Antaisitko miehesi mennä polttareihin jossa mennään strippiklubille ja mukana olisi sinkkumiehiä?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
grhrh
[QUOTE="jep";29324638]Pahastuisin toki moisesta. Mutta eipä tarvii pahastua, kun ei tuo todellakaan halua olla niin perverssi, että menis.[/QUOTE]

Ei halua mennä ystävän polttareihin? Mun mies kyllä osallistuu ystävien polttareihin riippumatta siitä, mitä sinne on keksitty ohjelmaksi. Jos joku bestman haluaa viedä tulevan sulhon strippiklubille niin sinne sitten menevät, ei tulis mieleenkään että mun mies sen takia jättäytyis ystävänsä juhlapäivästä pois.
 
No jos polttariporukka haluaa nolata sen miehen. Pitääkö sitten juuri sinun miehesi odottaa sillä aikaa ulkona tosikkona? Kaverilla oli ollut joku miestanssija lavalla. :D
Eiks moinen kerro hieman huonosta mielikuvituksesta, eiks noi polttarit oo enempi kulunut juttu? Jotain persoonallista tekemistä yhdessä ennemmin, vaikka helikopterillatai kuumailmapallolla lentämään. Yks tuttu pyöräili Suomen halki kavereineen.
 
jlkdldipfskfösf
Tottakai saa mennä, sillä ei mitään väliä ole onko sinkku tai ei.
Mä uskon että poikaporukassa niillä on hauskaa sielä.Nimittäin voisin itekkin mennä tyttöporukassa ja tällöin en itekkään lupia kysele :)
 
"jenny"
No kyllä mieheni polttarisankarina meni, kun kaverit hänet strippiklubille veivät. Ja olivat kuulemma maksaneet miehelle sylitanssinkin. Onko tuo nyt muka jotenkin vakavaa ja multa pois? Ei se nyt tonne oma-aloitteisesti menis, mutta olis se mun mielestä typerää alkaa tollasessa tilanteessa vinkumaan ettei halua.

Ja jatkossakin jos osallistuu kavereidensa polttareihin niin ihan vapaasti saa strippiklubille mennä. Se nyt vaan on monen miehen mielestä joku polttarijuttu mikä miehillä pitää olla. Vähän niinku aika monet naiset laitetaan myymään jotain kondomeja kadulle, vaikka sekin on ihan typerää.
 
grhrh
Eiks moinen kerro hieman huonosta mielikuvituksesta, eiks noi polttarit oo enempi kulunut juttu? Jotain persoonallista tekemistä yhdessä ennemmin, vaikka helikopterillatai kuumailmapallolla lentämään. Yks tuttu pyöräili Suomen halki kavereineen.
No ei ne kyllä Suomessa taida mikään kulunut juttu olla, jenkkilässä varmaankin klisee ja senpä takia jotkut haluaakiin kliseemäisesti viedä sulhon strippiklubille. Mitä haittaa siitä on, hauskanpitoahan se vaan on! Tuskin kukaan nyt oikeasti kiihottumistarkoituksessa sinne lähtee polttariseurueessa :D
 
Blue
No ei ne kyllä Suomessa taida mikään kulunut juttu olla, jenkkilässä varmaankin klisee ja senpä takia jotkut haluaakiin kliseemäisesti viedä sulhon strippiklubille. Mitä haittaa siitä on, hauskanpitoahan se vaan on! Tuskin kukaan nyt oikeasti kiihottumistarkoituksessa sinne lähtee polttariseurueessa :D
Mua lähinnä käy sääliksi ne tuksumaiset naiset, Juuri ne, joiden kustannuksella sitä hauskaa pidetään. Siksi sanoinkin että mies on kasvanut onneksi moisesta hauskanpidosta yli. Toki varmaan menisi mukaan jos polttariporukka sinne menisi mutta onneksi varmaan kymenen vuotta sitten on viimeksi polttariporukan kanssa "joutunut" käymään tuollaisessa paikassa.
 
Pin
[QUOTE="jenny";29324708]No kyllä mieheni polttarisankarina meni, kun kaverit hänet strippiklubille veivät. Ja olivat kuulemma maksaneet miehelle sylitanssinkin. Onko tuo nyt muka jotenkin vakavaa ja multa pois? Ei se nyt tonne oma-aloitteisesti menis, mutta olis se mun mielestä typerää alkaa tollasessa tilanteessa vinkumaan ettei halua.

