuhteessa, ei koe tarvetta lähteä baariin ellei ole poikkeustilanne. Ei se ole kahlitsemista vaan realismia.
:LOL: :LOL: Ei tuo ole todellakaa mitää realismia. Tuo on toisen kahlitsemista.

Mun mielestä voi olla täysin onnellises parisuhtees ja silti käydä kaveriensa kans baaris ilman omaan puolisoa. Ei sinne baariin kaikki mee ettimään seksiseuraa vaan siä voi jutella, pitää hauskaa, ottaa rennosti, laulaa karaokea, pelata biljardia, ottaa muutaman juoman. Kummallista, että jotkut ajattelee ihmisten menevän baariin vain sinkkuuna ettimään seuraa ja sitte parisuhtees olles siä voi käydä vain oman puolison kans.
 
[QUOTE="Käär";29403608]"Sitä väliä etten pidä siitä ajatuksesta, että naiset flirttailee minkä kerkeää ja pokaa minkä pystyy miehiä, joiden olettaa olevan vapaita Mies kuka on onnellisessa parisuhteessa, ei koe tarvetta lähteä baariin ellei ole poikkeustilanne. Ei se ole kahlitsemista vaan realismia."

Mies kuka oikeasti myös pysyy (paino sanalla pysyy) onnellisena parisuhteessa, saa viettää kavereidensa kanssa aikaa, myös siellä baareissa. Täytyy ihmisellä olla tilaa hengittää ja niitä omia juttujakin. Se on realismia.[/QUOTE]

Mies yleensä tahtoo tehdä naisensa onnelliseksi ja me naiset ollaan erilaisia :)
 
Lisää
"No tottakai olen! Miksi me muuten oltais yhdessä jos ei puhuttais osata keskenään ja sanoa mistä tykkää ja mistä ei. Olisi, koska se ei ole suunnitelmissa ja minusta suhteessa pitää ottaa toinen huomioon."

Turhaa sinä se vati auki olet. Ajattelin vain, että voihan se olla niinkin, että mies pelkästään sinua miellyttääkseen ja eron pelossa (jonka varjon olet luonut suhteelleenne), ei käy bileissä, vaikka joskus haluaisikin ja nimenomaan ilman sinua. Mutta teidän suhteessahan vissiin, kaiken lukemani perusteella,onkin kyse siitä, että sinua miellytetään ja sinun vaatimustasoosi ylletään ja sinut otetaan huomioon.

Kaveripiirissä on mies, kovasti haluaisi kavereiden kanssa käydä jossain, mutta nainen viihtyy paremmin kotona, joten nainen olettaa, ettei mieskään lähde ja hänhän ei lähde, koska pelkää mikä sota syttyisi. Koska hehän ovat yksi ja sama ihminen, joilla on täsmälleen samat tarpeet, NOT!
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir ja Ciervo
Ken guru
Mies yleensä tahtoo tehdä naisensa onnelliseksi ja me naiset ollaan erilaisia :)
Kannattaa vaan muistaa pitää huolta myös omasta onnellisuudesta. Ympäristön ja omien esimerkkien perusteella sanoisin että suhteessa ns.vapaat ovat onnellisempia kuin ne, joilla on rajoituksia.

Pettämistäkään en itse kiellä, meillä vaan kumpikin tietää että se olisi sitten valinta olla jatkamatta meidän suhdetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lisää;29403622:
"No tottakai olen! Miksi me muuten oltais yhdessä jos ei puhuttais osata keskenään ja sanoa mistä tykkää ja mistä ei. Olisi, koska se ei ole suunnitelmissa ja minusta suhteessa pitää ottaa toinen huomioon."

Turhaa sinä se vati auki olet. Ajattelin vain, että voihan se olla niinkin, että mies pelkästään sinua miellyttääkseen ja eron pelossa (jonka varjon olet luonut suhteelleenne), ei käy bileissä, vaikka joskus haluaisikin ja nimenomaan ilman sinua. Mutta teidän suhteessahan vissiin, kaiken lukemani perusteella,onkin kyse siitä, että sinua miellytetään ja sinun vaatimustasoosi ylletään ja sinut otetaan huomioon.

