"Kysely"
Aika kovaa räminää jotku niistä, joten saako mies teillä kotona kuunnella sellaista vai kiellättekö? Mm. lasten aikana.
Kuulokkeet, kenelle?Osta kuulokkeet jos häiritsee. Samalla tavalla miestä voi häiritä iskelmä tai joku muu musiikki.
No jotain rajaa sentään! :OAlkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29380625:mielestä mies kuunnelkoon vaikka virsiä
Sulla on kivasti vapauksia. Voiko noista toista vaihtaa välillä vaikka Mattiin ja Teppoon?Minä saan kuunnella vain Jamppa Tuomista ja perjantaisin Jaakko Teppoa noin 20 minuuttia.
Ei edes joulun kunniaksi pikkasen Siltsua tai Tuiskua.Minä saan kuunnella vain Jamppa Tuomista ja perjantaisin Jaakko Teppoa noin 20 minuuttia.
Saan katsoa salkkarit peiton alta, jos olen hiljaa.Ei edes joulun kunniaksi pikkasen Siltsua tai Tuiskua.
Ankeaa, ankeaa.
Saatko katsella televisiota?
Meillä saa kyllä katsoa televisota, mutta harvemmin ohjelmia.Saatko katsella televisiota?
Meillä saa ton lisäksi kakeakin kuunnella.Minä saan kuunnella vain Jamppa Tuomista ja perjantaisin Jaakko Teppoa noin 20 minuuttia.
:O en uskalla edes ehdottaa. Sehän on sellaista menevämpää musiikkia.Sulla on kivasti vapauksia. Voiko noista toista vaihtaa välillä vaikka Mattiin ja Teppoon?
Meillä saa kyllä katsoa televisota, mutta harvemmin ohjelmia.
Jos vaihtokauppana, vaikka ikkunoiden pesua vastaan saisit kuunnella Mä jokapäivä töitä teen? Onhan se kyllä aika raisua menoa...:O en uskalla edes ehdottaa. Sehän on sellaista menevämpää musiikkia.
Tulee vielä sopimattoman anarkistisia ajatuksia kun sellaista rokettirollia kuuntelee.Jos vaihtokauppana, vaikka ikkunoiden pesua vastaan saisit kuunnella Mä jokapäivä töitä teen? Onhan se kyllä aika raisua menoa...
Joo. Ja ajattele jos ukkosi kasvattaisi vielä hiukset ja alkaisi moshaamaan. Siitä olisi hauskuus kaukana!No en hyvä jumala. Seuraava askel olisikin sitten saatananpalvonta :|
Viisasta! Olen miettinyt, että kun ollaan kohta oltu 25 vuotta yhdessä, päästäisin puolison käymään viemässä lottoa joskus yksin. Mutta voi olla, etten ihan vielä uskalla ottaa riskiä. Roskapussin vie jo nätisti yksinkin. Katson kyllä verhon raosta.Tulee vielä sopimattoman anarkistisia ajatuksia kun sellaista rokettirollia kuuntelee.
Mielummin en heiluta venettä.
etkö kuuntele lainkaan harrasta musiikkia? Tai klassista, aika kultuurillisesti köyhää.Tulee vielä sopimattoman anarkistisia ajatuksia kun sellaista rokettirollia kuuntelee.
Mielummin en heiluta venettä.
kunnon mies käy joka kuun ensimmäisenä maanantaina parturissa. Lyhyt siisti hiusmalli sen olla pitää. Ja partaa ei saa olla lainkaan.Joo. Ja ajattele jos ukkosi kasvattaisi vielä hiukset ja alkaisi moshaamaan. Siitä olisi hauskuus kaukana!