Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miks ei vois olla 20- vuotta parikymppinen ja sitten täyttää suoraan sen neljäkymmentä ( joka on uus kakskyt)??
Voi pientä... Terveisin 51-vuotias nuorehko naishenkilö.![]()
Data vois tulla laittamaan sen linkin missä luvattiin pysäyttää solujen ikääntyminen. Luen sitä lohduksi pahimpaan tuskaan..
Voi Laura rakkaani, sinä olet niin nuori vielä joten lopeta tollaiset ajatukset vanhenemisesta![]()
Istun pimeässä keittiössä ja itken. Mies kävi mulle nauramassa. Ei passaa huomenna avata facea, siellä ne kaikki onnittelut vaikka enempi kaipaisin lohdutusta. En mä tiiä mikä tuli, ahdistaa niin kovasti ettei henki kulje :ashamed:
Voispa hypätä muutaman vuoden eteenpäin, 3-kymppiseksi. Ois ihanaa olla muutaman vuoden verran fiksumpi.Tasapainossa itsensä kanssa, selvät suunniltelmat tulevaisuuden varalle, ja vielä melko nuori ja rypytön. (Tai sitten ei?
)
Enää muutama tunti ja oon 30-vuotias. En vanha,mutta silti.. En enää ikinä, siis IKINÄ ole 20- jotakin vuotta. Ikinä.. Tajusitko miten kamalaa.. Äiti ois tullut lapsenvahdiksi ja antanut jopa rahaa et mentäs miehen kans juhlimaan. Mut ei kiinnosta juhlia näin surullista asiaa. Sanoin ettei tarvii tulla . On tää vaan niin kamalaa. Mä oikeesti luulin ettei mulle käy näin :snotty:
Ei sitä pakko ole 30 täyttää jos noin koville ottaa. saa sitä hengen iteltään, niin on ikuisesti parikymppinen.
ikä on vain numero, pitäisi olla kiitollinen siitä, että on elossa ja terve
Läheiseni kuoli syöpään ja pieni tyttö jäi ilman äitiä. Läheiseni olisi varmasti onnella ottanut vastaan seuraavan synttäripäivänsä.
Jos sinulla elämä kunnossa, niin mitä veetun väliä jos eka numero iässä on 3
http://www.youtube.com/watch?v=lgftqarS-tQ