Viimeksi muokattu:
Häh. En mä tommosiin osaaa vastata. Kiitti nyt kumminkin kohteliaisuuksista ja haukuista.On mielenkiintoista huomata, ettei Peyote reagoi minun kohteliaisuuksiin, koska nimimerkkini on ateisti. Uskonnolliset ihmiset ovat aika piruja ja sydämmettömiä. Jaottelevat ihmiset pahoihin ja hyviin. Ennakkoluuloisia ja kylmiä Miettikää immeiset!
MINNE MATKA, Phoebsi?
LontooseenMINNE MATKA, Phoebsi?
pusipusiKiitos samoin
nii o sulkiiOn sul kiva nikki
Voispa saada tuon muotoiset silmät.[/URL][/IMG]
Vaihdoin.
Se on helppoa.Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29357730:Miksi jotkut mollaa toisen ulkonäköä? Ilkeimpiä asioita joita voi tehdä.
Eikä vaadi älyä.Se on helppoa.
Olen eri kirjoittaja mutta ei ole reilua että sanot retuksi jotain. Retu oli mun lapsuuden ajan koira :heart:Älä esiinny useammilla eri nikeillä ketjussa. Antaa muuten tosi tyhmän kuvan susta toi tollanen nimittely ja muu äksyily. Tulee vaan mielikuva et oot vähän retu.
arvosteltavaksihan ne tänne on laitettu.Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29357730:Miksi jotkut mollaa toisen ulkonäköä? Ilkeimpiä asioita joita voi tehdä.
ei se olekaan uskalluskysymys. Tyhmät niitä laittaa. Peyotehan on kierosilmärsilmä, enhän minä sille mitään voi.No niimpä, haukkuvat mutta eivät ite kuitenkaan uskalla laittaa omaa kuvaansa
Ja mikä saa ihmisen haukkumaan yhtään ketään :O Varsinkaan jos on vielä noin nätti kuin Peyote.. ei taas ymmärrä...
Oot kyllä hyvän näköinen, täytyy sanoa.