Lapsi sai eilen syntymäpäiväkutsun juhlat 23.12

• Viestiketjun aloittaja paketti
  • Ensimmäinen viesti
paketti
Siis mitä niiden vanhempien päässä liikkuu?
Pitää nyt juhlat aatonaattona?
Olisi pitäneet aijemmin vaikka nyt viikonloppuna tai sitten jättäneet pitämättä.
Ei tasan meidän tyttö mene noihin juhliin meillä muutakin hommaa silloin.
Ei mitään järkeä alkaa pitämään noin likellä joulua synttäreitä. Koskahan ne sen virallisetkin juhlat on kun noin koitetaan haalia lisää lahjoja ennen joulua näinköhän olleet jo

Blue
Olisi pitäneet aijemmin vaikka nyt viikonloppuna tai sitten jättäneet pitämättä.
Ei mitään järkeä alkaa pitämään noin likellä joulua synttäreitä. Koskahan ne sen virallisetkin juhlat on kun noin koitetaan haalia lisää lahjoja ennen joulua näinköhän olleet jo
Olet kovin ilkeänoloinen.

Saraldo
Mä ymmärrän, että monessa perheessä lähdetään ajelemaan sukulaisiin ja joulunviettoon aatonaattona. Siinä mielessä mä en ainakaan järjestäisi lapsen synttärijuhlia tuollaisena päivänä. Mutta jos meille tulisi kutsu aatonaaton synttärijuhliin, meillä ei olisi mitään estettä mennä. Itse en tosiaan ottaisi sitä riskiä, ettei siellä juhlissa sitten olisi ketään :(.

hohhoijaaa
jos olette kotona, niin mitä hommaa tytöllä silloin on, ettei syntymäpäiväkutsuille voi lähteä? monesti vanhemmat tekee asioista niin helkkarin vaikeita, vaikka oikeasti olisi ihan helppo toteuttaa, itse en ainakaan näkisi estettä sille, että lapsi menisi 23.12 johonkin juhliin, yleensä mulla menee aikaa keittiössä ja siivoillessa tuolloin, joten olisi ihan mukavakin kun lapselle olisi jotain ekstrakivaa tekemistä siksi ajaksi.

• Tykkää
Reactions: Muua ja HippuTAR
"viera"
Jos jossain lähellä asuisi, niin olisin vain tyytyväinen, että saisin jonkun vahtimaan lasta aatonaattona.

Jospa ne oikeat synttärit on sitten vaikka aattona tai joulun pyhinä, veisitkö silloin mieluummin? Yksi kaveri vietti aina puolivuotissynttäreitä, kun hänellä oli ne oikeat juhlat joulun aikaan :D

en menisi
Ei menisi meijänkään lapset aatonaattona yhtään mihinkään synttärijuhliin, ei ole paljoa synttäreiden järjestäjä ajatellut. Eikö joulua kuuluisi odottaa rauhottuen kotona, eikä missään synttäreillä riehuessa??

en menisi
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29327880:
Aatonaatto on ihan normaali arkipäivä. Monella töitäkin.
Joo, mutta lähtisitkö vielä töiden jälkeen kuskaamaan lasta johonkin synttäreille, kun seuraava aamu on jouluaatto? Niin, en minä ainakaan. Mutta menkää te, kun on noin reipasta meininkiä.

en menisi
[QUOTE="Jenis";29327894]Missäs laissa se lukee, että aatonaattona pitää rauhoittua kotona? On nääs monella ihan työpäivä vielä silloin.[/QUOTE]

Pitäiskö lukea laissa? Miten täällä ollaan taas näin valopäitä? Kyllä, joo, edelleenkin se päivä on monella työpäivä. MUTTA minusta jouluun kuuluu se, että rauhoitutaan oman perheen kesken sen TYÖPÄIVÄN JÄLKEEN, ei esim kutsuta vieraita kyläileen päivää ennen aattoa, tai juosta kaupoissa ostelemassa viimehetken lahjoja, vaan OLLAAN perheen kanssa. Ja musta se hiljentyminen alkaa edellisenä iltana. Ei tulis mieleenkään järjestää synttäreitä silloin. Silloin ei ajatella kuin omaa napaansa. Ja jokainen aikuinen ihminen osaa tehdä ostokset ennen kuin viimehetkellä, mutta näköjään täällä on näitä viimehetken ihmisiä, jotka tunkisivat lapsen synttäreille että saavat ITSE olla rauhassa kotona. Voi v....sentään!

Saraldo
[QUOTE="Jenis";29327894]Missäs laissa se lukee, että aatonaattona pitää rauhoittua kotona? On nääs monella ihan työpäivä vielä silloin.[/QUOTE]

Juu, ei siihen joulunodotukseen taida olla mitään lakia, että miten sitä rauhoitutaan ja koska. Allekirjoittanutkin on ihan normaalisti neljään saakka töissä, siitä vielä viimeiset kauppaostokset ja sitten vasta kotiin. Jos siinä olisi yhdet synttärit, niin ei haittaisi meitä millään lailla. Mutta tietenkin jos oltaisi lähdössä jonnekin kauemmas joulunviettoon, niin varmaankin lähtisimme jo silloin maanantai-iltana. Silloin ei synttärit sopisi mitenkään kuvioihin.

Yhteistyössä