Velat on nyt maksettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihanaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ihanaa"

Vieras
Sain maksettua kaikki vuosien varrella kertyneet osamaksu tilit ja luotot nollille.

Vaati parin vuoden todella tiukan talouden pidon.
Nyt mulla jää menojen jälkeen pikkasen reilu 1000 euroa kuussa käteen :) :)

Menneinä vuosina oli niin helppoo tilata tiliin vaan. Maksetaan, kun jaksetaan.
Ihan hävettää myöntää asiaa näin jälkikäteen.

Nyt en enää ikinä osta mitään, jos ei oo oikeesti rahaa.
Sitten sitä ei tarvita..

Toivottavasti monikaan ei lankee samaan ansaan, että tilejä onkin hupsis viis + luotto ja kaikki onkin yhtäkkiä tapissaan...

Arvaatte varmaan, että nyt on tosi huojentunut olo :)

• Tykkää
Reactions: chef ja heidip*
Me vaihdettiin viime vuoden lopulla asuntoa sen takia että sillä myyntivoitolla saatiin suurin osa miehen kulutusluotoista maksettua pois. Vielä pari vuotta ja niistä vielä kaksi saadaan maksettua ilman suurempaa kituutusta. Kyllä meinaan kuoharin korkata kun noista viimeiset erät maksetaan. Ja luulen, että mieskin tässä vuosien mittaan on jotain rahankäytöstä oppinut.

Ihanaa, että muitakin veloista pääseviä löytyy. Kyllä helpottaa, kun pahimmillaan mulla meni n. 500 euroa pelkkiin lyhennyksiin. Kamalien korkojen takia, pääoma ei lyhentynyt kirveelläkään.

Ja todellakin nyt olen oppinut läksyni rahan käytöstä :)

Eilenkin oltiin shoppailemassa ja mä sain meneen ruokailuineen 40 euroa. Budjetti oli kuitenkin 100 euroa :)
Joten aika hyvin :D

[QUOTE="vieras";26564280]Paljon teillä ap oli velkoja? Kauanko meni tuohon velkojen maksuun aikaa? Ja hienoa, että olette saaneet kaikki maksettua :flower:[/QUOTE]

Sori, kun vastaus kesti. Oltiin reissussa.

Meillä oli kaikenmaailman luottoja eri tahoilta n. 10 000 euroa.
Maksamiseen meni hiukan yli 2 vuotta, kun elettiin tosi tiukalla budjetilla muuten.
Eikä osteltu mitään turhaa.

Nyt ajattelin laittaa osan tuosta käteen jäävästä rahasta säästöön pahan päivän varalle :)

Säästöön en ookkaan vuosiin saanu mitään..

Sain tänään hoidettua lainarästit, jotka vaivasivat mieltäni lähes kolme vuotta joka hemmetin päivä. Jokainen. Päivä.

Lisäksi sain maksettua osamaksulla hankkimani pyykkikoneen loppuun.

MIKÄ FIILIS! :) :)

Nyt kun näkee, että nuo huolen aiheet on nollilla, huomaa, että stressi purkautuu.

Yhteistyössä