Olenko harvinaisuus, kun saan orgasmin yhdynnässä, ilman apuvälineitä joka kerta?

• Viestiketjun aloittaja "V ieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vvieras"
Kepsis, mitä meinaat ylitatarjonnalla :D
Nainen haluaa liikaa? Mikä on liikaa? pitäisikö seksiä harrastaa niin kun mies haluaa. Liika ja liian vähän pilaa kaiken?

Onko joka päivä liikaa? Entä joka toinen? kysyn siis sinun mielipidettä. Valitetaan että nainen ei halua ja kun haluaa liikaa ei olekaan kivaa? Pitää olla jotain mitä saalistaa. Voi huoh.

Onko paha jos nainen saa aina sormilla mutta ei yhdynnässä?

[QUOTE="vvieras";29379193]Kepsis, mitä meinaat ylitatarjonnalla :D
Nainen haluaa liikaa? Mikä on liikaa? pitäisikö seksiä harrastaa niin kun mies haluaa. Liika ja liian vähän pilaa kaiken?

Onko joka päivä liikaa? Entä joka toinen? kysyn siis sinun mielipidettä. Valitetaan että nainen ei halua ja kun haluaa liikaa ei olekaan kivaa? Pitää olla jotain mitä saalistaa. Voi huoh.

Onko paha jos nainen saa aina sormilla mutta ei yhdynnässä?[/QUOTE]

Ylitarjonta oli "kaunis" sana sille että toinen osapuoli haluaa usein ja toinen suht harvoin.
Se voi käydä suhteen päälle todella raskaasti kun tilanne vaan jatkuu samanlaisena.

Se mitä määrät on, ei ole merkityksellisiä, vaan se miten osapuolet kokee sen. Jotkut tykkää useammin per päivä ja jotkut huomattavasti vähemmän.

Oma mielipide on se että 2 krt viikossa on kiva määrä, mutta kertakin menee. Kerran kahteen viikkoon on jo venyttämistä. Toki elämäntilanteet vaihtelee ja liian jyrkkä ei voi olla tuossa, suuntaan tai toiseen, mutta yleisellä tasolla siis.

Tuskin minä siitä kimpaantuisin jos nainen haluaisi joka päivä, mutta en minä sitä vakituisesti haluisi niin useasti vuosikausien/kymmenien suhteessa.

Itse kun tykkään siitä myös että saat haluta sitä naista myös, eikä se ole sellainen "vois panettaa, joko mennään" tyylinen ratkaisu. Se että joskus joudut odottamaan tekee asiasta parempaa, kuin se että saat aina sen välittömän "helpotuksen".

Ei minusta siinä ole mitään vikaa että millä tavalla saa, se että saa on se hienoin asia yleensäkin. Pääasia että pystyy nauttimaan toisesta ja elämään siinä hetkessä eikä tee sitä ostoslistaa samalla päässään.

Eikä molempien tarvitse välttämättä ihan jokainen kerta saada orgasmia, mutta sitten pitää kyllä sen joka sai, olla joustava seuraavan kerran suhteen, että ei veny kauheasti :)

"vvieras"
Aika yllättävää että 1-2 krt viikossa on optimaalinen. En haluaisi kyllä edes joka päivä muyta on ärsyttävää jos haluttaa ja tietää ettei toista huvita varsinkin jos edellispäivänä jitain ollut.

Haluaisin spontaanisti, mutta itselläni menee koko maku jos toinen vähääkään osoittaa merkkejä ettei huvita nyt ja yleensä lähinnä odottelen jos miestä kiinnostaisi. Kerta viikkoon on itsestäni turhan vähän.

[QUOTE="vvieras";29379221]Aika yllättävää että 1-2 krt viikossa on optimaalinen. En haluaisi kyllä edes joka päivä muyta on ärsyttävää jos haluttaa ja tietää ettei toista huvita varsinkin jos edellispäivänä jitain ollut.

