Näinkin voisi olla? Kumppani on omistushaluinen. Mutta kun itse en ole kiinostunut miehestä..Tai sitte miehen kumppani ei tykkää tapaamisideasta.
Se on vain yksi monista vaihtoehdoista. Voihan olla että on ihastunut ystävään, eikä halua tavata ettei tunne vahvene? Näin vastuullinen ihminen toimisi, jos on vakavassa suhteessa.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29367141:Jos välttelee on ihastunut
Ei mee mun järkeen tällainen päättely
Jaa, että tällaistakin voisi olla? Itse en lupaisi, jos en oikeasti halua tavata.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29367164:Onhan se helppo sanoa, että joo olisi kiva tavata, mutta eipä sitten kuitenkaan huvita vaivautua lähtemään paikalle jos mitään yhteistä ei enää olekaan
Omistushaluiset puolisot haluavat usein tietää miehensä jokaisen liikkeen. Ei tapaamisessa mitään hämärää ole. Miten tapaaminen pilaisi ystävyyden?Mitäs vanhoja ystäviä te olette, jos ette voi tavata? Pitikö tämän sovitun tapaamisen olla siis kahdenkeskinen salainen tapaaminen? Miten omistushaluinen puoliso siitä siis tietäisi? Luulen, että tässä on joku palikka nyt vinksallaan. Joko mies ei ole kiinnostunut sinusta, joko sinä olet kiinnostunut tai sitten mies on tosiaan tullutkin järkiinsä, eikä halua pilata sen enempää parisuhdettaan, kuin ystävyyttännekään.
Ystävä joka oli joskus tosi läheinen. Mutta vain ystävänä.Ai tarkoittaako tämä "vanha ystävä" siis sitä, ettei ollakaan pitkään tekemisissä olevia ystäviä, vaan ystävä aikojen takaa? Ei siis tavattu pitkään aikaan, tai kenties koskaan?
Salaa toivonut suhdetta, mutta pelkkänä ystävänä ei tarpeeksi kiinnostava?miehen puolelta ollut kyse lainausmerkkiystavyydesta. nyt kun eri elamantilanne, niin ei kiinnosta viihdyttaa puolituttuja, joilta on salaa toivonut seksia tai suhdetta joskus. pelkkana ystavana et ole tarpeeksi kiinnostava ja mies puolivahingossa suostui tapaamiseen.