Jei, raskaana 2-3 !!!

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
voi perhana
Mikä ihmeen ajojahti tämä oikein on. Jos nämä kaksi on yksi ja sama henkilö niin mitä sitten? Miksi se teidän napaa kaivelee näin pahasti, varokaa ettei se tulehdu.

Lopettakaa, pellejä olette jo, ei trvitse todistaa sitä enepää.

Onnea aloittajalle raskaudesta <3

p.s. ihan saamarin kade olen minäkin
 
ooooooooooo
No mulla nyt vaan pisti silmään toi "mies ostaa meille talon". Meillä päin, kun ollaan vakavassa parisuhteessa, tollaset ostot tehdään yhdessä eikä toinen vaan yhtäkkiä päätä, että "ostanpa talon".
Jjjep.
Ja onhan se nyt aika silmiinpistävää, että kaikki seksin harrastaminen ajankohdasta ja siitä miltä se tuntui lähtien voidaan tänne selittää ilman ongelmia, mutta kun joku kysyy tarkentavaa kysymystä johonkin tälläiseen aika oleelliseen seikkaan, kuten et miten työttömillä on varaa ostaa noin vaan talo ilman lainaneuvotteluja, niin siihen ei voida vastata edes ympäripyöreesti. Tiuskitaan vaan paniikinomaisesti, että meidän raha-asiat ei kuulu kellekään. Sama kaava toistuu monissa eri jutuissa ja se verhotaan siihen "en mä kiusallanikaan nyt kerro" ja "ei se kuulu kellekään, nauran täällä partaani" -vuodatukseen, niin vähän on läpinäkyvää kyllä ;)

Mutta hupia tästä saa :D
 
holle
Mies osti talon, sai perinnön ja loput laittoi säästöistään, oisko ollu 30 000€. Nyt kuluja maksamme kummatkin, mutta talosta en maksanut mitään. Nyt naimissa, eli puolet mun. Ja näin mies tahtoi.,.
 
"ellinoora"
En todellakaan ole hirveästi seurannut tätä palstaa ja siksi en nyt ymmärrä mikä tässä tarinassa kuulostaa niin oudolta,että jotkut ei usko.Kyllä minulla on kaksi kertaa lapset syntyneet vuoden ikäerolla,ja kun lapsia oli neljä mies osti omakotitalon Espoosta,ikää minulla oli 29v.Onko tämä kyseinen ihminen kirjoittanut jotain outoa tms.,kun ihmiset ovat niin epäluuloisia?Onnea raskaudesta!!
 
"..."
Provo mikä provo, ketä kiinnostaa. Joku uus milanna palstalla, sillä erolla et milanna oikee ihminen ;)
Mä laittasin heti raskaustestin kuvan jos pyydettäs, mut kappas kun osottautu ongelmaks aapeelle. Ja muutenkin ne kaikki jutut. Lopeta jo ajoissa
 
ookk
[QUOTE="...";29341476]Provo mikä provo, ketä kiinnostaa. Joku uus milanna palstalla, sillä erolla et milanna oikee ihminen ;)
Mä laittasin heti raskaustestin kuvan jos pyydettäs, mut kappas kun osottautu ongelmaks aapeelle. Ja muutenkin ne kaikki jutut. Lopeta jo ajoissa[/QUOTE]

Mikä tää aloittaja sun mielestä oikein on jos ei ole oikea ihminen? Joku robotti vai? kerro toki, odotan mielenkiinnolla vastaustasi
 
ookk
[QUOTE="...";29341516]provo, trolli, huijari, identiteettihuijari
milanna on oikea PERSOONA, korjattakoon kommenttini ;) nusnusnusnusnusnus[/QUOTE]

Sä tunnet Milannan? :D


Mikäs sua noin nussuttaa ;D haluaisit olla myös raskaana illeisesti
 
"Utelias"
En yleensä seuraa palstaa äärettömän tarkasti, mutta kooäffän elämästä on jäänyt mustana kirjoittelun aikana mieleen: laihduttanut monta kymmentä kiloa, löytänyt yyhoona unelmiensa miehen, tullut yllätysraskaaksi ja saanut tietää siitä vasta puolessa välissä, ollut työttömänä miehensä kanssa, mutta perustanut yrityksen, joka on alkanut rullamaan heti todella tuottoisasti (ideakin yritykseen keksittiin about tuosta vaan ja jo parin viikon päästä kaikki sujui mutkitta ja oli varaa palkata lisähenkilökuntaakin), synnytys sujui ilman mitään repeämiä ja seksiäkin päästiin harrastamaan heti muutaman viikon päästä. Kooäffä halusi raskautua heti, ja niinhän siinä sitten kävikin. Lopuksi mies lupaa yllätyksen ja ylläri pylläri se ei olekaan vähempää kuin omakotitalo. Kertokaa mullekin, mistä aloitteleva yrittäjä saa pankista lainaa omakotitaloon? Vai oliko tässäkin mukana joku kuollut amerikantäti, joka paljastui juuri tällä viikolla?
 
