Pakko ottaa kateuskortti tässä kohtaa.Musta aina tuntuu tällaisista naisista lukiessa, etteivät varmaan ole koskaan saaneet oikeaa orgasmia eivätkä tiedä miltä se tuntuu Kuvittelevat sitten heti saaneensa, jos hetken tuntuu jotenkin hyvältä.
ja tälläiset kirjoittajat on niitä kateellisiaMusta aina tuntuu tällaisista naisista lukiessa, etteivät varmaan ole koskaan saaneet oikeaa orgasmia eivätkä tiedä miltä se tuntuu Kuvittelevat sitten heti saaneensa, jos hetken tuntuu jotenkin hyvältä.
monet naiset eivät saa ikinä orgasmia, minä mukaanlukien. Ikää mittarissa 23v. ja en usko kyllä saavanikaan tulevaisuudessa eikä haittaa. Seksi ei ole kaikki kaikessa!Miksi kukaan olisi kateellinen fysiologisesta eroavuudesta?
Jos jätetään nämä kemiat laskuista, niin se on ihan tieteellinen fakta että toiset saa helpommin kuin toiset. Jotkut saa pitkin päivää ilman seksiäkin, joten miten olisi mahdotonta että olisi vain taipuvainen saamaan helpommin.
Josta taas alkuun, miksi kukaan olisi kateellinen jostain sellaisesta mihin ei ole ollut osaa eikä arpaa. Kuten vaikkapa syntyminen suomalaiseksi. Ei ole kultaa ja kunniaa siinä syntyneelle jaossa kun ei itse sitä valinnut.
Jaa. Eiköhän ihmiset ole nimenomaan sellaisista asioista kateellisia, jotka ovat syntymäjaossa saatuja. Pituus, älykkyys, ulkonäkö... tietenkin näihin voi vaikuttaakkin, mutta paljon vaikuttaa perimä ja ne olosuhteet mihin syntyy.Miksi kukaan olisi kateellinen fysiologisesta eroavuudesta?
Jos jätetään nämä kemiat laskuista, niin se on ihan tieteellinen fakta että toiset saa helpommin kuin toiset. Jotkut saa pitkin päivää ilman seksiäkin, joten miten olisi mahdotonta että olisi vain taipuvainen saamaan helpommin.
Josta taas alkuun, miksi kukaan olisi kateellinen jostain sellaisesta mihin ei ole ollut osaa eikä arpaa. Kuten vaikkapa syntyminen suomalaiseksi. Ei ole kultaa ja kunniaa siinä syntyneelle jaossa kun ei itse sitä valinnut.
Minä olen ehkä väärä ihminen puhumaan aiheesta, myönnetään. Kun en sanan oikeassa merkityksessä kadehdi ketään mistään.Jaa. Eiköhän ihmiset ole nimenomaan sellaisista asioista kateellisia, jotka ovat syntymäjaossa saatuja. Pituus, älykkyys, ulkonäkö... tietenkin näihin voi vaikuttaakkin, mutta paljon vaikuttaa perimä ja ne olosuhteet mihin syntyy.
En mä ainakaan oo kauheen kateellinen esim. naapurille sen rahoista, jotka se on tienannut tekemällä todella paljon duunia. Mutta mä saatan sitten kadehtia jotain toista, joka on esim. perinyt paljon rahaa...
ja vielä raskaaksikin, joka kertaSamma häär Yleensä jopa kaksi kertaa
oletko sä vanha akka? ketään ei kiinnosta siinä tapauksessa valitettavasti.Kyllä mä väittäisin, että olet harvinaisuus.
Itse saan ainoastaan klitoris- ja anaaliorgasmin. Pelkkä emätinyhdyntä ei oikein toimi.
Oikeastaan parhaat orkut tuleekin yksinään, miehet häiritsee sitä touhua.
Kyllä minua kiinnosti lukea tuo. Oli jopa hupaisa. Oletko katkera?oletko sä vanha akka? ketään ei kiinnosta siinä tapauksessa valitettavasti.
en vaan ajattelin muistuttaa arvon rouvaa ettei kiinnosta hänen todennäköisesti selluliittiset reidet ja läskimakkarat saatikka yksityiskohdat vaginastaan joka on todennäköisesti löysä kun mikä.Kyllä minua kiinnosti lukea tuo. Oli jopa hupaisa. Oletko katkera?