"Justus"
Paska bändi, ketä kiinnostaa. Yhen äijän projektihan tämä on, ihan sama kuka sielä hoilottaa.
Ihan samaa mieltä. Tarja oli koko bändin sielu. En ymmärrä, miksi ihmiset jaksaa sitä edelleen fanittaa.Yhdenkään naisen eirvitse sietää sortoa tai riistoa. Jokainen meistä tavallisen älyn omaavista tajusi miten asiat ovat jo silloin kun Tarja sai potkut. Miksi ihmeessä joku fanittaa noin ylimielisiä sällejä? Tarja oli se joka teki Nightwishista sen mikä se oli. Nykyistä kuraa ei kukaan jaksa kuunnella ja ketä kiinnostais rumat jätkät jotka eivät osaa tehdä musaa?
Mielipiteeseen on jokainen oikeutettu, mutta faktoja ei liene syytä kellään kiistää. Sattuipa nyt sitten pitämään melodisesta hevistä tahi ei, ei voi kyllä kiistää sitä tosiseikkaa että Tuomas Holopainen on erittäin lahjakas muusikko. Vähän sama kuin väittäis että Zlatan on keskinkertainen pallonpotkiskelija.Nykyistä kuraa ei kukaan jaksa kuunnella ja ketä kiinnostais rumat jätkät jotka eivät osaa tehdä musaa?
ei mun tartte ihan jokaista tuntea. riittää ne muutamat vuodet siellä ja tietyt ihmiset.siis tunnet läpikohtaisin joka ikisen kiteeläisen ja heidän ajatukset ja sielunelämän? hehe
Tuomas tekee musiikin ja lahjakas ihminen toki on mutta mun mielipide on se etteivät tule enää koskaan olemaan sellaisessa suosiossa kuin alkuperäisellä kokoonpanolla. Se meni Tarjan mukana.Puuttumatta tähän varsinaiseen potkut-juttuun mutta kyllä se on Tuomas joka sen musiikin tekee, ei se solisti joka siellä sattuu milloinkin kiljumaan. Parasta olisi jos eivät ottais enää mitään naista vaan että Marco laulaisi jatkossa.
Yhdenkään naisen eirvitse sietää sortoa tai riistoa. Jokainen meistä tavallisen älyn omaavista tajusi miten asiat ovat jo silloin kun Tarja sai potkut. Miksi ihmeessä joku fanittaa noin ylimielisiä sällejä? Tarja oli se joka teki Nightwishista sen mikä se oli. Nykyistä kuraa ei kukaan jaksa kuunnella ja ketä kiinnostais rumat jätkät jotka eivät osaa tehdä musaa?
Mielenkiintoinen väite ottaen huomioon sen seikan, että ko. bändi on tällä hetkellä suositumpi kuin koskaan.Tuomas tekee musiikin ja lahjakas ihminen toki on mutta mun mielipide on se etteivät tule enää koskaan olemaan sellaisessa suosiossa kuin alkuperäisellä kokoonpanolla. Se meni Tarjan mukana.
en usko.Mielenkiintoinen väite ottaen huomioon sen seikan, että ko. bändi on tällä hetkellä suositumpi kuin koskaan.
Miks ne aina ottais vaan uuden viallisen naisen? ää. Miehissä se vika on.
:Oen usko.
Ei kaikki ole yhtä harlekiininovellia.Eikö Tarja saanu siksi kenkää, koska ei tarjonnut vastarakkautta sille yhelle tyypille?
Kas, asiantuntija saapui paikalle =)Ei kaikki ole yhtä harlekiininovellia.
Tarja sai siksi potkut kun hänen äijänsä ei osannut pysyä erossa bändiin liittyvissä asioissa.
mistä te ootte saanu päähänne että floor olis saanu kenkää???Tätä uusinta en ehtinyt pahemmin edes kuulla ennen kuin tuli kenkää.
Mä oletin niin ap:n aloituksesta. Ei näköjään olisi pitänyt koska ei tuolla virallisilla sivuilla mitään puhuta. :O Mua on nyt vedetty kuin pässiä narussa :'(Alkuperäinen kirjoittaja täh;29353030:mistä te ootte saanu päähänne että floor olis saanu kenkää???
0?öö, kuinkahan monta biisiä Tarja teki NW:lle?