Millainen mies on vaimonhakkaaja?

• Viestiketjun aloittaja "Cara"
  • Ensimmäinen viesti
yyyyyy
Olin potentiaalisen vaimonhakkaajan kanssa hetken avoliitossa ja häivyin, kun alkoi tulla merkkejä... Eli: sikamustasukkainen kyttääjä, jonka mielestä olin heti pettämässä, jos olin 15 minuuttia liian kauan matkalla töistä kotiin (ja tämä ei edes ole vitsi, vaan ihan totta). Sitten pikkuhiljaa pientä läpsimistä ja tukistelua, jota selitti kännitilalla ja pyyteli anteeksi...vaikka olikin ollut selvin päin... Aina vika oli minussa, minä ärsytin. Irvisteli rumasti, huoritteli ja nimitteli. Kärsi ilmeisesti huonosta itsetunnosta, seksuaalisestikin.

Olet oikeassa, ei näkynyt päälle. Melko hyvännäköinen mies (keskimäärin, itseäni jälistäpäin lähinnä yrjötti), työpaikallaan pidetty ja supliikki.

"tollo"
Olin potentiaalisen vaimonhakkaajan kanssa hetken avoliitossa ja häivyin, kun alkoi tulla merkkejä... Eli: sikamustasukkainen kyttääjä, jonka mielestä olin heti pettämässä, jos olin 15 minuuttia liian kauan matkalla töistä kotiin (ja tämä ei edes ole vitsi, vaan ihan totta). Sitten pikkuhiljaa pientä läpsimistä ja tukistelua, jota selitti kännitilalla ja pyyteli anteeksi...vaikka olikin ollut selvin päin... Aina vika oli minussa, minä ärsytin. Irvisteli rumasti, huoritteli ja nimitteli. Kärsi ilmeisesti huonosta itsetunnosta, seksuaalisestikin.

Olet oikeassa, ei näkynyt päälle. Melko hyvännäköinen mies (keskimäärin, itseäni jälistäpäin lähinnä yrjötti), työpaikallaan pidetty ja supliikki.
Täällä toinen joka on ollut vaimon hakkaajan kanssa :(
menin tollo vielä lapsenkin tekemään kun ennen lasta noi selitykset meni "läpi"
Sitten alkoi huuto huorittelu haukkuminen ja anoppi nauroi että poikansa vain koettelee sinua heh hehe..
No heh heh vaan kun otin eron ja en sen koommin tedä koko pojasta mitään, poika lienee oikeampi nimitys koska tosimies ei hakkaa <3 <3

hakkaaja
Sellainen jolla ei ole oma henkinen puoli kunnossa tai ei osaa purkaa ongelmiaan oikealla tavalla. Tai ainakin minulla mieheni hakkaaminen johtui tuosta. Ehkä sairasta toivoa näin, mutta koen vielä tänäkin päivänä, että miehelläni olisi oikeus antaa minulle takaisin kunnolla turpaan.

aivan
[QUOTE="unto";29331636]Väärin. Useimmiten nainen on täysin syytön ja mies käyttää väkivaltaa vallan välineenä ja alistaakseen ja nöyryyttääkseen naista.[/QUOTE]

Juuri näin.
Yritin ymmärtää, syytin miehen huonoa lapsuutta yms.
kauan aikaa.
Hän saattoi ulko-ovesta tullessaan tullam päin ja kiskoa hiuksista-ei niitä syitä ollut.
Niin jouduin keksimään ne hänen historiastaan.
Kunnes lasten myötä arvostin itseäni ja häivyin.
Juurikin tuollainen ed kuvatun oloinen.
todella huono itsetunto sekä lievää impotenssia.

Usein ne jotka kovimpaan ääneen ovat muiluttamassa naistenhakkaajia ovat niitä itse.
En mene yleistämään, mutta omalla kohdalla näin.

Lisäksi hyvä seuramies, mutta hieman jyräävä mielipiteissään. Puhe alkaa usein sanalla "minä". Toisten eriävät mielipiteet lytätään. Epäkohdista ei oikein hänelle uskalla huomauttaa, koska saattaa niin sanotusti räjähtää silmille. Silloin karjuu silmät kiiluen ja haukkuu kumppanin ja koko suvun. Riitely menee muutenkin henkilökohtaisuuksiin.

Usein ne jotka kovimpaan ääneen ovat muiluttamassa naistenhakkaajia ovat niitä itse.
Keittiöpsykologi vauhdissa.. En ole ikinä naista lyönyt enkä lyö. Monta kertaa olen sen vuoksi kyllä vaikeuksiin joutunut kun esim nakkarijonossa olen mennyt väliin kun ukko pieksää huolella akkaansa.

Yleensä lopputulos on että akkakin suuttuu mulle kun vähän kuritan ukkoa ja jos järkkärit/poliisit tulee paikalle niin minä olen se pahis joka viedään pois. Ehkäpä seuraavalla kerralla laitan vaan 3D lasit silmille, syön popcorneja ja seuraan vierestä kun joku pieksää naistansa.

Viimeksi muokattu:
hakattu
Rauhallinen. Komea. Mukava. Ystävällinen mies.

yhdessä 8 vuotta kun riidan päätteeksi ottaa kaulasta kiinni, kuristaa kaksin käsin, istuu mahan päälle (raskaana) ja lyö nyrkillä ainakin kaksi kertaa naamaan.

Väittää ettei ole koskaan minua pahoinpidellyt.

"Noh"
Jos nainen läpsäsee sua, sä vedät sitä nyrkillä naamaan?
No toki voimaan on vastattava suht samalla voimalla.
Mutta mietippä tuota skenaariota siten, että mies läpsäisi sinua, sinä läpsäisit takaisin, vai vetäisit nyrkillä?

