"wieras"
Minä ymmärrän ap:n pointin. Minä olen ollut kotona lasten kanssa ja käymme kaikissa "ilmaisissa jutuissa" kuten perhekerhossa jne. Pienin on vähän reilu yksi vuotias ja huomaan kyllä miten hän parinkin tunnin aikana väsähtää ihan eri tavalla kuin kotona ollessa eli siis just se aktiviteetti, muut lapset ja meteli vaikuttaa lapseen ja tuohon vanhempaankin lapseen niin että ovat selkeästi väsyneempiä ja kiukkuisenpia. Olenkin miettinyt just tuota päiväkodin meininkiä että on se pienelle ihmiselle varmaan aika rankkaa. Kaikkeen tietysti sopeutuu mutta onko se hyväksi, on sitten jo ihan toinen tarina.
Minä kait kuulun tuohon keskituloiseen porukkaan ja töihin palaan kun palaan, mutta en suostu ottamaan mitään pummin viittaa harteilleni vaan sen takia että haluan hoitaa itse lapsiani.
Perhepäivähoito kuulostaa hyvältä mutta minä en sellaiseen halua viedä, koska siellä on usein kouluttamattomia ihmisiä jotka omien lasten kavereiksi haluavat jonkun hoitoon tai sitten joku ei vaan ole keksinyt muuta tekemistä. Mistä minä tiedän miten lasta kohdellaan jos kukaan ei ole kertomassa, kun muita hoitajia ei ole.
Minä kait kuulun tuohon keskituloiseen porukkaan ja töihin palaan kun palaan, mutta en suostu ottamaan mitään pummin viittaa harteilleni vaan sen takia että haluan hoitaa itse lapsiani.
Perhepäivähoito kuulostaa hyvältä mutta minä en sellaiseen halua viedä, koska siellä on usein kouluttamattomia ihmisiä jotka omien lasten kavereiksi haluavat jonkun hoitoon tai sitten joku ei vaan ole keksinyt muuta tekemistä. Mistä minä tiedän miten lasta kohdellaan jos kukaan ei ole kertomassa, kun muita hoitajia ei ole.