Eiks moinen kerro hieman huonosta mielikuvituksesta, eiks noi polttarit oo enempi kulunut juttu? Jotain persoonallista tekemistä yhdessä ennemmin, vaikka helikopterillatai kuumailmapallolla lentämään. Yks tuttu pyöräili Suomen halki kavereineen.No jos polttariporukka haluaa nolata sen miehen. Pitääkö sitten juuri sinun miehesi odottaa sillä aikaa ulkona tosikkona? Kaverilla oli ollut joku miestanssija lavalla.
No ei ne kyllä Suomessa taida mikään kulunut juttu olla, jenkkilässä varmaankin klisee ja senpä takia jotkut haluaakiin kliseemäisesti viedä sulhon strippiklubille. Mitä haittaa siitä on, hauskanpitoahan se vaan on! Tuskin kukaan nyt oikeasti kiihottumistarkoituksessa sinne lähtee polttariseurueessaEiks moinen kerro hieman huonosta mielikuvituksesta, eiks noi polttarit oo enempi kulunut juttu? Jotain persoonallista tekemistä yhdessä ennemmin, vaikka helikopterillatai kuumailmapallolla lentämään. Yks tuttu pyöräili Suomen halki kavereineen.
Mua lähinnä käy sääliksi ne tuksumaiset naiset, Juuri ne, joiden kustannuksella sitä hauskaa pidetään. Siksi sanoinkin että mies on kasvanut onneksi moisesta hauskanpidosta yli. Toki varmaan menisi mukaan jos polttariporukka sinne menisi mutta onneksi varmaan kymenen vuotta sitten on viimeksi polttariporukan kanssa "joutunut" käymään tuollaisessa paikassa.No ei ne kyllä Suomessa taida mikään kulunut juttu olla, jenkkilässä varmaankin klisee ja senpä takia jotkut haluaakiin kliseemäisesti viedä sulhon strippiklubille. Mitä haittaa siitä on, hauskanpitoahan se vaan on! Tuskin kukaan nyt oikeasti kiihottumistarkoituksessa sinne lähtee polttariseurueessa
No enpä olis uskonut, että olen teidän kanssa samaa mieltä jostakin.Minäkään en ymmärrä. Miksi sinne edes mennään, naureskelemaan niille naisille vai? Kuulostaa epämiellyttävältä.
Ja sit en ymmärrä, miksi tämäntyylistä pitää tehdä juuri silloin, kun on menossa naimisiin.
Hauskaa? Entä, jos tyttäresi olisi töissä siellä.No ei ne kyllä Suomessa taida mikään kulunut juttu olla, jenkkilässä varmaankin klisee ja senpä takia jotkut haluaakiin kliseemäisesti viedä sulhon strippiklubille. Mitä haittaa siitä on, hauskanpitoahan se vaan on! Tuskin kukaan nyt oikeasti kiihottumistarkoituksessa sinne lähtee polttariseurueessa
Mun mies on ollut melkein kymmenessä polttareissa, eikä vielä ole sattuneet osumaan strippuklubille melkein nelikymppisiä kun ovat. Mutta jos joskus sinne sattuisivat osumaan, niin en näe miestäni ystävineen olevan siellä naureskelemassa niille naisille vaan ihan vaan ottamassa kaljat ja ehkä piffaamassa just jonkun sylitanssin sulholle. Ei ne mitään ilkeitä ihmisiä ole nimittäin. Mutta joo, eipä ole niiden seurue vielä strippiklubille eksynyt, vaikka lähes joka ideointipalaverissa onkin ekana tullut strippiklubi mieleen. Aina se vaan on sitten jäänyt kun on keksitty muuta, hauskempaa tekemistä.Mua lähinnä käy sääliksi ne tuksumaiset naiset, Juuri ne, joiden kustannuksella sitä hauskaa pidetään. Siksi sanoinkin että mies on kasvanut onneksi moisesta hauskanpidosta yli. Toki varmaan menisi mukaan jos polttariporukka sinne menisi mutta onneksi varmaan kymenen vuotta sitten on viimeksi polttariporukan kanssa "joutunut" käymään tuollaisessa paikassa.
Jos tyttäreni intohimo aikuisena olisi strippaaminen, niin voisiko tuota sitten estellä? Toivon kuitenkin että osaan ohjata häntä muille urilleHauskaa? Entä, jos tyttäresi olisi töissä siellä.