Ajatus siitä että jos haarojen välissä on pillu, niin silloin lyöminen ei voi sattua, on täysin absurdi.

Jos on valmis käyttämään väkivaltaa, on sitä oltava valmis ottamaan myös vastaan, sillä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

vieras,
[QUOTE="Noh";29331866]No toki voimaan on vastattava suht samalla voimalla.
Mutta mietippä tuota skenaariota siten, että mies läpsäisi sinua, sinä läpsäisit takaisin, vai vetäisit nyrkillä?

Ajatus siitä että jos haarojen välissä on pillu, niin silloin lyöminen ei voi sattua, on täysin absurdi.

Jos on valmis käyttämään väkivaltaa, on sitä oltava valmis ottamaan myös vastaan, sillä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.[/QUOTE]

Joo. Ex-mies hakkasi mut sairaalakuntoon. Mä en siihen koskenut, olihan meillä kokoeroakin herranjestas ihan kauheasti. Mutta tosimies se tottakai oli ja on, kaikkien miesten mielestä ainakin.

varmaankin
Todennäkösesti ulkopuolisen silmissä aika normin olonen kaveri.
Mun eksästä on sanottu että komea ja seksikäs. Suht hyvin se taloudellisesti tienas, vähän liikaa viinaanmenevä. Hyvä isä. Kova tekemään töitä. Hirvittävän mustasukkainen ja olen samaa mieltä tuosta että hirmu huono itsetunto, seksuaalisestikkin. En osaa sanoa tälleen vuosienkaan jälkeen siitä kun hänet jätin, kumpi oli karmeampaa väkivaltaa, henkinen vai fyysinen puoli. Linnatuomion se kuiteskin lopunperin mun käsittelyistä sai ja vasta sitten mäkin älysin lähteä.
Nyt elämä on jo kohtalaisen hyvää. :)

*sama
Todennäkösesti ulkopuolisen silmissä aika normin olonen kaveri.
Mun eksästä on sanottu että komea ja seksikäs. Suht hyvin se taloudellisesti tienas, vähän liikaa viinaanmenevä. Hyvä isä. Kova tekemään töitä. Hirvittävän mustasukkainen ja olen samaa mieltä tuosta että hirmu huono itsetunto, seksuaalisestikkin. En osaa sanoa tälleen vuosienkaan jälkeen siitä kun hänet jätin, kumpi oli karmeampaa väkivaltaa, henkinen vai fyysinen puoli. Linnatuomion se kuiteskin lopunperin mun käsittelyistä sai ja vasta sitten mäkin älysin lähteä.
Nyt elämä on jo kohtalaisen hyvää. :)
Ja tuokin niin tuttua; myöskään mun eksä ei tänä päivänäkään myönnä että olisi mua pahoinpidellyt. Ei vaikka se tuomioistuimen toteamana paperilla lukeekin.

Kummia tyyppejä noi perheväkivaltaset. Taitavat itse uskoa ihan oikeesti noihin omiin sepityksiinsä. Elävät jossain ihmeellisessä itseluomassaan epätodellisuudessa jossa kaikki muut ovat väärässä. Mä en viitsi nykyään enää edes yrittää ymmärtää, joskus tälleen vaan pohdiskelen ihan puhtaasta mielenkiinnosta.

Hyvä
Ja tuokin niin tuttua; myöskään mun eksä ei tänä päivänäkään myönnä että olisi mua pahoinpidellyt. Ei vaikka se tuomioistuimen toteamana paperilla lukeekin.

Kummia tyyppejä noi perheväkivaltaset. Taitavat itse uskoa ihan oikeesti noihin omiin sepityksiinsä. Elävät jossain ihmeellisessä itseluomassaan epätodellisuudessa jossa kaikki muut ovat väärässä. Mä en viitsi nykyään enää edes yrittää ymmärtää, joskus tälleen vaan pohdiskelen ihan puhtaasta mielenkiinnosta.
Kerro sinä hakattu ja katkera nainen, meille miehille totuus!
Kaikki on just niin mustavalkoista kuin jossain viktoriaanisessa sadussa, naiset pyörtyilee tuon tuosta vaikka ihan vaan huomion takia, miehet on rautaa ja laivat puuta.. ja sitten sekin joka itseään puolustaa on sovinistisika. :D

Jos nainen läpsäsee sua, sä vedät sitä nyrkillä naamaan?
Mun nuoruuden exä teki näin. Huoritteli mua päin naamaa ja läpsäsin avarilla poskelle. Tää urpo vetäs mut kurkusta seinälle, veti turpaan pari kertaa ja sen jälkeen mahaan. Olin 7. kuulla raskaana. Onneksi ei lapselle käynyt mitään.

Toinen paha oli, kun taas nimitteli ja sama juttu, tällä kertaa jätkä vetäsi mut lattialle ja uhkaili leipäveitsellä.. alle vuoden ikäinen lapsi istui vierellä. Onneksi sain voimaa lähteä ja tuo paskapää kuoli tänä vuonna.

Mun nuoruuden exä teki näin. Huoritteli mua päin naamaa ja läpsäsin avarilla poskelle. Tää urpo vetäs mut kurkusta seinälle, veti turpaan pari kertaa ja sen jälkeen mahaan. Olin 7. kuulla raskaana. Onneksi ei lapselle käynyt mitään.

Toinen paha oli, kun taas nimitteli ja sama juttu, tällä kertaa jätkä vetäsi mut lattialle ja uhkaili leipäveitsellä.. alle vuoden ikäinen lapsi istui vierellä. Onneksi sain voimaa lähteä ja tuo paskapää kuoli tänä vuonna.
Jäit ekan kerran jälkeen kuitenkin miehen luokse?? Miksi?? Ei ne hakkaajat muutu ikinä.

Yhteistyössä