K
"kyllästynyt"
Vieras
Minulla on mielestäni monella tavalla hyvä mies (tekee oman osansa kotitöistä, on lasten kanssa jne.) MUTTA hän mököttää usein, ja mököttäminen hänen kohdallaan tarkoittaa mykkäkoulua (ihan sellaista perinteistä, ei puhu minulle eikä lapsille...). Joskus tiedän syyn, joskus ei ole mitään hajua siitä, mistä nyt taas mökötetään. Tällä hetkellä on taas menossa mykkäkoulu. Meidän piti mennä lahjaostoksille ja valmistella joulua ennen kuin lapset tulevat koulusta...sen sijaan mies hakkaa ravoisasti jotain rakennustelinettä puuvajassa eikä suostu puhumaan sanaakaan. Kysymyksiin siitä, mistä hän on vihainen, en saa vastausta. Miehelläni on aidosti huono kuulo, ja joskus mököttäminen on ollut ihan seurausta siitä, että hän on kuullut jotain väärin. Nyt on todennäköisesti kyse jostain vastaavasta...Nyt vaan tuntuu siltä, että en jaksa enää :/. Joulu on tulossa ja taas menee yhteistä kivaa aikaa siihen, että toinen käyttäytyy kuin pikkulapsi. Kohta lapset ovat kotona ja minun mielestäni asiat olisi pitänyt saada selväksi siihen mennessä mutta ei....