Haluaisin spontaanisti, mutta itselläni menee koko maku jos toinen vähääkään osoittaa merkkejä ettei huvita nyt ja yleensä lähinnä odottelen jos miestä kiinnostaisi. Kerta viikkoon on itsestäni turhan vähän.[/QUOTE]

spontaanius onkin parasta. ehdottomasti, väittäisin että pitkässä suhteessa yksi olennainen osa hyvän seksielämän perustasta.

ja varmaan osaat myös samaistua miehiin jotka ajattelee noin myös, että ennenpitkää se mielenkiinto alkaa laantumaan toista kohtaan jos se on jatkuvasti sitä toisen "odottamista".

seksi saattaa onnistua edelleen jo pelkästään miesten hormoonitoiminta sen monasti varmistaa. (ei toki 100% miehistä omaa isoa libidoa, mutta on se aika yleistä varsinkin ennen kolmeakymmentä ikävuotta)

ja yritin kyllä viestittää tuossa että ei nuo sanomani määrät mitään kiveen hakattuja ole, paljolti perustuu siihen että jos keskimääräisesti pari kertaa viikossa saa, niin siinä muutaman päivän aikana kerkee syttymään oikeasti semmoinen intohimoisempi halu, kun taas mitä useammin sitä harrastaa, sitä enemmän se menee mekaanisemmaksi ja suorittamiseksi, tavaksi. Tämä siis lähes vuosikymmenen kestäneessä suhteessa. Kyllähän sitä ensimmäisinä vuosina olisi voinut harrastaa vaikka joka päivä. Mutta mitä enemmän on lapsia, työ / opiskelu jne jne harrastukset ja sun muut, oma aikakin on ihan kivaa, ettei joudu elämään vain velvollisuuksien viidakossa, niin se aika alkaa olemaan kortilla siihen että joka päivä olisi valmis kymmenenn vuodenkin jälkeen touhuamaan. Koska minusta pikapanot on vain sitä varten kun on joku oikea syy miksi pidempää versiota ei voi harrastaa, oli kyse siitä että lapsien takia joutuu hoitamaan vaikka vessassa asian nopsaan, suihkussa jne mitä ikinä.

"vvieras"
Kepsis...ihan kiva kuulla kerrankin oikea vastaus kun jos on keskustelu "mies haluaa liian vähän", tulee lähinnä "homo", "pettää", "olet epähaluttava" kommentteja. Ihan järkeenkäyvää, että suhteen pidentyessä haluaa välillä odottaakin ja jos toinen on koko ajan kiinni, voi siitä tulla velvollisuus.

Pitää miettiä seuraavaksi ennen kun avaan salaisen arkkuni ja sanon ties mitä tyhmää miehelleni kun ilmoittaa että on väsynyt tai on vetänyt käteen poissaollessani.

Kerta viikkoon voisi oikeasti jopa olla sopiva, mutta olen kai ajatellut että jos mies ei ole haluamassa joka välissä, on itsessäni tai miehessä jotain vikaa. Alkuvuosina oli joka päivä, välillä useamminkin. Aloin ihmettelemään miksi se alkoi harventumaan. Lapset tulivat tosin myös siinä kuvaan mikä on myös aika hyvä selitys. Päässä tosin vaan liikkui "pettääkö se", "mikä itsessäni on vikana".

Toivottavasti tuo mies vielä ymmärtäisi ja voisi jopa pitää itseäni joskus jopa saaliina. Kyllä meillä nykyään menee ihan okei. Kerta viikkoon tahtiin ja sitten puolessa välissä kiukuttelen kun iskee takaraivoon joku piru joka väittää että nyt on joku ongelma kun tuo pysyy omalla puolella sänkyään.

Tosin itse pidän suihinotosta. Voisin vaikka joka päivä miestä helpottaa. Mutta ainoastaan sillon kun itseäni ei haluta. Jos seksistä on monta päivää, haluan sitä seksiä enkä ottaa suihin.

"vvieras"
Ja olen aina pitänyt pihtaamista törkeänä. Meillä oikeastaan saan seksiä jos haluan, mutta sitä haluaisi toiseltakin jotain aloitetta. Nyt kyllä on jo puhuttu niin moneen otteeseen, että kyllä se tästä alkaa jo parantua. En tehnyt aloitetta ehkä puoleen vuoteen. Odottelin ja kiukuttelin minkä ehdin. No sainpa sitten sieltä vastauksen kun kysyin. Mies halusi aloitetta myös minun puoleltani. Olin halunnut kai ennen liikaa ja olin saanut tarpeeksi niitä torjumisia. Ei siksi huvittanut. Kai se koko olemukseni oli myös muuttunut ärsyttäväksi akaksi välillä.

Voisin oikeastaan yrittää sitä että teen aloitteen kerta viikkoon ja mies voi sitä lisäillä jos haluaa. Ärsyttää kun koko seksistä on tullut päässäni niin iso numero.

[QUOTE="vvieras";29379242]Ja olen aina pitänyt pihtaamista törkeänä. Meillä oikeastaan saan seksiä jos haluan, mutta sitä haluaisi toiseltakin jotain aloitetta. Nyt kyllä on jo puhuttu niin moneen otteeseen, että kyllä se tästä alkaa jo parantua. En tehnyt aloitetta ehkä puoleen vuoteen. Odottelin ja kiukuttelin minkä ehdin. No sainpa sitten sieltä vastauksen kun kysyin. Mies halusi aloitetta myös minun puoleltani. Olin halunnut kai ennen liikaa ja olin saanut tarpeeksi niitä torjumisia. Ei siksi huvittanut. Kai se koko olemukseni oli myös muuttunut ärsyttäväksi akaksi välillä.

Voisin oikeastaan yrittää sitä että teen aloitteen kerta viikkoon ja mies voi sitä lisäillä jos haluaa. Ärsyttää kun koko seksistä on tullut päässäni niin iso numero.[/QUOTE]

Mielenkiintoista lukea tuollaisia kokemuksia naisen kantilta.

Ymmärrän oikein hyvin tilanteen ja tajuan sen hyvin että asiat paisuu ja pahenee kun ne jatkuu. Oli kyse oikeasta tarpeesta tai luulosta että tämä on "normaalia".

Ja tuo korostettu varmaan tapahtuu aika monessa suhteessa, tavalla tai toisella, joko liikaa, liian vähän, tylsää, aloitteellisuus jne.

Ja sitä muuten en ole kovinkaan monen ihmisen suusta nähnyt "tulevan" että mainitaan tuo aloitteellisuus, monasti puhutaan siitä seksin määrästä, kun itselleni oli suurimpia koetin kiviä se, kun toinen ei tehnyt aloitteita. Seksi on niin kokonaisvaltainen asia, että siinä tosissaan on tärkeitä kaikenlaiset pienet sävyerot, kun puhutaan nimenomaan pitkästä suhteesta.

Niillä sävyillä saadaan sitä piristystä asiohin, mutta niillä voidaan myös vaikeuttaa koko asiaa, kuten esimerkiksi sillä että on passiivinen. Eli ei nyt ole asiaa vastaankaan, mutta ei kyllä pistä liikaa tikkua ristiinkään.

Se että kuka haluaa olla saalistettava ja kuka saalistaja, se on yksilöllistä, jotkut tarvitsee vaihtelua molempien suhteen, joskus pitää saada olla se joka ottaa ja joskus pitää olla se haluttu ja tavoiteltu.

Seksi on oikeasti kypsässä pitkässä suhteessa missä on nähty isojakin vaikeuksia, aikamoisen monisyinen asia.

Vaikka sanotaan että seksi ei ole tärkein asia, niin omasta mielestäni mikä tahansa parisuhteen asia jolla on merkitys jommalle kummalle edes, nousee hurjan tärkeäksi jos se mättää pitkiä aikoja.

