Toisaalta taas cheek on kaikkien kultapoju, kaupallisinta sontaa mitä eetteristä työnnetään, ja valtaväestö pitää sitä vielä räppinä.Väitän, että ne jotka eivät siedä heviä tai räppiä, eivät osaa kuunnella kuin populaarimusiikkia. Kertoo luovuuden ym. puutteesta, jossei kuunnella muuta kuin helppoa musiikkia.
No tämä just ainakin mulla. Kuuntelen musiikkia oikeastaan vaan autossa ja silloinkin on ihan sama mitä sieltä tulee. Tai melkeen sama. Ennemminkin tiedän mitä en ainakaan halua kuunnella ja kaikkea muuta sitten voin kuunnella.Tai sitten tarkoittaa sitä, ettei ylipäätään ole kovin kiinnostunut musiikista... Eli kaikki kelpaa.
Voi kai sitä olla luova aika monella muullakin tavalla kuin vaan siinä mitä musiikkia valitsee kuunnella.Väitän, että ne jotka eivät siedä heviä tai räppiä, eivät osaa kuunnella kuin populaarimusiikkia. Kertoo luovuuden ym. puutteesta, jossei kuunnella muuta kuin helppoa musiikkia.
Ei musiikki kaipaa puolustelua, makuasia.Huvittaa tuo hevin, dubstepin yms. puolustus sillä perusteella että se olisi jotenkin vaikeaa musiikkia. Ei se ole. Ehkä jonkun Cannibal Corpsen tai Burzumin ilmaisu vaatii vähän totuttelua, mutta aika äkkiä tuon pystyy päättelemään kiinnostaako se. On täysin sallittua olla pitämättä. En minäkään välitä vaikkapa Paula Koivuniemestä tai Popedasta vaikka luulen ymmärtäväni mistä niissä on kyse ja miten niitä kuunnellaan.
Juu ei todellakaan ole. Jopa venäläinen vesihana osaa soittaa dubsteppiä:Huvittaa tuo hevin, dubstepin yms. puolustus sillä perusteella että se olisi jotenkin vaikeaa musiikkia. Ei se ole.
Luokittelen sinut Romantikoksi.No auttakaas määrittelemään mun musiikkimaku niin ei sitten tarvitse seuraavalla kerralla sanoa ympäripyöreitä. (en tiennyt tämän olevan niin tärkeää)
Mihin tyylilajiin tämä esim kuuluu?:
Ludovico Einaudi - Primavera - YouTube
Tähän sain kaverilta jokin aika sitten vastauksen, mutta en millään muista sitä.
I Do Adore - Mindy Gledhill - YouTube
Menes nukkumaan arvon vaikea musiikki.Ensimmäinen on wannabe klassista ja toinen tyhjää poppia. Olet koiraakin kurjempi ihmisjäte. Behemoth olisi sinulle liian vaikea.
Just joo... No mä ite kuntelen kyl iha kaikkee. Tietty paskaa on paljo kans mut hyvä laulu on hyvä oli se sitten räppii tai hevii. Että mulle kelpaa kyllä Cheek tai Lordi ei oo siitä kii. Ja kaikki kanavat: NRJ, Nova, Aalto jne.... Mut ehkä mieluiten just semmosta vähän kevyempää mutta Lordi, Bon Jovi ja Nickelback esim. raskaasta hyvää. Ja Nightwishin jokku biisit.