Jei, raskaana 2-3 !!!

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
Älä nyt
[QUOTE="lapseton";29340325]Minulla on ainakin ihan itsekkäät syyt miksi en voi iloita Aapeen puolesta; olen itse yrittänyt ensimmäistä lasta pitkään ja kyllä se kirpaisee, että Kfkfkf on tullut tuona aikana raskaaksi jo kaksi kertaa. En tosiaankaan tiedä, miksi vielä kidutan itseäni lukemalla tällaisia ketjuja...[/QUOTE]

No hei, ei kannata pahoittaa mieltään jonkun takia, jonka tarinat ovat täysin keksittyjä!
 
Ihanan lunkisti osaat ottaa uutiset. Vielä vuosi sitten sulla oli kaksi isoa lasta ja nyt kohta neljä lasta joista kaksi vauvaa.. Itse olisin vähän paniikissa ja miettisin tosi paljon jaksamista, rahaa jne. Mutta siis on hyvä ettet stressaa =)
 
luoja
Voi luoja :LOL:

Ootte te vähän hassuja :D
Kuule, olet sä sitten totta tai tarua, niin miksi oikeesti elät täällä netissä? Kai sulla on oikeaakin elämää? Vai onko koko sun elämä tarua? Ei miestä, ei lasta, eikä todellakaan raskaanakaan? Joko olet todella epätoivoinen provo, tai sitten olet kyllä yksinäinen ihminen, jos pitää kaikki oman elämän asiat sepostaa nettiin. Ja hirvee huomionhalu.
Jos siulla oikeesti on se 3 kk vanha vauva, niin miten ehdit istua ja kirjoitella nettiin KOKO ajan?? Onko sulle kehittynyt minkäänlaista emotionaalista suhdetta vauvaasi?
Aika huolestuttavia meinaan noi sun jutut. Ja elät selvästi tulevaisuudessa, ei ainakaan vaikuta siltä että olisit kovin onnellinen siitä jo syntyneestä vauvastasi, kun pitää jotain raskaustestejä tännekin vuotaa...Mitäs jos alkaisit elämään sitä oikeata, todellista elämääsi? Jätä netinkäyttö vaikka vähemmälle. Jos pää ei kestä arkea pikkuvauvan kanssa, niin aina voi keskustella neuvolassa...
 
"Utelias"
Minkäs ikäinen sun vauvas nyt olikaan? Kuulostaa vaan aika uskomattomalle, että edellisen kerran sait tietää olevasi raskaana suunnilleen yli raskauden puolen välin, etkä ollut epäillyt mitään. Nyt olet heti huomannut, jo suunnilleen hedelmöityshetkellä olevasi raskaana. Uskomatonta myös, että olet pamahtanut heti synnytyksen jälkeen paksuksi imetyksestä huolimatta.
 
kfkfkf
[QUOTE="heii";29340799]Hei mikä se yllätys oli? Haluu tietääää.... :D[/QUOTE]

Emmä tiiä et viittinkö ees kertoa :ashamed:

Ehkä tälle päivälle tarpeeks palstahäslinkiä....
 
Sä kerrot joka tapauksessa ni jätetäänkö väliin se että kymmenen kerjää et kerro pliis ja muutama möykkää ettei kiinnosta... Ja vaan kerrot sen ilman jännitystä ja rumpujen pärinää? (Pitäs muutenkin joutua iltahommiin tästä)...:D
 
kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29340828:
No ny kyllä kerrot.
Mies ostaa meille omakotitalon :O
Mennään kattomaan tällä viikolla paria vaihtoehtoa..

No tottahan se on, että 5h + k ei oo enää mitään järkeä vuokrata... Kyllähän me tässä neliössäkin hetki pärjättäis, mut kolmenkin lapsen kanssa aika ahdasta tulee olemaan hetken päästä
 
"tilda"
Voih, tässä lueskellessa tajuaa kuinka tylsää oma elämä onkaan! Aloittajan elämässä tapahtuu koko ajan jotain jännää.. :/
Paljon onnea perheestä ja sen lisäyksestä ja uudesta kodista. :)
 

Yhteistyössä