"Cara"
Se ei välttämättä näy päälle kun riippuu varmaan tapauksesta.
Voiko olla jotain viitteitä? Ja MIKSI mies hakkaa vaimoa?
Voiko olla jotain viitteitä? Ja MIKSI mies hakkaa vaimoa?
Täällä toinen joka on ollut vaimon hakkaajan kanssaOlin potentiaalisen vaimonhakkaajan kanssa hetken avoliitossa ja häivyin, kun alkoi tulla merkkejä... Eli: sikamustasukkainen kyttääjä, jonka mielestä olin heti pettämässä, jos olin 15 minuuttia liian kauan matkalla töistä kotiin (ja tämä ei edes ole vitsi, vaan ihan totta). Sitten pikkuhiljaa pientä läpsimistä ja tukistelua, jota selitti kännitilalla ja pyyteli anteeksi...vaikka olikin ollut selvin päin... Aina vika oli minussa, minä ärsytin. Irvisteli rumasti, huoritteli ja nimitteli. Kärsi ilmeisesti huonosta itsetunnosta, seksuaalisestikin.
Olet oikeassa, ei näkynyt päälle. Melko hyvännäköinen mies (keskimäärin, itseäni jälistäpäin lähinnä yrjötti), työpaikallaan pidetty ja supliikki.
Väärin. Useimmiten nainen on täysin syytön ja mies käyttää väkivaltaa vallan välineenä ja alistaakseen ja nöyryyttääkseen naista.Joku jolla ei sanat riitä ja pää solmussa. useimmiten varmaan molemmat lyövät toisiaan tälläisistä pareista.
En mene yleistämään, mutta omalla kohdalla näin.Usein ne jotka kovimpaan ääneen ovat muiluttamassa naistenhakkaajia ovat niitä itse.
Keittiöpsykologi vauhdissa.. En ole ikinä naista lyönyt enkä lyö. Monta kertaa olen sen vuoksi kyllä vaikeuksiin joutunut kun esim nakkarijonossa olen mennyt väliin kun ukko pieksää huolella akkaansa.Usein ne jotka kovimpaan ääneen ovat muiluttamassa naistenhakkaajia ovat niitä itse.
No toki voimaan on vastattava suht samalla voimalla.Jos nainen läpsäsee sua, sä vedät sitä nyrkillä naamaan?
Ja tuokin niin tuttua; myöskään mun eksä ei tänä päivänäkään myönnä että olisi mua pahoinpidellyt. Ei vaikka se tuomioistuimen toteamana paperilla lukeekin.Todennäkösesti ulkopuolisen silmissä aika normin olonen kaveri.
Mun eksästä on sanottu että komea ja seksikäs. Suht hyvin se taloudellisesti tienas, vähän liikaa viinaanmenevä. Hyvä isä. Kova tekemään töitä. Hirvittävän mustasukkainen ja olen samaa mieltä tuosta että hirmu huono itsetunto, seksuaalisestikkin. En osaa sanoa tälleen vuosienkaan jälkeen siitä kun hänet jätin, kumpi oli karmeampaa väkivaltaa, henkinen vai fyysinen puoli. Linnatuomion se kuiteskin lopunperin mun käsittelyistä sai ja vasta sitten mäkin älysin lähteä.
Nyt elämä on jo kohtalaisen hyvää.
Kerro sinä hakattu ja katkera nainen, meille miehille totuus!Ja tuokin niin tuttua; myöskään mun eksä ei tänä päivänäkään myönnä että olisi mua pahoinpidellyt. Ei vaikka se tuomioistuimen toteamana paperilla lukeekin.
Kummia tyyppejä noi perheväkivaltaset. Taitavat itse uskoa ihan oikeesti noihin omiin sepityksiinsä. Elävät jossain ihmeellisessä itseluomassaan epätodellisuudessa jossa kaikki muut ovat väärässä. Mä en viitsi nykyään enää edes yrittää ymmärtää, joskus tälleen vaan pohdiskelen ihan puhtaasta mielenkiinnosta.
Mun nuoruuden exä teki näin. Huoritteli mua päin naamaa ja läpsäsin avarilla poskelle. Tää urpo vetäs mut kurkusta seinälle, veti turpaan pari kertaa ja sen jälkeen mahaan. Olin 7. kuulla raskaana. Onneksi ei lapselle käynyt mitään.Jos nainen läpsäsee sua, sä vedät sitä nyrkillä naamaan?
Jäit ekan kerran jälkeen kuitenkin miehen luokse?? Miksi?? Ei ne hakkaajat muutu ikinä.Mun nuoruuden exä teki näin. Huoritteli mua päin naamaa ja läpsäsin avarilla poskelle. Tää urpo vetäs mut kurkusta seinälle, veti turpaan pari kertaa ja sen jälkeen mahaan. Olin 7. kuulla raskaana. Onneksi ei lapselle käynyt mitään.
Toinen paha oli, kun taas nimitteli ja sama juttu, tällä kertaa jätkä vetäsi mut lattialle ja uhkaili leipäveitsellä.. alle vuoden ikäinen lapsi istui vierellä. Onneksi sain voimaa lähteä ja tuo paskapää kuoli tänä vuonna.
Hyvä kysymys....Jäit ekan kerran jälkeen kuitenkin miehen luokse?? Miksi?? Ei ne hakkaajat muutu ikinä.