Alkuperäinen kirjoittaja määä;29385424:
Ollos hyvä, mutta opettele ittekki. Oon sulle ennenkin motkottanut tästä, mut tärkeä osahan noi sävyt on jos kerran kyselee maistuukoAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29385442:Otin sulta käsitellyn kuvan tuoho alotukseen, kiitos =)
Alkuperäinen kirjoittaja määä;29385453:Ollos hyvä, mutta opettele ittekki. Oon sulle ennenkin motkottanut tästä, mut tärkeä osahan noi sävyt on jos kerran kyselee maistuuko
Mutku hei, se on pari klikkausta tossa nettiosotteessa. Esim. tossa vaan säädöt -automaattiset tasot, kirkkaus, kontrasti, ja sävy& kylläisyys -valikossa kylläisyyttä, ja kuten näet se alkaa jo näyttää ihan ruoalta verrattuna raakaversioon... Ei mee minuuttiakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29385470:Mie voin laittaa sielt loppupäästäki ne kuvat =), arvaa mitä söin?
Kyllä mie halluisin parempia kuvia mutta täsä kiiren keskellä en parempaan pysty, niin , joo
,juu, kyllä ja sllee=)
Kyl maistuis! Missäs moista herkkua tarjolla?
hyssykät sun nimimerkkiä? Voiko koomisempaa nikkiä keksiä?Kyl maistuis! Missäs moista herkkua tarjolla?
Toihan on sellainen perinteinen, niitähän täällä kerran naurettiin. "Panoman", "Ouluman", "Muhosboy"...Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvät;29385508:hyssykät sun nimimerkkiä? Voiko koomisempaa nikkiä keksiä?
Olisit nyt ollut vaikka alfa69?
No mutta jos se on niin nuori vielä.. Mua taas huvittaa tuo alfa..Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvät;29385508:hyssykät sun nimimerkkiä? Voiko koomisempaa nikkiä keksiä?
Heh! :-D :-DAlkuperäinen kirjoittaja voi hyvät;29385508:hyssykät sun nimimerkkiä? Voiko koomisempaa nikkiä keksiä?
Hienoa että löytyy huumorintajua.Heh! :-D :-D
Muuten mutta kastike puuttuu.
Nonni, sitähän minäkin ja sitäpaitsi vaivalla mää ton nickin kehittelin, ei se hetkessä mieleen juolahtanut ;-)Alkuperäinen kirjoittaja määä;29385515:Toihan on sellainen perinteinen, niitähän täällä kerran naurettiin. "Panoman", "Ouluman", "Muhosboy"...
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29385551:Meillä ei kastikkeet lopu kesken