jei vaan
[QUOTE="Utelias";29341652]En yleensä seuraa palstaa äärettömän tarkasti, mutta kooäffän elämästä on jäänyt mustana kirjoittelun aikana mieleen: laihduttanut monta kymmentä kiloa, löytänyt yyhoona unelmiensa miehen, tullut yllätysraskaaksi ja saanut tietää siitä vasta puolessa välissä, ollut työttömänä miehensä kanssa, mutta perustanut yrityksen, joka on alkanut rullamaan heti todella tuottoisasti (ideakin yritykseen keksittiin about tuosta vaan ja jo parin viikon päästä kaikki sujui mutkitta ja oli varaa palkata lisähenkilökuntaakin), synnytys sujui ilman mitään repeämiä ja seksiäkin päästiin harrastamaan heti muutaman viikon päästä. Kooäffä halusi raskautua heti, ja niinhän siinä sitten kävikin. Lopuksi mies lupaa yllätyksen ja ylläri pylläri se ei olekaan vähempää kuin omakotitalo. Kertokaa mullekin, mistä aloitteleva yrittäjä saa pankista lainaa omakotitaloon? Vai oliko tässäkin mukana joku kuollut amerikantäti, joka paljastui juuri tällä viikolla?[/QUOTE]

Joo ja unohtamatta sitä, että ennen yllätysraskautta olisi halunnut sterilisaation.... Käsittämätöntä!! Ja tämä tapahtunut vuoden 2013 alussa! Nyt sitten tehtaillaan jo uutta vauvaa, kun edellisestä synnytyksestä n. 5 VIIKKOA!!!
 
kfkfkf
Joo ja unohtamatta sitä, että ennen yllätysraskautta olisi halunnut sterilisaation.... Käsittämätöntä!! Ja tämä tapahtunut vuoden 2013 alussa! Nyt sitten tehtaillaan jo uutta vauvaa, kun edellisestä synnytyksestä n. 5 VIIKKOA!!!
Siis ihan käsittämätöntä!!!!! Uskomatonta että ihmisten mieli muuttuu lasten suhteen jos tulee yllättäen raskaaksi...
 
jännää elämää
Joo ja unohtamatta sitä, että ennen yllätysraskautta olisi halunnut sterilisaation.... Käsittämätöntä!! Ja tämä tapahtunut vuoden 2013 alussa! Nyt sitten tehtaillaan jo uutta vauvaa, kun edellisestä synnytyksestä n. 5 VIIKKOA!!!
Niin ja yllätysraskauden takia tuntui menevän elämä pilalle ja aborttiakin jo miettivät, ja siitä on vaan reilu 5kk aikaa.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2276480-voi-perseensuti-nyt-meni-elama-sekaisin/
 
kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja jännää elämää;29341831:
Niin ja yllätysraskauden takia tuntui menevän elämä pilalle ja aborttiakin jo miettivät, ja siitä on vaan reilu 5kk aikaa.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2276480-voi-perseensuti-nyt-meni-elama-sekaisin/
Niin, AJATTELE, jos abortti ois ollut mahdollista, niin olisimme sen varmaankin tehneet ja meillä ei olisi yhteistä lasta. Siis eiks oo aivan käsittämätöntä et nyt tahdottiin vielä toinenkin :O siis ihan uskomatonta
 
Hahhahhah
Kfkfkfn mies ostaa varmaan sen talon taikalandiasta. Tää on kyllä parasta viihdettä tähän pitkään ja tylsään sairauslomaan, mikään iltalehti tai salkkarit ei huvita mua niin paljon kuin tän profiilin värikkäät vaiheet.

Välillä vaan tulee vähän creepy olo kun mietin että minkälainen mt-kuntoutuja siellä näitä juttuja tehtailee. Toivottavasti tällä kirjailijalla ei ole lapsia oikeasti. Mutta muuten mun puolesta antaa tulla vaan, lisää juttuja ja jänniä käänteitä :D Näistä vois tehdä sellasen muisteluketjun, mihin kerättäis kaikki tän hahmon jutut :'D Ja hei, ei pahalla ;)
 
[QUOTE="Utelias";29341652]En yleensä seuraa palstaa äärettömän tarkasti, mutta kooäffän elämästä on jäänyt mustana kirjoittelun aikana mieleen: laihduttanut monta kymmentä kiloa, löytänyt yyhoona unelmiensa miehen, tullut yllätysraskaaksi ja saanut tietää siitä vasta puolessa välissä, ollut työttömänä miehensä kanssa, mutta perustanut yrityksen, joka on alkanut rullamaan heti todella tuottoisasti (ideakin yritykseen keksittiin about tuosta vaan ja jo parin viikon päästä kaikki sujui mutkitta ja oli varaa palkata lisähenkilökuntaakin), synnytys sujui ilman mitään repeämiä ja seksiäkin päästiin harrastamaan heti muutaman viikon päästä. Kooäffä halusi raskautua heti, ja niinhän siinä sitten kävikin. Lopuksi mies lupaa yllätyksen ja ylläri pylläri se ei olekaan vähempää kuin omakotitalo. Kertokaa mullekin, mistä aloitteleva yrittäjä saa pankista lainaa omakotitaloon? Vai oliko tässäkin mukana joku kuollut amerikantäti, joka paljastui juuri tällä viikolla?[/QUOTE]

No kun näin asian ilmaisee niin kyllähän se aika ihmeelliseltä kuulostaa, mut so what?
 

Yhteistyössä