"sipsi"
[QUOTE="haha";29327993]Mulla on normi työpäivä 23. päivä. Mitähän mun työnantajan päässä on liikkunut. Mun pitäisi olla kotona rauhoittumassa ????[/QUOTE]
Joo, samoin
Joo, samoin
muttakun sitä lakia ei ole ja jos MINUSTA TUNTUU, että olis kiva jos olis aatonaattona talo täynnä lapsivieraita niin mikä saatana siinä on, etten voi sitten samanhenkisiä etsiä tekemällä tällaisen mahdollisuuden kutsukorttien muodossa tiettäväksi.Pitäiskö lukea laissa? Miten täällä ollaan taas näin valopäitä? Kyllä, joo, edelleenkin se päivä on monella työpäivä. MUTTA minusta jouluun kuuluu se, että rauhoitutaan oman perheen kesken
Sairaanhoitajana ollessa olin 16v ainakin osittain jouluna töissä. Voisin olla vieläkin, joskus olen keikkaillutkinja mä taas mielelläni teksiin joulunpyhät töitä, mutta valitettavasti ei taida oiken toimistohommia silloin olla
Mulla on sairaalan jouluista ihanat muistot, vaikka kiirettä oli - kun sairaimmathan sinne jouluksi jäivät. Jotenkin se joulu siellä oli niin erilainen, se joulun tunne ym., en osaa oikein selittää... Mie inhoan tätä jouluun liittyvää hössäystä, pakko-ostelua ym. ym. ihan mielettömästi. Sen enemmän inhoan, mitä vanhemmaksi tulen. Sairaalassa aika jotenkin pysähtyi jouluna, omatkin aistit oli siellä niin herkillä.juu no olinhan mäkin siloin kun keittiöhommia tein. Matkailukeskuksen joulu vasta oli ihana, niistä turisteista oli outoa kun juhlittiin attona eikä joulupäivänä
Oi, sepäs olisikin rasittavaa. Että ihan aaton aattona pitäisi lähteä LASTA kuskaamaan jonnekin SYNTTÄREILLE! UskomatontaJoo, mutta lähtisitkö vielä töiden jälkeen kuskaamaan lasta johonkin synttäreille, kun seuraava aamu on jouluaatto? Niin, en minä ainakaan. Mutta menkää te, kun on noin reipasta meininkiä.
Kääk! Sitten niitä kirjastohumalaisia lapsia on vapaana aatonaattona vaikka koko perheen pitää rauhoittua :OJos lapsi ei mene synttäreille niin muista sitten ainakin ilmoittaa ettei lapsi pääse tulemaan. Ettei sankari turhaan odota.
Mutta kyllä meidän lapset ainakin vois aatonaattona mennä synttäreille, mä voisin tehdä jouluvalmisteluja sen pari tuntia rauhassa. Ja ajatelkaas, meidän kirjastossa esitetään tänä vuonna aatonaattona 3 jouluelokuvaa (ilmainen). Onkohan ne ajatellut että olis lapsilla muuta ajateltavaa kun vaan odottaa sitä aattoa tai että vanhemmat vois lykätä lapsensa sinne kirjastoon katsomaan elokuvia kun itse tekevät jouluvalmisteluja?
Samaa mieltä, onneksi täällä on älykkäitä ja omaperäisesti ajattelevia ihmisiä, muuten olisi voinut tuo wt-kortti jäädä nostamatta kokonaan! Todellista white trash -meininkiä nähdä asioissa positiivisia puolia. Saati hylätä avuton lapsiparka jonnekin SYNTTÄREILLE, kahdeksi tai jopa kahdeksi ja puoleksi tunniksi! Viimeinen niitti tuohon roskasakkimeininkiin on, että jotkut kehtaavat vielä ajatella tekevänsä sillä aikaa jotain hyödyllistä, äärimmäisen pahassa tapauksessa jopa jotain mukavaa! Kyllä laadukkaaseen vanhemmuuteen ja yleensäkin korkeasti koulutetun ihmisen ajatusmaailmaan kuuluu kriittinen ajattelu. Sen sijaan, että sokeina laumasieluina kuskattaisiin lapset kavereiden synttäreille noin vaan, pitäisi edistää yhteiskunnallista hyvinvointia tekemällä Kaksplussalle aloitus ajattelemattomista vanhemmista, jotka eivät tajua synttäreitä järkätessään, että jollain SAATTAA tällä ilmalla olla mökkiviikonloppu edessä, tai tähän kellonaikaan viulutunti, tai lounasaika. Oi aikoja, oi tapoja!Sanotaan suoraan, että aika white-trash meininkiä, että pitää saada lapset pois jaloista JOULUA ENNEN. Eikö se joulu ollutkaan lasten juhla? Perhejuhla? Täällä mammat kailottaa että hyvä idea, synttäreille vaan niin mammat saa olla rauhassa. Mun mielestä kun joululoma on alkanut, NAUTITAAN ajasta perheen kanssa. Mutta näköjään kaikki ei osaa. Pitää saada lapset hillumaan jonkun synttäreille, että voi RAUHASSA juoda lasin glögiä. Voi pyhä itserakkaus sentään!