Olenko harvinaisuus, kun saan orgasmin yhdynnässä, ilman apuvälineitä joka kerta?

• Viestiketjun aloittaja "V ieras"
  • Ensimmäinen viesti
"happy"
Miekin saan joka kerta. :) Siitä asti kun aloin saamaan orkun olen saanut sen aina. Sain ekan kerran kun olin muutaman kerran ollut yhdynnyssä, en siis ihan ekakerralla, mutta pian.

et ole
Itse en ennen saanut vuosiin ja sitten vaihdoin mieheen, jonka kanssa saan "liiankin" nopeasti:)
Tänäänkin sain ennen häntä ja hieman "nolottaa" olenko liian helppo/herkkä.

"vierailija"
Mäki saan lähes aina eikä koskaan oo tullut käytettyä apuvälineitä eikä oo tarvinnut klitorista räplätä myöskään samalla. Seksiä on mukava harrastaa, kun siitä nauttii aina :)

hnm
Musta aina tuntuu tällaisista naisista lukiessa, etteivät varmaan ole koskaan saaneet oikeaa orgasmia eivätkä tiedä miltä se tuntuu :D Kuvittelevat sitten heti saaneensa, jos hetken tuntuu jotenkin hyvältä.

Miksi kukaan olisi kateellinen fysiologisesta eroavuudesta?

Jos jätetään nämä kemiat laskuista, niin se on ihan tieteellinen fakta että toiset saa helpommin kuin toiset. Jotkut saa pitkin päivää ilman seksiäkin, joten miten olisi mahdotonta että olisi vain taipuvainen saamaan helpommin.

Josta taas alkuun, miksi kukaan olisi kateellinen jostain sellaisesta mihin ei ole ollut osaa eikä arpaa. Kuten vaikkapa syntyminen suomalaiseksi. Ei ole kultaa ja kunniaa siinä syntyneelle jaossa kun ei itse sitä valinnut.

"huomio"

Jos jätetään nämä kemiat laskuista, niin se on ihan tieteellinen fakta että toiset saa helpommin kuin toiset. Jotkut saa pitkin päivää ilman seksiäkin, joten miten olisi mahdotonta että olisi vain taipuvainen saamaan helpommin.

Josta taas alkuun, miksi kukaan olisi kateellinen jostain sellaisesta mihin ei ole ollut osaa eikä arpaa. Kuten vaikkapa syntyminen suomalaiseksi. Ei ole kultaa ja kunniaa siinä syntyneelle jaossa kun ei itse sitä valinnut.
monet naiset eivät saa ikinä orgasmia, minä mukaanlukien. Ikää mittarissa 23v. ja en usko kyllä saavanikaan tulevaisuudessa eikä haittaa. Seksi ei ole kaikki kaikessa!

kkkkk
Mä tarviin apuja aina, mutta saan kyllä joka kerta. Ellei joku pikasessio ole, jolloin nautin kyllä mutta en ehdi orgasmiin asti. Mulla se kohta mistä tuntuu parhaalle on jotenkin ylhäällä, ei penis osu siuhen mitenkään riittävästi vaikka okis millainen asento tahansa. Se vaan on mun kohdalla fysiologisesti melko mahdotonta. Mutta apuja itse antaen tai vibralla, onnistuu aina:D

"Viola"
Mä olen yhden miehen kanssa onnistunut laukeamaan muutaman kerran. Jos olen yksin ja tyydytän itseäni niin saatan laueta todella helposti. Joskus näen kiihottavaa unta ja herään siihen kun saan pienimuotoisen orgasmin. Miesten kanssa en vain laukea (paitsi sen yhden kanssa), mutta nautin todella paljon seksistä silti. Seksi on vain parantunut iän myötä eli ehkä mä joskus saan orgasmin jonkun muunkin miehen kanssa.

[QUOTE="huomio";29379021]monet naiset eivät saa ikinä orgasmia, minä mukaanlukien. Ikää mittarissa 23v. ja en usko kyllä saavanikaan tulevaisuudessa eikä haittaa. Seksi ei ole kaikki kaikessa![/QUOTE]

Tiedän oikein hyvin sen, ettei moni koskaan saa, ainakaan yhdynnässä pelkästään.

Se tuletko ikinä saamaan on taas toinen juttu, ei voi tietää, edes sinä itse.

Ja ei, seksi ei ole kaikki kaikessa, mutta sen puute tai ylitarjonta voi pilata koko suhteen. Siltikin vain yksi palikka suhteessa.

Yxvaan

Jaa. Eiköhän ihmiset ole nimenomaan sellaisista asioista kateellisia, jotka ovat syntymäjaossa saatuja. Pituus, älykkyys, ulkonäkö... tietenkin näihin voi vaikuttaakkin, mutta paljon vaikuttaa perimä ja ne olosuhteet mihin syntyy.

En mä ainakaan oo kauheen kateellinen esim. naapurille sen rahoista, jotka se on tienannut tekemällä todella paljon duunia. Mutta mä saatan sitten kadehtia jotain toista, joka on esim. perinyt paljon rahaa...

Jaa. Eiköhän ihmiset ole nimenomaan sellaisista asioista kateellisia, jotka ovat syntymäjaossa saatuja. Pituus, älykkyys, ulkonäkö... tietenkin näihin voi vaikuttaakkin, mutta paljon vaikuttaa perimä ja ne olosuhteet mihin syntyy.

En mä ainakaan oo kauheen kateellinen esim. naapurille sen rahoista, jotka se on tienannut tekemällä todella paljon duunia. Mutta mä saatan sitten kadehtia jotain toista, joka on esim. perinyt paljon rahaa...
Minä olen ehkä väärä ihminen puhumaan aiheesta, myönnetään. Kun en sanan oikeassa merkityksessä kadehdi ketään mistään.

Tottakai se fiilis on tuttu että joku asia olisi kiva, jopa tarpeellinen, mitä ikinä, mutta en kyllä koskaan ole ollut jollekin vihainen / suivaantunut / äkäinen mitä ikinä vain siksi että hänellä on se ja minulla ei. Ehkä sekin auttaa kun osaa olla iloinen toisen puolesta jos se on saanut jotain mitä itsekkin toivoisi. hienoahan se on. Ei kaikkien tarvitse puutteessa elää siksi että joku muu niin tekee, syystä tai syyttä.

Kyllä mä väittäisin, että olet harvinaisuus.

Itse saan ainoastaan klitoris- ja anaaliorgasmin. Pelkkä emätinyhdyntä ei oikein toimi.
Oikeastaan parhaat orkut tuleekin yksinään, miehet häiritsee sitä touhua. :D

Yhteistyössä