O
oudoksuttaa
Vieras
Olin kaverin perheessä vierailulla koko päivän ja pisti tällainen asia silmään, että kaverini (perheen äiti) hakee kameran tai kuvaa puhelimella kun lapsensa uhmaavat tai mies. Kertoi miehensä olleen tosi kyrsiintynyt kun piti siivota vierailua varten ja hän oli ottanu siitä monta otosta, näytti mulle puhelimestaan kuvan tiskaavasta miehestä vihaisena. Sit oli kuva jossa mies kattoo telkkaria niin että laite on käännetty nurkkaan ja äijä istuu siellä vihaisena. 10-vuotiaasta lapsesta oli kuvia kun se ois halunnu lähteä johonkin rientoihin mut äiti ei päästänyt, istui tuolilla itkemässä.
Mun mielestä toi oli tosi outoa. Sen tiedän että noiden parisuhde ei ole hyvissä kantimissa, mut toi isojenkin lasten kuvaaminen kun niitä harmittaa, mitä hittoa, mikä tossa on ideana. Tätä äitiä ei kukaan kuulemma uskalla kuvata.
Mun mielestä toi oli tosi outoa. Sen tiedän että noiden parisuhde ei ole hyvissä kantimissa, mut toi isojenkin lasten kuvaaminen kun niitä harmittaa, mitä hittoa, mikä tossa on ideana. Tätä äitiä ei kukaan kuulemma uskalla kuvata.