K
kanat
Vieras
Kuulostaa todella kauhealta kun te koko ajan toitotatte toisillenne kuin pahaiset kanat ettei kannata lisääntyä, jätä lapsenteot paremmille ihmisille.
Kuka teistä on sellainen ettei koskaan mieti mitään tyhmää tai jotain asiaan kuulumatonta.
Keksikää edes jotain parempaa sanottavaa kuin tuo ainainen sama juttu. Ihan sama mitä täällä miettii niin "ei kannata lisääntyä jos tuollaisia pohdit".
Kai sitä saa ihminen pohtia mitä haluaa, ei se välttämättä liity äitinä olemiseen mitenkään.
Kuka teistä on sellainen ettei koskaan mieti mitään tyhmää tai jotain asiaan kuulumatonta.
Keksikää edes jotain parempaa sanottavaa kuin tuo ainainen sama juttu. Ihan sama mitä täällä miettii niin "ei kannata lisääntyä jos tuollaisia pohdit".
Kai sitä saa ihminen pohtia mitä haluaa, ei se välttämättä liity äitinä olemiseen mitenkään.