Koska ajatteli asiaa niin tai ei, se tuntuu siltä että toinen ei jaksa välittää sinusta, kunnioittaa sinua puolisona jos jatkuvasti joudutte samoihin ongelmiin. Ja se on se mikä auttaa jaksamaan suhteessa ja saa rakastumisen muuttumaan rakkaudeksi, toisen osoittama välittäminen, teot, eikä sanat. Sanatkin on ihan kivoja, mutta ilman tekoja, ne ei ole mitään.

p.s. pihtaaminen on perseestä ja vallankäyttöä. Ne jotka pihtaa joutaisi kokea sen että monopoli peniksissä tai vaginoissa ei keskity yhteen henkilöön jos alkaa käyttämään valtapelinä seksiä. Seksi ei ole millään tasolla välittämistä kun se on kiristämistä.

tosin sekin pitää tiedostaa että mikä on vaan turn off toiselle ja mikä on "pihtaamista". Pitkässä suhteessa on aika paljon juttuja mitä pitäisi osata :D

Viimeksi muokattu:
Vierasmies
[QUOTE="vvieras";29379234]Kepsis...ihan kiva kuulla kerrankin oikea vastaus kun jos on keskustelu "mies haluaa liian vähän", tulee lähinnä "homo", "pettää", "olet epähaluttava" kommentteja. Ihan järkeenkäyvää, että suhteen pidentyessä haluaa välillä odottaakin ja jos toinen on koko ajan kiinni, voi siitä tulla velvollisuus.

Pitää miettiä seuraavaksi ennen kun avaan salaisen arkkuni ja sanon ties mitä tyhmää miehelleni kun ilmoittaa että on väsynyt tai on vetänyt käteen poissaollessani.

Kerta viikkoon voisi oikeasti jopa olla sopiva, mutta olen kai ajatellut että jos mies ei ole haluamassa joka välissä, on itsessäni tai miehessä jotain vikaa. Alkuvuosina oli joka päivä, välillä useamminkin. Aloin ihmettelemään miksi se alkoi harventumaan. Lapset tulivat tosin myös siinä kuvaan mikä on myös aika hyvä selitys. Päässä tosin vaan liikkui "pettääkö se", "mikä itsessäni on vikana".

Toivottavasti tuo mies vielä ymmärtäisi ja voisi jopa pitää itseäni joskus jopa saaliina. Kyllä meillä nykyään menee ihan okei. Kerta viikkoon tahtiin ja sitten puolessa välissä kiukuttelen kun iskee takaraivoon joku piru joka väittää että nyt on joku ongelma kun tuo pysyy omalla puolella sänkyään.

Tosin itse pidän suihinotosta. Voisin vaikka joka päivä miestä helpottaa. Mutta ainoastaan sillon kun itseäni ei haluta. Jos seksistä on monta päivää, haluan sitä seksiä enkä ottaa suihin.[/QUOTE]

Voin hyvin kuvitella, että miehelläsi lähtenyt halut osittain sinun takia. Jos naisen järjenjuoksu ravaa väliä pettäminen - oma kroppa, niin se suuria panohaluja nostata.
Sun kannattaisi kehittää itsetuntoasi muutenkin vaatimalla miehesi "ymmärtämään" että sua pitää saalistaa. Miksi muuten omaa kumppania ja sydänystävää pitäisi metsästää? Kuulostaa siltä, että sun kannattaisi vaan lähteä baariin jakamaan kirstua ja saamaan hyväksyntää sitä kautta, jätä miehesi vakaammalle naiselle.

"vvieras"
On tuohon pettämisepäolyihin ja muuhun muutakin syytä. Tosin enään en epäile. On huono itsetunto...lapsuudesta asti. Minkäs sille voin. Pidän itseäni yleensä kyllä kauniina ja seksikkäänäkin, mutta on tuntunut että mies ainoa joka ei sitä nää. Ei tulisi mieleenkään pettää.

