[QUOTE="vvieras";29379242]Ja olen aina pitänyt pihtaamista törkeänä. Meillä oikeastaan saan seksiä jos haluan, mutta sitä haluaisi toiseltakin jotain aloitetta. Nyt kyllä on jo puhuttu niin moneen otteeseen, että kyllä se tästä alkaa jo parantua. En tehnyt aloitetta ehkä puoleen vuoteen. Odottelin ja kiukuttelin minkä ehdin. No sainpa sitten sieltä vastauksen kun kysyin. Mies halusi aloitetta myös minun puoleltani. Olin halunnut kai ennen liikaa ja olin saanut tarpeeksi niitä torjumisia. Ei siksi huvittanut. Kai se koko olemukseni oli myös muuttunut ärsyttäväksi akaksi välillä.
Voisin oikeastaan yrittää sitä että teen aloitteen kerta viikkoon ja mies voi sitä lisäillä jos haluaa.
Ärsyttää kun koko seksistä on tullut päässäni niin iso numero.[/QUOTE]
Mielenkiintoista lukea tuollaisia kokemuksia naisen kantilta.
Ymmärrän oikein hyvin tilanteen ja tajuan sen hyvin että asiat paisuu ja pahenee kun ne jatkuu. Oli kyse oikeasta tarpeesta tai luulosta että tämä on "normaalia".
Ja tuo korostettu varmaan tapahtuu aika monessa suhteessa, tavalla tai toisella, joko liikaa, liian vähän, tylsää, aloitteellisuus jne.
Ja sitä muuten en ole kovinkaan monen ihmisen suusta nähnyt "tulevan" että mainitaan tuo aloitteellisuus, monasti puhutaan siitä seksin määrästä, kun itselleni oli suurimpia koetin kiviä se, kun toinen ei tehnyt aloitteita. Seksi on niin kokonaisvaltainen asia, että siinä tosissaan on tärkeitä kaikenlaiset pienet sävyerot, kun puhutaan nimenomaan pitkästä suhteesta.
Niillä sävyillä saadaan sitä piristystä asiohin, mutta niillä voidaan myös vaikeuttaa koko asiaa, kuten esimerkiksi sillä että on passiivinen. Eli ei nyt ole asiaa vastaankaan, mutta ei kyllä pistä liikaa tikkua ristiinkään.
Se että kuka haluaa olla saalistettava ja kuka saalistaja, se on yksilöllistä, jotkut tarvitsee vaihtelua molempien suhteen, joskus pitää saada olla se joka ottaa ja joskus pitää olla se haluttu ja tavoiteltu.
Seksi on oikeasti kypsässä pitkässä suhteessa missä on nähty isojakin vaikeuksia, aikamoisen monisyinen asia.
Vaikka sanotaan että seksi ei ole tärkein asia, niin omasta mielestäni mikä tahansa parisuhteen asia jolla on merkitys jommalle kummalle edes, nousee hurjan tärkeäksi jos se mättää pitkiä aikoja.
Koska ajatteli asiaa niin tai ei, se tuntuu siltä että toinen ei jaksa välittää sinusta, kunnioittaa sinua puolisona jos jatkuvasti joudutte samoihin ongelmiin. Ja se on se mikä auttaa jaksamaan suhteessa ja saa rakastumisen muuttumaan rakkaudeksi, toisen osoittama välittäminen, teot, eikä sanat. Sanatkin on ihan kivoja, mutta ilman tekoja, ne ei ole mitään.
p.s. pihtaaminen on perseestä ja vallankäyttöä. Ne jotka pihtaa joutaisi kokea sen että monopoli peniksissä tai vaginoissa ei keskity yhteen henkilöön jos alkaa käyttämään valtapelinä seksiä. Seksi ei ole millään tasolla välittämistä kun se on kiristämistä.
tosin sekin pitää tiedostaa että mikä on vaan turn off toiselle ja mikä on "pihtaamista". Pitkässä suhteessa on aika paljon juttuja mitä pitäisi osata