Kaveripiirissä on mies, kovasti haluaisi kavereiden kanssa käydä jossain, mutta nainen viihtyy paremmin kotona, joten nainen olettaa, ettei mieskään lähde ja hänhän ei lähde, koska pelkää mikä sota syttyisi. Koska hehän ovat yksi ja sama ihminen, joilla on täsmälleen samat tarpeet, NOT!
Mitä sitten jos minua miellyttääkseen ei lähtisikään? Niin minäkin teen valintoja häntä miellyttääkseen etten esimerkiksi osta pinkkejä verhoja kotiin kun hän ei siitä väristä pidä, tai laita pitsaan oliveja. Eikö elämä ole sitäkin, toisen huomioimista?
 
"Käär"
"Mies yleensä tahtoo tehdä naisensa onnelliseksi ja me naiset ollaan erilaisia "

No mä voisin tohon sanoa melko varmana, että yleensä se kyllä menee niin, että parisuhteen molemmat osapuolet tahtoo tehdä toisensa onnelliseksi, jos siis rakastavat toisiaan. Mutta siis jos se sut tekee onnelliseksi, että mies luopuu jopa sellaisista asioista, jotka itse ehkä kokisi itselleen tärkeäksi, niin fine, erilaisia ollaan.
Ja tarkennus, nyt ei ollut ainoastaan kyse baareista.
 
[QUOTE="vieras.";29403625]Niin siis mies menisi uransa takia vuodeksi, et sinä. Kieltäisit tai jättäisit? Kai mies tietää tämän, ettei turhaan ole kunnianhimoinen tai haaveile urasta ilman sinun lupaasi?[/QUOTE]

Kieltäisin, niin kai aika moni muukin. Toki kannustan ja tuen kunnianhimossaan mutta on nuo opinnot niin paljon aikaa ja kaikkea vienyt etten enää jaksaisi sitä vielä. Se on joko tai, suhde tai sinkkuus.
 
"hilma"
on omalla ukolla tosiaan leppoisat oltavat, kun vertaa ketjun tyranninaisten puheisiin. varmaan on pakko itekkin hiukan hihnaa lyhentaa jos teill muillakin on noin tiukka kuri. :D
 
"vieras."
Mitä sitten jos minua miellyttääkseen ei lähtisikään? Niin minäkin teen valintoja häntä miellyttääkseen etten esimerkiksi osta pinkkejä verhoja kotiin kun hän ei siitä väristä pidä, tai laita pitsaan oliveja. Eikö elämä ole sitäkin, toisen huomioimista?
"Et kyllä varmasti ota sitä elämäsi työtarjousta vastaan kun minäkään en laita sun pitsaan oliveja, yhyyyyyyy!11!!!" Terve.
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir
[QUOTE="hilma";29403646]on omalla ukolla tosiaan leppoisat oltavat, kun vertaa ketjun tyranninaisten puheisiin. varmaan on pakko itekkin hiukan hihnaa lyhentaa jos teill muillakin on noin tiukka kuri. :D[/QUOTE]

Niin kun Marilyn hyvin sanoi: if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.
 
"vieras."
[QUOTE="hilma";29403646]on omalla ukolla tosiaan leppoisat oltavat, kun vertaa ketjun tyranninaisten puheisiin. varmaan on pakko itekkin hiukan hihnaa lyhentaa jos teill muillakin on noin tiukka kuri. :D[/QUOTE]

Ketjun tyranninaiset = yksi teini.
 