Ennen olin sitäpaitsi hiljaa ja mitään sanonut. Olin vaan helppo. Ajattelin, että se on hyvä asia että naisella on korkea libido. Olisi pitänyt tietää, ettei niin olekaan.

Itseleni seksi korreloi suoraan rakkautta. Jos et halua et rakasta. Mitä vähemmän haluat sitä vähemmän rakastat. Ei ksi pitäisi ajatella niin.

Mutta ei tällä väliä. Meillä menee suht. Hyvin tuon puolen kanssa nykyään.

Vierasmies
[QUOTE="vvieras";29379608]On tuohon pettämisepäolyihin ja muuhun muutakin syytä. Tosin enään en epäile. On huono itsetunto...lapsuudesta asti. Minkäs sille voin. Pidän itseäni yleensä kyllä kauniina ja seksikkäänäkin, mutta on tuntunut että mies ainoa joka ei sitä nää. Ei tulisi mieleenkään pettää.

Ennen olin sitäpaitsi hiljaa ja mitään sanonut. Olin vaan helppo. Ajattelin, että se on hyvä asia että naisella on korkea libido. Olisi pitänyt tietää, ettei niin olekaan.

Itseleni seksi korreloi suoraan rakkautta. Jos et halua et rakasta. Mitä vähemmän haluat sitä vähemmän rakastat. Ei ksi pitäisi ajatella niin.

Mutta ei tällä väliä. Meillä menee suht. Hyvin tuon puolen kanssa nykyään.[/QUOTE]

No kyllä mä sanoisin, että sun kannattaa mennä päälääkärille. Ei ole tervettä verrata suoraan halua rakkauteen. Ajat vain suhteesi karille olemalla noin putkiaivoinen ja huono itsetuntoinen.

Nykyään on vissiin muotia olla huono itsetuntoinen kun joka toinen on? Saa ripustautua mieheen ja kiukutella kun on itsellä niin paha olo? Ja verrataan omaa kroppaa karvattomiin ja laihoihin malleihin sekä tätä kautta läntätään itsekunnoitusta. Ihan kuin sivemmällä olisi enemmän halua, rakkautta ja iloa kuin vähän matamimmalla palloperse-Seijalla. Surkea ajatusmaailma.

"sissi"
Alkuperäiseen aiheeseen: Joo, mäkin saan aina yhdynnässä ilman apuvälineitä, ja mitä nyt on siskojen ja kavereiden kanssa aihetta sivunnut, taitaa tosiaan olla aika harvinaista. Mutta tärkeintähän on, että molemmat nauttii, tuli sitten millä keinolla hyvänsä tai oli tulematta :).

et ole
Musta aina tuntuu tällaisista naisista lukiessa, etteivät varmaan ole koskaan saaneet oikeaa orgasmia eivätkä tiedä miltä se tuntuu :D Kuvittelevat sitten heti saaneensa, jos hetken tuntuu jotenkin hyvältä.
Minulla oli aiemmin VUOSIA ongelmana etten saanut kuin ensirakkauden kanssa.
Suhteita+pelkkiä seksisuhteita oli paljon.
Mutta sitten, kun tuli elämääni mies, joka on hyvä kaikinpuolin ja voin olla kokonaan oma itseni, niin tämä ongelma katosi.
Ja tosiaan on nyt niin päin, että saan ennen miestä ja sekin hiukan "nolottaa", sillä saan todella nopeasti, ja ainoastaan sillöä, että rakastellaan.Ei tarvitse klitorista hyväillä.
Olen kyllä muutoinkin oppinut tuntemaan itseni, että eiköhän sekin selitä tuota puolta.

mnb
Uskoakseni on harvinaista... Itse en ole saanut koskaan vaginaorgasmia edes itseni kanssa (lähellä on kai ollut). Saan aina ennen itse yhdyntää kun kumppani antaa minulle suuseksiä. Mutta ehkä joku päivä joskus....

Yhteistyössä