No näinpä juuri niin miksi sitten mennä koko laitokseen ollenkaan. Sen kaljan kun saa muuallakin ja sulho varmasti arvostaa morsiamensa sylitanssia enemmän.Mun mies on ollut melkein kymmenessä polttareissa, eikä vielä ole sattuneet osumaan strippuklubille melkein nelikymppisiä kun ovat. Mutta jos joskus sinne sattuisivat osumaan, niin en näe miestäni ystävineen olevan siellä naureskelemassa niille naisille vaan ihan vaan ottamassa kaljat ja ehkä piffaamassa just jonkun sylitanssin sulholle. Ei ne mitään ilkeitä ihmisiä ole nimittäin. Mutta joo, eipä ole niiden seurue vielä strippiklubille eksynyt, vaikka lähes joka ideointipalaverissa onkin ekana tullut strippiklubi mieleen. Aina se vaan on sitten jäänyt kun on keksitty muuta, hauskempaa tekemistä.
En ymmärrä sellaista suhdetta, jossa toiselta pitää kieltää joku tekeminen. Oli se sitten parran kasvattaminen tai polttariporukassa strippiklubille meneminen.
Sanoppas muuta. Rajoittunutta ja todella ahdasmielistä. Ollaan muuten kavereiden kanssa käyty kattomassa Hunkseja, pari ystävää joutui lavalle ja sai sylitanssin. En nähnyt heidän mitenkään vapisevan kiihkoissaan siellä lavallaMiksi naiset käy katsomaan jotain Hunkseja? Onko ne naiset siellä pillu märkänä ja täysiä juntteja?
Vitsi, että on rajoittunutta porukkaa.
Hunksit ja vastaavat naisten laadukkaat naisten tanssiryhmät (myös pikkutuhmat) ovat ihan eri asiat kuin hikiset ja tahmaiset strippiluolat missä naiset eivät osaa edes tanssia.Miksi naiset käy katsomaan jotain Hunkseja? Onko ne naiset siellä pillu märkänä ja täysiä juntteja?
Koska kyseessä on polttarit? Eikö tarkoitus ole tehdä jotain erilaista?No näinpä juuri niin miksi sitten mennä koko laitokseen ollenkaan. Sen kaljan kun saa muuallakin ja sulho varmasti arvostaa morsiamensa sylitanssia enemmän.
Kuinka monessa strippiklubissa sinä olet sitten käynyt?Hunksit ja vastaavat naisten laadukkaat naisten tanssiryhmät (myös pikkutuhmat) ovat ihan eri asiat kuin hikiset ja tahmaiset strippiluolat missä naiset eivät osaa edes tanssia.
Nimenomaan näin. Jos mun mies olisi suunnittelemassa alusta asti polttareita, niin tuskin ehdottaisi strippiklubia. Sekä miehen että kavereidensa polttarit ovat olleet hyvin mielikuvituksellisia. Jos taas kutsuttaisiin sellaisiin polttareihin, joissa on jo valmis ohjelma strippiklubeineen, niin tuskin jättäisi menemättä.Ei halua mennä ystävän polttareihin? Mun mies kyllä osallistuu ystävien polttareihin riippumatta siitä, mitä sinne on keksitty ohjelmaksi. Jos joku bestman haluaa viedä tulevan sulhon strippiklubille niin sinne sitten menevät, ei tulis mieleenkään että mun mies sen takia jättäytyis ystävänsä juhlapäivästä pois.
Juu en ymmärrä miksi jotkut käy katsomassa jotain hunkseja. Nähdäkseen lihaksikkaita miehiä ehkä? Mä en menis, ei kiinnosta todellakaan mitkään hunksit.Miksi naiset käy katsomaan jotain Hunkseja? Onko ne naiset siellä pillu märkänä ja täysiä juntteja?
Edelleen olen sitä mieltä että erilainen tekeminen polttareissa on ihan jotain muuta kuin strippiklubilla käymistä. Sinusta ehkä sitten sitäkin hienompaa ja hyvä niin.Koska kyseessä on polttarit? Eikö tarkoitus ole tehdä jotain erilaista?
Eikä mun mies ole edelleenkään käynyt strippiklubilla, mutta oisin vaan innoissani jos joskus sinne älyäisivät polttareissaan mennä. Sääli vain kun kaikki lähimmät ystävät on jo naimisissa, jospa ne veisi mun miehen sitten sinne kun me päätetään mennä naimisiin
Tarpeeksi monessa.Kuinka monessa strippiklubissa sinä olet sitten käynyt?
Mää satuin kerran vahingossa strippariesitykseen baarissa. Pikkujouluaikaa kun oli niin yhtäkkiä tupsahti semmoinen tonttutyttö tanssilattialle. Sievä tyttö se oli, tavallinen sievä tyttö ja ihan hyvä tanssimaankin. Tunnelma oli enemmän semmoinen hilpeä. Ihmiset vihelteli ja taputti, ja hymyillen katsoivat.Ymmärsinkö ketjusta oikein, ettei ne stripparit oo mitään Victoria's Secret -mallien kopioita? Vielä kauheampana pidän, jos mennään huvittelemaan ilkkumalla päihdeongelmaisille tai ihmiskaupan uhreille tms