Paljonko painosi on heitellyt kukuneen vuoden aikana?

• Viestiketjun aloittaja "milla"
  • Ensimmäinen viesti
palkintolautakunta
[QUOTE="luppakorva";29338040]aika painavia monet kun yli 70kg.

itse painoin tammikuussa n. 56, nyt taitaa olla 57.[/QUOTE]

Kas tässä mitali saavutuksestasi *ojentaa*
Ethän unohda vielä taputtaa itseäsi olalle :)

.vieras
Paino oli noussut sairauden seurauksena 73-75 kiloon ja viime syksynä päätin päästä ylimääräsistä eroon. En kuitenkaan jaksa noudattaa mitään diettejä, joten lisäsin vain liikuntaa/tein liikunnastani suunnitelmallisempaa ja hienosäädin koko perheen ruokailutottumuksia, omiani toki vähän tarkemmin kuin muiden. Nyt painan 63-65kg, vaikka en koe oikeastaan laihduttaneeni. Tuon kaksi kiloa painoni heittää kuukautiskierron vaiheen mukaan, ennen menkkoja painan 2kg enemmän, kuin kierron alussa ja tämä toistuu joka kuukausi.

vieras#27
[QUOTE="luppakorva";29338040]aika painavia monet kun yli 70kg.

itse painoin tammikuussa n. 56, nyt taitaa olla 57.[/QUOTE]

Itse en haluaisi painaa alle 60kg, koska se tietäisi jo sitä, että lihaksistakin olisi massaa lähtenyt. Olen siis 170cm pitkä. Ei ole sama asia painaa 70kg, jos on 180cm pitkä, kuin jos on 150cm.

viera.
Marraskuussa 2012 synnytin toisen lapsen, silloin tais painoa olla n.75kg, pari kuukautta etiäpäin (jälkitarkastus) painoa 66kg. Varmaan maaliskuussa jo painoin sen 60kg, jonka jälkeen paino on hiissaillu 61-58kg välillä. Pituutta on 158cm, joten enempi tuonne 58kg puolelle sen painon pitäis taipua, lihasta toki löytyy, enkä ole kyllä tippaakaan ollut laihiksella.

"luppakorva"
Itse en haluaisi painaa alle 60kg, koska se tietäisi jo sitä, että lihaksistakin olisi massaa lähtenyt. Olen siis 170cm pitkä. Ei ole sama asia painaa 70kg, jos on 180cm pitkä, kuin jos on 150cm.
itse olen myös 170 ja lihasta kyllä löytyy monen vuoden saliharrastuksen ansiosta. jenkkakahvoja ei kyllä löydy :D suomalaisnaisen keskipituushan on n. 165cm, sen perusteella sanoin että yli 70kg on kyllä tuhti paino. toki 180cm ei taas ole, mutta niin pitkiä naisia on aika vähän ja tuskin kaikki ovat just tähän ketjuun vastailemassa.

-*-*-*-
Vuoden aikana seuraavasti:
59 --> 56 --> 59

Ei oikein tuo laihdutuskuuri onnistunut :D Onneksi ei sentäs ole lähtenyt nousuunkaan. Toivomuksena olis päästä 55 alle, mutta, hankalaa se näyttäis olevan :D

Heitellyt 12kk aikana alaspäin 21kg :)

Uskoakseni ensi kesänä hiekkarannalla pötkötellessä greenpeacen aktivistit eivät tule nakkomaan ämpäreillä vettä päälleni ja vyöryttelemään merta kohden :LOL:

hoikkunut
Vuosi sit painoin 71-73kg. Nyt pyörii 60-62 kilossa. Aloitin helmikuussa gluteenittoman ruokavalion ja se kai tähän hyvänolon painoon johti kun muuta en ole tehny asian eteen. Nyt olen pari viikkoa vetänyt suklaata ja pipareita kaksin käsin eikä ole paino noussut. :)

"paksukainen"
Keväällä paino oli siinä 58-60kg, syyskuussa 57kg ennen kortisonikuurin aloitusta. Kortisonikuuri kestänyt nyt kolmatta kuukautta ja jo ekan kuukauden kuluessa tuli 7,5kg lisää eli lokakussa paino oli 64,5kg. Ja edelleen paino samaa luokkaa. Ja voi kyllä tunnen itseni paksuksi ja rumaksi, kasvotkin niin turvonneet.

Yhteistyössä