Älä tee lapsia!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kanat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kanat

Vieras
Kuulostaa todella kauhealta kun te koko ajan toitotatte toisillenne kuin pahaiset kanat ettei kannata lisääntyä, jätä lapsenteot paremmille ihmisille.

Kuka teistä on sellainen ettei koskaan mieti mitään tyhmää tai jotain asiaan kuulumatonta.

Keksikää edes jotain parempaa sanottavaa kuin tuo ainainen sama juttu. Ihan sama mitä täällä miettii niin "ei kannata lisääntyä jos tuollaisia pohdit".

Kai sitä saa ihminen pohtia mitä haluaa, ei se välttämättä liity äitinä olemiseen mitenkään.
 
On mullekki sanottu ihan vaan loukatakseen, että älä vaan lisäänny. Asia mitä naiset sanovat ja tuo on hyvin alhainen kommentti, sillä yhdellä lauseella saat loukattua naista niin monella eri tavalla. En tiedä mistä moinen on edes tullut.
 
Jos puhut tästä palstasta, niin täällä on turha vetää hernettä nenään. Jos palstaa olisi uskominen, joka toinen palstalainen joutaisi steriloitavaksi ja ensin tietty lapset huostaan. Neljäs osa pitäisi viedä saunan taakse ja se loppu 1/4 on tarpeeksi hyvää porukkaa lisääntyäkseen. (Siis samaa mieltä kuin arvosteleva palstalainen...) Ja kriteeriksi riittää jo vaikka se, että pitää jouluvaloja ikkunassa liian pitkään...
 

Similar threads

M
Viestiä
21
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä