mitenkäs olisi Perjantain Pärstäketju?

hellarit voi
[QUOTE="vierailija";29357746]Olen eri kirjoittaja mutta ei ole reilua että sanot retuksi jotain. Retu oli mun lapsuuden ajan koira :heart:[/QUOTE]

sanoa, synnit on anteeksi annettu. Retu-kengätkin on, ne on ihkut.

kfkfkf
[QUOTE="vierasvieras";29357780]Pikkasen katkeruutta ilmassa? Muutenkin herättää ihmetystä nuo negatiiviset kommentit, mitä niillä koitetaan saavuttaa? Parempaa oloa itsestään? säälittävää... Itse ainakin ihailen ihmisiä jotka antavat täällä nimimerkille kasvot. Itse en uskalla mutta en myöskään koe minkäänlaista tarvetta haukkua ketään, minulle on opetettu että jos ei ole mitään sanottavaa on parempi olla hiljaa.[/QUOTE]

No niimpä, haukkuvat mutta eivät ite kuitenkaan uskalla laittaa omaa kuvaansa :D

Ja mikä saa ihmisen haukkumaan yhtään ketään :O Varsinkaan jos on vielä noin nätti kuin Peyote.. ei taas ymmärrä...

Ihminen syntyy tietyistä geeneistä tietyn näköiseksi. Ilman kirurgiaa ei ole paljoa miten ulkonäköään voi radikaalisti muuttaa. Jos mulla ei ole klassiset kasvot niin ne ei ole, jos on pottunenä niin se on. Itse pidän itseäni ihan nättinä ja peiliin katsominen ei ahdista. Sisäinen kauneus on vähän klisee, mutta kun miettii sitä hetken.. Jos ihminen viljelee sisällään katkeruutta, ilkeitä kommentteja, arvostelee muita, laittaa itsensä toisen yläpuolelle/paremmaksi, muuttuu sisältä sielustaan rumaksi ja SE näkyy ulospäin..

Yhteistyössä