Seitsemäs lapsi tulossa ja huono taloustilanne.

• Viestiketjun aloittaja vl-äiti
  • Ensimmäinen viesti
Vierassss
Mennä töihin. Kävellä sossuun. Hnkkia sterilisaatio. Rukoilla armoa ja jaksamista. Laittaa jalat rostiin. Tehdä jaksamissta parantavia provo-viestejä palstalle.

rööpeli
Alkuperäinen kirjoittaja vl-äiti;29344744:
Uskonto kieltää ehkäisyn käytön.
Ei kai sille sitte mitään voi. Pitää tyytyä kohtaloonsa.
Oman elämän kulkuun ei tietenkään voi vaikuttaa, vaan se on jo valmiiksi sulle kirjoitettu.

katatsu
Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska toivottavasti jokainen aikuinen ihminen tietää mitä seurauksia seksin harrastamisella on mahdollisesti... Niin mitä ajattelitte, kun harrastitte seksiä ilman ehkäisyä ja seitsemännen lapsen tuleminen ei ole ollut toivottavaa? Olisitteko voineet olla harrastamatta seksiä? Kun ehkäisyä ei saa käyttää. Vai mikä olisi se ratkaisu sitten ollut?

"Utelias Ulla"
Missä kohtaa Raamatussa se ehkäisy kielletään. Luin just Pauliina Rauhalan kirjan Taivaslaulu ja siellä kävi ilmi, ettei sitä ehkäisyä ole edes todellisuudessa kielletty.

"Höh"
[QUOTE="Utelias Ulla";29345495]Missä kohtaa Raamatussa se ehkäisy kielletään. Luin just Pauliina Rauhalan kirjan Taivaslaulu ja siellä kävi ilmi, ettei sitä ehkäisyä ole edes todellisuudessa kielletty.[/QUOTE]
Eikös se jollain ihmeen ilveellä ole siitä onanin tarinasta revitty.. ei siemeniä hukkaan..

Tosin tuollekin tarinalle löytyy loogisempi(?!) selitys täältä:
Why did God kill a man for spilling his seed on the ground? | Christian Apologetics and Research Ministry

Tosin tuohan on vanhaa testamenttia, eikös jesse hoitanut jo tuon puolen kuntoon, vaikka nyt sanoikin että ei mitään lakeja ollut muuttamassa..
Mistä senkään nyt sitten tietää muuttiko vai ei?

:D

"uskovainen"
Mitä sinä nyt täällä uliset ja kyselet maallistuneilta syntisäkeiltä neuvoja, kyllä herra hoitaa omansa, eiksni?
No mä oon ihan samaa mieltä.
AP: Pitääkö sitä tehä mitään mihin ei itse edes usko? Mitä sä niinku hyödyt siitä? Harmittaa teiänkin puolesta, jumalattomat "nauttii" elämästään, mutta te lahkolaiset vaan kärsitte, ettekä sitten tee sitä edes Jeesuksen tähden , vaan siks vaan kun "Uskonto kieltää...". Täysin järjetöntä.

Yhteistyössä