Miten aijaasta saa ison kuvan?
en tiedäAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29376508:Miten aijaasta saa ison kuvan?
en tiedä
No laitahan kuva omasta perseestäs myös kun täällä muitten persekuvia kinuat.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29375957:Halukkaat laittaa kuvan tähän, 15 mahtuu mukaan
:Säännöt
- Oma tahi puolison hanuri
- Haukkuminen kielletty
No laitahan kuva omasta perseestäs myös kun täällä muitten persekuvia kinuat.
ei ole mitään määrää tuolla sinun huomiohuoraamisellasi. sinustako tulee joskus nuoriso-ohjaaja? yrittäisit edes käyttäytyä, aikuinen ihminen.
Eikö sitä aikuiset saa edes joskus hassutella? Kuivaa, jos pitäisi koko ajan olla niin sivistyneesti ja aikuismaisesti.ei ole mitään määrää tuolla sinun huomiohuoraamisellasi. sinustako tulee joskus nuoriso-ohjaaja? yrittäisit edes käyttäytyä, aikuinen ihminen.
Tarvitseekin olla noiden nuorten kanssa välillä muutenkin kuin aikuismaisesti ja sivistyneesti. Pitää kyetä heittäytymään ja todellakin hassutella...Eikö sitä aikuiset saa edes joskus hassutella? Kuivaa, jos pitäisi koko ajan olla niin sivistyneesti ja aikuismaisesti.
Väität, että Lipsu :heart: on meidän jääkaappi ?!Odotellaan millon se lispetti tulee kuvansa laittamaan ja mouruamaan kiimassa toisten persekuvia..
mutta jokin roti pitäisi olla.Eikö sitä aikuiset saa edes joskus hassutella? Kuivaa, jos pitäisi koko ajan olla niin sivistyneesti ja aikuismaisesti.
Kun muut tekee sen mun puolesta niin mun ei tartte olla ku oma itteni vainAlkuperäinen kirjoittaja ei kielletä;29377090:mutta jokin roti pitäisi olla.
ei kukaan estä tekemästä roti-ketjuja, vaikka kuinka monta...nousee palstan tasokin sitten automaattisestiAlkuperäinen kirjoittaja ei kielletä;29377090:mutta jokin roti pitäisi olla.
siitä huolimatta, sinä olet aikuinen ja esimerkkiTarvitseekin olla noiden nuorten kanssa välillä muutenkin kuin aikuismaisesti ja sivistyneesti. Pitää kyetä heittäytymään ja todellakin hassutella...
Minä en ole täällä esimerkki.siitä huolimatta, sinä olet aikuinen ja esimerkki
myöskin täällä.Minä en ole täällä esimerkki.
Laittakaas nyt vaan kuvei. Ei ol kiva leikkiä yksin.Mulla ei ole farkkuja..:snotty: ois ollu kerrankin hyvä osallistua. Sais hopeaa kun on vaan kaks kilpailijaa
((I))
Siinä.
Missäs meidän seksin ylipapitar on kuolailuineen?
Rätti huutaa omien perään Bootyn kuvalla :O
älä niin varma oo - mun miäs istuu juuri nyt sopivasti kyykyssä tuolla selkä tänne päin - laukaisuetäisyydellä. Harmi vaan, ettei sil oo farkut jalassa, vaan joku lökäpöksy:$Mulla ei ole farkkuja..:snotty: ois ollu kerrankin hyvä osallistua. Sais hopeaa kun on vaan kaks kilpailijaa
Jos paidan muokkaus kuva harmittaa noin paljon niin en voi sille mitään. Ja nuo muokkaukset on niitä mitä nuorten kanssa teen. Yksi sellainen ainakin.myöskin täällä.