lukeeko teillä facessa kenen kanssa ootte parisuhteessa/naimisissa?

  • Viestiketjun aloittaja juuuuunn
  • Ensimmäinen viesti
"Cream"
Tavallaan ei näy. Siis minun fb:ssä lukee kyllä "parisuhteessa
henkilön xx kanssa" mutta asetus on niin, että ainoastaan minä ja
mieheni näemme tuon. Ja sama hänellä. :)

Emme kumpikaan jaa muutenkaan fb:ssä mitään.
 
nnnn
Avopuolisoni ei ole facessa, emme ole naimisissa joten statukseni on muistaakseni "parisuhteessa" mutta puolisoni nimeä ei siis lue, koska ei ole Facebookissa, eikä muutenkaan halua nimeään facessa mainittavan. Jos hän olisi facessa, niin luulen, ettemme olisi "kavereita" siellä silti, kerkeämme oat asiamme puhumaan ihan kotona joka ilman "tykkäilemisiä" facessa olen itse lähinnä kaukana asuvien ystävieni takia, pidämme yhteyttä netissä, kun muuten emme näe usein.
 
.vieras
Lukee vain, että naimisissa. Jos joku ei tiedä kenen kanssa, niin sitten voi olla tietämättä tai kysyä, jos kiinnostaa. Kavereita ollaa kyllä ja joskus mainitsen miehen nimeltä päivityksissäni. Oltiin oltu jo aikoja naimisissa, kun facebookiin liityin.
 
Lukee "parisuhteessa". Ollaan kavereita, mutta ei sen takia että kommunikoitais siellä. Siihen käytetään pääasiassa skypeä, jos ollaan eri paikkakunnilla. Mies ei muutenkaan päivittele faceen juuri mitään, mutta kyllä me facessa vastaan tulleista asioista puhutaan sit ihan keskenämme kotona. Hyvä kun molemmat tietää mistä puhutaan.
 
asaillinen
Ei todellakaan. Emme ole edes Facebook-ystäviä. Ei mulla siellä lue osoitteita tai puhelinnumeroakaan, saati työpaikkaa tai asuinpaikkaa. Naamakirja ei todellakaan ole parisuhteen mittari. Eikä muukaan statuksen nostatuspaikka.
 
-*-*-*-
Näkyy kumppanin nimi.

En ihan käsitä tuota ettei olla kumppanin kanssa fb-kavereita :O Ok, jos ei halua hänen kanssaan jakaa sitä seinää niin ei kai sitten oo pakko. Mutta itse en ainakaan keksi yhtäkään hyvää syytä miksi ei haluaisi/pystyisi fb-tietoja näyttää omalle kumppanilleen.
 

Yhteistyössä