lukeeko teillä facessa kenen kanssa ootte parisuhteessa/naimisissa?

  • Viestiketjun aloittaja juuuuunn
  • Ensimmäinen viesti
"Vierailija"
Jos hän olisi facessa, niin luulen, ettemme olisi "kavereita" siellä silti, kerkeämme oat asiamme puhumaan ihan kotona joka ilman "tykkäilemisiä" facessa olen itse lähinnä kaukana asuvien ystävieni takia, pidämme yhteyttä netissä, kun muuten emme näe usein.
Se, että on facebookissa kaveri puolisonsa kanssa ei tarkoita sitä, että siellä pitäisi kommunikoida tai tykätä toisen tiloista/kuvista, mitä ihmettä?
Minusta on outoa, jos puoliso ei ole kavereissa, mutta sekin on outoa, jos keskustelut hoidetaan facebookissa, jaellaan sydämiä jne. Ihan kuin kotona olisi kommunikaatio katkolla.

Vai tykkäätkö ja kommunikoitko kaikkien muidenkin facebook-kavereidesi kanssa facebookissa? :D
 
Lukee, että olen naimisissa ja että kenen kanssa. Ennosannut edes ajatella, että tähänkin liittyy jotain mystiikkaa, status-juttuja ja periaatteita. Että einolla kamuja fb:ssä koska jutellaan kyllä naamatusten kotona.

Niin mekin kyllä, mutta silti ollaan kavereita myös fb:ssä.
 
vdfd
Mikä tämän fb:ssa oleskelun idea on?
No ite käytin esim. viimeksi ystäväni polttareiden suunnitteluun. Äärimmäisen helppo koota porukka yhteen viestiketjuun puntaroimaan, mitä morsiamen päänmenoksi, voi helposti linkittää eri saunatilavaihtoehtoja jne. Sähköpostilla kun on samaa yritetty, niin aina joku jää ketjusta puuttumaan tai ei osaa vastata koko porukalle ja ketju rönsyilee mihin sattuu. Facessa sitä ongelmaa ei oo.

Niin ja helppo jakaa esim. lasten kuvia kaukaisille sukulaisille.
 
vdfd
Lukee, että olen naimisissa ja että kenen kanssa. Ennosannut edes ajatella, että tähänkin liittyy jotain mystiikkaa, status-juttuja ja periaatteita. Että einolla kamuja fb:ssä koska jutellaan kyllä naamatusten kotona.

Niin mekin kyllä, mutta silti ollaan kavereita myös fb:ssä.
En minäkään ymmärrä, mitä sillä voitetaan ettei ole oman rakkaan kanssa fb:ssä kaveri. Meilläkin on yhteisiä ystäviä iso liuta, olishan se nyt outoa, jos mies laittaa jonkun kuvan, jonka näen vain jos yhteiset ystävät käy kattelemassa ja kommentoimassa! Hihii, kyllä ihmisillä on kummallisia suhteita. Niin ja mekin puhutaan myös kotona, silti mukava joskus laittaa miehelle esim. joku hyvä biisi fb:n kautta, helpompaa kuin maililla kun tulee käytettyä enemmän. Niin ja myös satunnainen sydänleperrys, tottakai, miksipäs ei? :)
 

Yhteistyössä