Mitäs teillä uudenvuoden sunnitelmissa?

• Viestiketjun aloittaja "mocca"
  • Ensimmäinen viesti
Foortti harmaana
Hyvää ruokaa, mies ja poika paukuttelee raketteja (mun mielestä suhteellisen turhaa) ja sitte illalla kun lapset nukkuu, niin otetaan miehen kanssa muutamat.
Siinähän se =)

bud
Lapset menee mummolaan hoitoon, ollaan miehen kanssa kahdestaan. Pyysin miestä tekemään mulle jonkun monen lajin buffet-illallisen. No mies sanoi, että pilkkoo kurkkua eri mallisiksi paloiksi kuppeihin ja ostaa yhden dipin niitä varten. :xmas:

Herkutellaan, lähdetään ulos laittamaan raketit, tullaan kotiin valamaan tinat ja tiätty katsellaan varjoista mitä esittävät.
Katsellaan uudenvuoden ohjelmia.
Vähän ennen keskiyötä mennään terassille koko porukalla ja kilistellään jalkalaseista limpparit. Kliseemäisesti lasketaan vanhan vuoden sekunnit ja hihkutaan hyvät uudet vuodet, ja katsellaan mahtava rakettishow.
Parhaat raketit ammutaan aina ennen ja jälkeen tasan.=)

Lapset saavat valvoa niin pitkään kuin jaksavat.:heart:

Jänskättää jo ihan hirmusesti ja oon ihan tohkeissani!=)

Venäläisen perunasalaatin tein jo odottamaan jääkaappiin. Saas nähdä maltanko olla närppimättä.:rolleyes:

Ukkokulta on perinteisesti keikalla kuten joka uutena vuotena. Mä olen tänä vuonna yksin kotona, just kyllä soittelin lapsia läpi että tulkaa ees syömään äidin kanssa mut outoa porukkaa, niillä on jotain suunnitelmia kavereitten kanssa! Ei sitten mitään rotia eikä kiitollisuutta!

Ensin odotellaan isiä töistä, ehkä sytytellään ulkotulia siinä odotellessa. Tuolla tulikin kiva vinkki, että vois tehdä lihapullia nakkien kaveriksi. Eli ehkä jotain nakkeja, lihapullia, peruna- ja fetasalaattia syödään, kun mies tulee töistä. Raketteja oli mies käynyt jo tänään ostamassa. Lisäksi mm. sipsejä ja dippiä iltaherkuiksi. Lapset menee varmasti vähän myöhemmin, mutta ajoissa nukkumaan, ja sitten muutama olut meille aikuisille.

Vieree
Ensin odotellaan isiä töistä, ehkä sytytellään ulkotulia siinä odotellessa. Tuolla tulikin kiva vinkki, että vois tehdä lihapullia nakkien kaveriksi. Eli ehkä jotain nakkeja, lihapullia, peruna- ja fetasalaattia syödään, kun mies tulee töistä. Raketteja oli mies käynyt jo tänään ostamassa. Lisäksi mm. sipsejä ja dippiä iltaherkuiksi. Lapset menee varmasti vähän myöhemmin, mutta ajoissa nukkumaan, ja sitten muutama olut meille aikuisille.
Mites paljon te meinasitte niitä ulkotulia sytytellä? ;)

yyyyy
Päivällä mennään miehen porukoille syömään. Tullaan kotii herkuttelee ja napostelemaan,katsellaan raketteja ja saunotaan. Lapsi ei yöhön asti hereillä pysy ja itelin koitan ajoissa mennä koisaan kun aamulla menen töihin

Yhteistyössä