Kaveri kuvaa kun mies tai lapset kiukkuisia, onko ihan ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oudoksuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän siis on normaalia, että vauvasta/lapsesta on kuvia joissa ehkä itkettääkin, mutta se, että tarkoituksella kuvataan jokikinen sellainen hetki, ei ole aivan normaalia.

Apua, vakava aihe, mutta miks mua vaan naurattaa kun ajattelen oman mieheni tiskaamassa kyrpä otsassa ja mä heilun kameran kanssa :D mut siis joo, onhan toi aika outoa loppujen lopuksi.

Joo, vauvojen itkun kuvaaminen on mun mielestä vähän eri asia. Mulla on itsellänikin lyhyt filmi lapsen koliikkihuudosta, alle 30 sek kestävä. Siltä varalta että iskee joskus vauvakuume. ;) Mut ei sen enempää, enkä ole ikinä kuvannut isojen lasten raivareita, saati miestä kun vittuuntuneena vaikka siivoaa. Naureskele samalla partaani. Tilanne oli hyvin erikoinen ja outo, se sana kuvaa eniten tota touhua. Äiti ei vissiinkään ihan joka ikistä kilahdusta kuvaa mut aika yleistä se tuntui olevan.

Et voi vaan terveydenhoitajalle kertoa, toki silti koulunkin on hyvä tietää, mutta nimttömänä voit tehdä lastensuojeluilmoituksen. Pelkkä terveydenhoitajan tekemä ilmoitus "kuulopuheen" perusteella ei välttämättä riitä.

No kyllä itse tekisin vaikka ihan nimen kanssa lastensuojeluilmoituksen tuollaisesta. :/ Henkistä väkivaltaa ja nöyryytystä. Ei kukaan lapsi ansaitse tuollaista... Mietippä voiko tuollasella kasvatuksella säästyä mielenterveysongelmilta...? Tuskin.

Ja miestä käy ihan yhtälailla sääliksi, kun on suhteessa, jossa on AINAKIN henkistä väkivaltaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29352206:
Siis mitä? Kai tosta on tehty ilmoitus?

Liian vanha asia, liian vanhoja ihmisiä rankaistavaksi... Kai se naureskelu voi joskus olla jotain järkytyksen peittämistä tai jotain ettei osaa käsitellä tunteitaan.

[QUOTE="Mie";29352276]Apua, vakava aihe, mutta miks mua vaan naurattaa kun ajattelen oman mieheni tiskaamassa kyrpä otsassa ja mä heilun kameran kanssa :D mut siis joo, onhan toi aika outoa loppujen lopuksi.[/QUOTE]

Sama juttu :). Luulenpa, että jos yrittäisin kuvata sitä toimitusta niin viimeistään siinä vaihees tulis se "k" sinne otsaan :D

Yhteistyössä