[QUOTE="vieras.";29403648]"Et kyllä varmasti ota sitä elämäsi työtarjousta vastaan kun minäkään en laita sun pitsaan oliveja, yhyyyyyyy!11!!!" Terve.[/QUOTE]

Kaikki ollaan erilaisia ja vaaditaan suhteessa eri asioita, niin kun varmaan jokainen aikuinen ihminen ymmärtää. Toiset on dominoivia, tempperamenttisia mutta silti myös mukavia, huumorintajuisia yms. Kaikilla on joku heikkous.:/
 
Lisää
Mies haluaisi mennä, meneminen olisi hänelle tärkeää, ja sinä kieltäisit. Eli toisin sanoen, sinä et ole valmis luopumaan mistään suhteen tai rakkauden takia (Paitsi oliiveista ja pinkeistä verhoista)Mies on parisuhteessa kanssasi tasan niin kauan kun hän sinua miellyttää ja elää sinun ehdoillasi, niin kauan kun sinä olet onnellinen, mutta miehen onnella ei olisi väliä. Ihminen tarvitsee muutakin elämäänsä kuin parisuhteen, ja sinä vaikutat sellaiselta, että olet vain miehen elämän esteenä.
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir
"Kulta"
Alotukseen: mun mielestä kihloihin mennään vaan sillon kun halutaan mennä naimisiin toisen kanssa, ei huvin vuoks
Ja tohon baarissa käyntiin: mun mies ilmotti just että ajatteli synttäreitään juhlia äijien kesken saunaillalla ja sen jälkeen lähtee baariin, mun kommentti siihen oli "okei, vuokraatteko jonku paikan vai meenkö lasten kanssa mun äidin luo yöks niin saatte kämpän kokonaa käyttöönne?" Eli toisin sanoen, meillä avoliitto, kihlat tai naimisiinmeno ei sido nyt eikä tulevaisuudessa kumpaakaan neljän seinän sisälle. Ja en mä sitä mieti tuleeko naiset iskeen omaa miestä baarissa, mun mies on sen verran fiksu että ei petä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lisää;29403656:
Mies haluaisi mennä, meneminen olisi hänelle tärkeää, ja sinä kieltäisit. Eli toisin sanoen, sinä et ole valmis luopumaan mistään suhteen tai rakkauden takia (Paitsi oliiveista ja pinkeistä verhoista)Mies on parisuhteessa kanssasi tasan niin kauan kun hän sinua miellyttää ja elää sinun ehdoillasi, niin kauan kun sinä olet onnellinen, mutta miehen onnella ei olisi väliä. Ihminen tarvitsee muutakin elämäänsä kuin parisuhteen, ja sinä vaikutat sellaiselta, että olet vain miehen elämän esteenä.
höpö höpö nyt et tiedä yhtään mistä puhut! Etkö itse ole missään epätäydellinen, missään ei ole heikkoa kohtaa? Aina kaikki rullaa niin kun olet ajatellut ja mistään ei tarvi riidellä? En usko,että kellään on elämä niin tasapaksua.

Miellyttäminen ja toisen tunteminen on minusta aivan eri asioita. Kun parisuhteessa toisen tuntee läpikotaisin ja rakastaa toista heikkoinakin hetkinä, ei koe luopuvansa mistään vaikka toimii toisen vuoksi eri tavoin, mitä normaalisti.
 
vierad
Happygirl muistuttaa sita aiemmin palstaillutta provokatiivista nuorta naista, jolla oli ahdistavan mustavalkoiset mielipiteet mm. abortista, armeijasta, vammaisista. Nimi alkoi Koolla, ehka, kuka muistaa?
 
[QUOTE="Kulta";29403666]Miks? Mun mies sais vapaasti mennä vuodeks muualle jos haluais urallaan edetä. Samoin mä menisin jos tulis sellanen mahdollisuus[/QUOTE]

niin saa sitä mennä mutta niillä teoilla on aina seurauksensa, tavalla tai toisella.
 
"vieras."
höpö höpö nyt et tiedä yhtään mistä puhut! Etkö itse ole missään epätäydellinen, missään ei ole heikkoa kohtaa? Aina kaikki rullaa niin kun olet ajatellut ja mistään ei tarvi riidellä? En usko,että kellään on elämä niin tasapaksua.

Miellyttäminen ja toisen tunteminen on minusta aivan eri asioita. Kun parisuhteessa toisen tuntee läpikotaisin ja rakastaa toista heikkoinakin hetkinä, ei koe luopuvansa mistään vaikka toimii toisen vuoksi eri tavoin, mitä normaalisti.
Kaikesta voi siis päätellä, että sinä et tunne etkä rakasta puolisoasi.
 

Yhteistyössä