lukeeko teillä facessa kenen kanssa ootte parisuhteessa/naimisissa?

  • Viestiketjun aloittaja juuuuunn
  • Ensimmäinen viesti
"juups"
Kyllä meillä lukee että keskenämme ollaan naimisissa. En ole ajatellut asiaa sen syvällisemmin, ei siihen ainakaan liity mitään erityistä avoimmuus vs. salailu -aspektia.
 
Miksei mies ole fb-kaveri? Ettekö te ole ystäviä?

Ihan uteliaisuudesta kyselen.

Mulla lukee, että parisuhteessa. Mieheni ei ole koko naamakirjassa niin enpä ole katsonut aiheelliseksi hänen nimeään sinne kirjoittaa.
Olemme elämänkumppaneita, jaamme arjen ; aviovuoteen, askareet, lastenkasvatuksen jne. En kaipaa siihen lisäksi toisen fb-seinän lukemista.

En oikeastaan tiedä olemmeko ystäviä. Pikemminkin kumppaneita. Elämäntovereita.

Mutta jos me emme olisi naimisissa ja elämänkumppaneita, en tiedä olisiko mies sellainen, jonka ystävä olisin.

Kuulostaa ehkä oudolta, mutta en tiedä olisiko suhteellamme edellytykset ystävyydelle. Elämänkumppauudelle sen sijaan ainakin toistaiseksi on.


Ja ei emme salaile toisiltmme ( ainakaan tietääskeni ) mitään. Mutta meillä on myös omat elämämme. yhteisen lisäksi ja omat ystävämme. Myös fb-ssä.
 
fsdfas
Olemme elämänkumppaneita, jaamme arjen ; aviovuoteen, askareet, lastenkasvatuksen jne. En kaipaa siihen lisäksi toisen fb-seinän lukemista.

En oikeastaan tiedä olemmeko ystäviä. Pikemminkin kumppaneita. Elämäntovereita.

Mutta jos me emme olisi naimisissa ja elämänkumppaneita, en tiedä olisiko mies sellainen, jonka ystävä olisin.

Kuulostaa ehkä oudolta, mutta en tiedä olisiko suhteellamme edellytykset ystävyydelle. Elämänkumppauudelle sen sijaan ainakin toistaiseksi on.


Ja ei emme salaile toisiltmme ( ainakaan tietääskeni ) mitään. Mutta meillä on myös omat elämämme. yhteisen lisäksi ja omat ystävämme. Myös fb-ssä.
Kiitos vastauksesta. Niinhän se on, että kukin tyylillään, ei vaan ole koskaan tullut aikaisemmin tuollaista vastaan ettei puolisot ole fb-kavereita, niin piti tiedustella syytä. Utelias kun oon... :)
 
"vvieras"
Itselläni lukee että kihloissa...naimisiin asti ei olla päästy. Ja miehellä lue mitään. Kysyin kerran miksei hänellä ole mitään mainintaa mistään edes että hänellä lapsia. Sanoi, ettei hän aio mitään laittaa ja lapset saavat sitten itse julkaista kuvia joissa ovat. Ovat siis vauva ja taapero. Itselläni muutama kuva heistä ja lapset lukee myös profiilissa.

No kyllä mielelläni olisin mieheni sinne kirjannut mutta eipä väliä. Kyllä miehen ja muut jotka ottaneet kuvia, ovat merkinneet kuviin joista kyllä saa aika selvästi huomata että hänellä lapsia on, sormus näkyy sekä että olen hänen puolisobsa, vaikkei se missään erikseen luekaan.

Mies ei muutenkaan mitään sinne laita. Pari huonoa kuvaa itsestään löytyy itse laittamana. On vähän "hiljainen kyylä", jos voisi näin sanoa.

Ymmärrän kyllä miehen pointin ja sen ettei halua miljoonaa tykkäystä kun muuttelee statustaan.
 
"zxcvb"
Ei lue mitään parisuhteesta eikä kumppanin nimeä. Ollaan kyllä toistemme fb-kavereita, mutta ne joiden on aiheellista tietää avioliitostamme tietää siitä muutenkin. Mulla on myöskin vain nykyinen sukunimi, ei mitään os. Sejase.
 

Yhteistyössä