No onhan sillä vissi ero pussaatko kaatokännissä vierasta äly narikassa vai selvinpäin tunteellisesti jotain ihailemaasi ihmistä.Alkuperäinen kirjoittaja mietintä;29379993:Olen ollut yllättynyt siitä että niin moni pitää vain yhdyntää pettämisenä mutta suutelua ei.
Suuteluun voi liittyä myös paljon muuta,tunnetta,rakkaudentunnustuksia.
Sitä ei myöskään tehdä oman kumppanin nähden,eikä siitä kerrota sille omalle kumppanille.
Kuitenkin sen tullessa ilmi vedotaan siihen että enhän mä pettänyt, mehän vaan suudeltiin eikä edes pantu.
Itse näen asian niin että se että olet omasta kumppanistasi niin vieraantunut että voit olla jonkun muun ihmisen kanssa kosketuksissa ja tunteet on pelissä mukana sen toisen kanssa, se on pahempi petos kuin että 'vaan' panisit.
Miksi sitten se että menet kaatokännissä panemaan vierasta on aina pettämistä vaikka et panisi tunteellisesti?No onhan sillä vissi ero pussaatko kaatokännissä vierasta äly narikassa vai selvinpäin tunteellisesti jotain ihailemaasi ihmistä.
Suuteleminen on oikeasti huomattavasti mitättömämpi juttu kuin paneskelu. Olipa sitten selvinpäin tai ei. Selvinpäin harkittu teko on aivan eri asia kuin joku känninen hölmöily josta ei itselläkään ole suunnilleen mitään hajua tai tajua. Humalainen pussailu, onhan tuota tullut tehtyä. Välttämättä edes kumppanin vaihtumista ei tajua. Meillä on ollut illanviettoja joissa ystäväporukalla on suudelmia vaihdettu ristiin rastiin. Aamulla ei välttämättä muistikuvia. Pitäisikö tuosta nyt sitten kriisiä repiä? Eri asia on sitten jos järjestelmällisesti kävisi vieraissa ja paneskelisi ympäriinsä.Alkuperäinen kirjoittaja mietintä;29380045:Miksi sitten se että menet kaatokännissä panemaan vierasta on aina pettämistä vaikka et panisi tunteellisesti?
Eikö kännipanoja voisi siten myös ajatella niin että eihän se pettänyt kun kerran kännissä pani ilman tunnetta, pettämistä se on vaan silloin kun sen tekee selvinpäin ja tunteella?
Minusta kapakkapusutkin ovat pettämistä.Alkuperäinen kirjoittaja mietintä;29379611:Mä itse olen sitä mieltä että on pettämistä. Kun puhutaan suutelemisesta, selvinpäin, eikä mistään kännisistä kapakkapusuista.
Onpa mustavalkoista ajattelua. Ei se niin ihan mene. Laulaahan moni karaokeakin kännissä vaikka selvänä ei tulisi mieleenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Teinien äiti;29380303:Minun mielestäni on pettämistä ja lusikat menis jakoon. Olen myös sitä mieltä, että jos kännissä suutelee tai hyppää punkkaan vieraan kanssa niin silloin sen haluaa tehdä myös selvinpäin. Känni on vaan tekosyy :/
En sanonut ettei olisi pettämistä vaan ettei se tarkoita sitä että selvinpäin haluaisi samaa tehdä! Kuten sinä väitit.Alkuperäinen kirjoittaja Teinien äiti;29380354:Karaoken laulaminen ja suutelu on kyllä mun mielestäni kaks ihan eri asiaa ja niissä on ihan eri tarkoitusperät Ja jos suutelu ei ole pettämistä vaan pelkkää hölmöyttä niin miksi siitä seurasi sulle vuoden morkkis?? Yleensä hölmöilystä seuraa hetken harmitus...
Et tajua niin et tajua mitä sulle koettaa useampi ihminen kertoa. Mutta ole noin mustavalkoinen kun haluat. Onnea, toivottavasti et putoa tuossa asiassa koskaan.Alkuperäinen kirjoittaja teinien äiti;29380402:Pakko kommentoida vielä kerran - sitten olen hiljaa. Nin, petit naisesi ja itsesi = eikö se ole siinä? Ja vaikka olen kännissä ollut niin koskaan en ole vierasta suudellut vaikka tarjokkaita olisi ollut. Viina ja iso känni poistavat estoja ja mun mielestäni antavat ihmisille "luvan" tehdä sen mitä mielessään ajattelee.