Uuden vuoden lupauksesi?

• Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Minä lupaan itselleni, että en vuonna 2014 ole niin hölmö, että rakastuisin tai edes ihastuisin keneenkään...
Kun siitä ei seuraanäköjään mitään muuta paha mieli pitkäksi aikaa...

Professional Griefer
Mun on pakko ottaa itseäni niskasta kiinni ja lopettaa sellainen typerä haihattelu ja taivaanrannanmaalailu, tarttua kunnolla toimeen ja tehdä mitä haluan unelmoinnin sijasta.

Mulla on kahdet ylioppilaskirjoitukset ja yksi näyttötutkinto 2014 ja en halua mennä sieltä mistä aita on matalin ja alisuoriutua, eli on pakko oikeasti tehdä asian eteen jotain.
Mä oon vaan jotenkin tottunut jo tällaiseen ns. helppoon elämään, ja on todella vaikea saada sitä draivia, että ny tehdään töitä perkele.

Pidän alkoholinkulutukseni edelleen normaalin rajoissa, mahdollisimman minimissä toki.

minulla tällaiset
Olen vuoden ilman karkkia ja muutkin herkut tosi vähällä.
Kuntoilu pitää saada taas kunnolla käyntiin (jäi pari viikkoa ennen joulua ihan toissijaiseksi).
Haluan myös vähentää kotiin kertynyttä tavaraa.

"Anne"
Voisin olla tammikuun tipattomalla, mutta eikös se ole jo aika kulunut? Muut onkin jo lopettu, niin karkinsyönti kuin tupakointikin.
Ehkä voisin taas yrittää panostaa raha-asioihin, vaikka sen verran minitulot on, mutta loppuvuonna ei jaksanut oikein kiireessä llaittaa ruokaa eikä miettiä kauppalistoja, ja sen kyllä näki rahankulutuksessa.

Venakko Milanna
-Treenaminen kun pääsen sairauslomalta pois
-Ura projekti kuntoon
-Tupakanpoltto kokonaan pois( p.s. en ole mikään polttaja mutta alkoholin kanssa on mennyt nyt ei alkoholiakaan enää vitsi läträtä )
-Monta muutakin asioita haluan saada ensi vuodeksi kuntoon ja yritän että kyseinen lupaus onnistuisi

"viv"
-Laihdutan vielä 6-8kg
-Aloitan treenamisen
-Lopetan tissuttelun
-Loppuvuodesta lopetan tupakanpolton

Eiköhän tuossa ole jo katteettomia lupauksia tarpeeksi ;)

Ei sentäs - teen noi kaikki.
Aloita mieluummin sitä tupakanpolton lopettamisesta. Olet iloinen, kun huomaat kuinka paljon treenaaminen helpottuu, puhumattakaan siitä kuinka hyvin haistat ja maistat taas.

Ite lopetin 10 vuotta sitten. Paino nousi muutaman kilon, mutta se oli helppo laihduttaa pois, kun juokseminen alkoi sujua ihan eri tavalla.

Tsemppiä!

Niin ja oli vielä yksi, lupaan (tai siis toivon) että pystyn jättämään tämän tällaisen jo pikkuhiljaa taakseni:

[video=youtube;XbsuSoUT2yk]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XbsuSoUT2yk[/video]

Tai siis toimimaan kuin mitä viimeisenä kerrotaan täsä.

edit. juuri hoksasin että nimimerkkini sopii oikein hyvin biisiin ;)

Viimeksi muokattu:
"Anne"
[QUOTE="viv";29399142]Aloita mieluummin sitä tupakanpolton lopettamisesta. Olet iloinen, kun huomaat kuinka paljon treenaaminen helpottuu, puhumattakaan siitä kuinka hyvin haistat ja maistat taas.

Ite lopetin 10 vuotta sitten. Paino nousi muutaman kilon, mutta se oli helppo laihduttaa pois, kun juokseminen alkoi sujua ihan eri tavalla.

Tsemppiä![/QUOTE]

Toikin on kyllä ihan totta. Itsekin lopetin tupakoinnin ennen kuin aloin treenata. Tänäänkin salilla olisi jäänyt hommat puoliksi hoidetuiksi ja aikaa olisi mennyt kauemmin jos tupakoisin vielä, palautuminen, hapenottokyky, yms kärsii tupakoinnista ja se vaikuttaa varmasti todella paljon tuloksiinkin, niin hetkellisiin kuin muihinkin.

"Sadie"
Niin ja oli vielä yksi, lupaan (tai siis toivon) että pystyn jättämään tämän tällaisen jo pikkuhiljaa taakseni:

[video=youtube;XbsuSoUT2yk]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XbsuSoUT2yk[/video]

Tai siis toimimaan kuin mitä viimeisenä kerrotaan täsä.

edit. juuri hoksasin että nimimerkkini sopii oikein hyvin biisiin ;)
Ihana biisi <3

Yhteistyössä