"Vierailija"
On se joillekin kova paikka ottaa edes se mahdollisuus huomioon, että leikattu toimii vallan mainiosti
Ottaako itsetunnon päälle?
Ottaako itsetunnon päälle?
Nyt alkaa olemaan rajoilla.Ei sitä varren hinkaamista vielä oiken runkkaukseksi voi kutsua. Seon teidän vajaiden ainoa tapa vain.
Ja teille teinipojille (tosin taitaa siinä vaiheessa olla jo myöhäistä), niin joka päivä pikku venytyksiä. Ei sen ole tarkoituskaan aueta heti. Se on suoja.
Leikkaukseen vain viime hädässä, jos ei parin vuoden venytykset auta. Ja sittenkin vain niin vähän kuin mahdollista leikataan.
Tiukka esinahka ei ole sairaus, vaan normaalia. Se tärkein ja herkin on suojassa kunnes sitä tarvitaan.
Vai sörkittekö pikkutyttöjenne pillutkin auki että varmasti mahtuu.
Oletko tasa-arvosta kuullut? Meillä Suomessa on sellainen.Nyt alkaa olemaan rajoilla.
Olenko minä puhunut jotain puhtaudesta tai kliinisyydestä?Mä kirjoitin jo ketjun alkuvaiheessa, että älkää saatanassa ottako osaa keskusteluihin josta ette mitään tiedä!
Vai että runkkailet miehesi kyrvän vartta? Jihuu, todella hauskaa. Sä kun et vaan tajua miltä se tuntuu, niin turha jankata että hyvin runkkaatte. VARSINKAAN jos miehesi on leikattuna lapsena.
Mä sanoin jo kerran, että pystyn itse demoamaan miltä tuntuu olla nahaton tai vähempinahkainen. Leikattu ei taio suojaavaan tarpeeksi suurta esinahkaa päälle. Ainakaan sellaiset joita ole suihkuissa nähnyt, koko terska kokoajan ulkona. Itseasiassa mielestäni leikatuilla on harmahtava/sinertävä terska kun normaaleilla se on punainen. Ilmeisesti paksuuntunut iho muuttaa värin.
Tuo sun suihinotto-tarinasi kertoo juuri sen että et vaan tajua. Se nahka on siinä se herkkä osa eikä ole millään tavalla tiellä MIEHEN MIELESTÄ. Mut joo, sä olet yksi niistä joille pääasia on se miten "puhdas", kliininen, nahaton ja kestävä se kulli on, ei miehen tuntemuksella niin väliä.
Ja vielä kerran, mä pystyn kokeilemaan millaista olisi olla nahaton. Säälin heitä joilla se on noin, varsinkin jos turhaan.
oiskohan kuitenkaan noin, kyllä mulla ainaski on liikkuvat takana kun ollaan tositoimissaMuutamissa muissa ketjuissa naiset kritisoivat miesnillittäjiä tyyliin "miten voi jäädä kaipaamaan yhtä nahan palaa niin paljon". Se kertoo todellakin täydellisestä tietämättömyydestä. Ei mies nussi/runkkaa sillä paisuvaisella tai terskallaan vaan nimenomaan esinahallaan! Se osa joka naisen mielestä on turhin/ällöin, onkin oikeasti se paras ja tärkein.
Miltä kuulostaa jos miehet fanittaisi, että klitat pois naisilta jottei mäski haise hupun alla, kuka voi jäädä kaipaamaan yhtä nyppylää, onhan siellä pillureikä vielä?
oiskohan kuitenkaan noin, kyllä mulla ainaski on liikkuvat takana kun ollaan tositoimissa
väittäisin että terska on miehellä se kohta joka tuottaa nautinnon
mä en tarkottanu tositoimilla runkkaamistaEi ainakaan minulla. Jos vedän nahat juureen kireälle ja vatkaan kädellä terskaa (toki liukkarilla) edestakaisin, niin tunne on liian voimakas, jopa ärsyttävyyteen asti.
mä en tarkottanu tositoimilla runkkaamista