Ja jatkossakin jos osallistuu kavereidensa polttareihin niin ihan vapaasti saa strippiklubille mennä. Se nyt vaan on monen miehen mielestä joku polttarijuttu mikä miehillä pitää olla. Vähän niinku aika monet naiset laitetaan myymään jotain kondomeja kadulle, vaikka sekin on ihan typerää.[/QUOTE]

Mun miehelle järkättiin kans, mutta tanssijana oli iso kalju mies. (paikan baarimikko/portsari en muista kumpi) :xmas:
En kyllä yhtään ihmettele tätä ohjelmaa jos mietin noita kolmea bestmania, jos tämä ohjelmanumero olisi puuttunut, olisin yllättynyt yhden bestmanin osalta. :D
Lapsellista ja mielikuvitoksetonta kyllä, mitä sitten? Usein polttarit onkin ihan tarkoituksella hölmöt ja lapselliset, mutta niitä ei kai kuulukaan ottaa kovin vakavasti. Ja kyllä mun mielestä ihan fiksua bestmaneilta vähän miettiä minkälainen ko pari on. Eli jos tietää varmuudella ohjelmasta aiheutuvan kamala tappelu niin ehkei kannata tehdä juuri sellaista... Ei joudu sulhanenkaan vaikeisiin tilanteisiin ja naimisiin voidaan mennä hyvillä mielin.
 
Viimeksi muokattu:
gdsfdsf
No ei ne kyllä Suomessa taida mikään kulunut juttu olla, jenkkilässä varmaankin klisee ja senpä takia jotkut haluaakiin kliseemäisesti viedä sulhon strippiklubille. Mitä haittaa siitä on, hauskanpitoahan se vaan on! Tuskin kukaan nyt oikeasti kiihottumistarkoituksessa sinne lähtee polttariseurueessa :D
Hauskaa? Entä, jos tyttäresi olisi töissä siellä.
 
grhrh
Mua lähinnä käy sääliksi ne tuksumaiset naiset, Juuri ne, joiden kustannuksella sitä hauskaa pidetään. Siksi sanoinkin että mies on kasvanut onneksi moisesta hauskanpidosta yli. Toki varmaan menisi mukaan jos polttariporukka sinne menisi mutta onneksi varmaan kymenen vuotta sitten on viimeksi polttariporukan kanssa "joutunut" käymään tuollaisessa paikassa.
Mun mies on ollut melkein kymmenessä polttareissa, eikä vielä ole sattuneet osumaan strippuklubille :) melkein nelikymppisiä kun ovat. Mutta jos joskus sinne sattuisivat osumaan, niin en näe miestäni ystävineen olevan siellä naureskelemassa niille naisille vaan ihan vaan ottamassa kaljat ja ehkä piffaamassa just jonkun sylitanssin sulholle. Ei ne mitään ilkeitä ihmisiä ole nimittäin. Mutta joo, eipä ole niiden seurue vielä strippiklubille eksynyt, vaikka lähes joka ideointipalaverissa onkin ekana tullut strippiklubi mieleen. Aina se vaan on sitten jäänyt kun on keksitty muuta, hauskempaa tekemistä. :)

En ymmärrä sellaista suhdetta, jossa toiselta pitää kieltää joku tekeminen. Oli se sitten parran kasvattaminen tai polttariporukassa strippiklubille meneminen.
 
Blue
Mun mies on ollut melkein kymmenessä polttareissa, eikä vielä ole sattuneet osumaan strippuklubille :) melkein nelikymppisiä kun ovat. Mutta jos joskus sinne sattuisivat osumaan, niin en näe miestäni ystävineen olevan siellä naureskelemassa niille naisille vaan ihan vaan ottamassa kaljat ja ehkä piffaamassa just jonkun sylitanssin sulholle. Ei ne mitään ilkeitä ihmisiä ole nimittäin. Mutta joo, eipä ole niiden seurue vielä strippiklubille eksynyt, vaikka lähes joka ideointipalaverissa onkin ekana tullut strippiklubi mieleen. Aina se vaan on sitten jäänyt kun on keksitty muuta, hauskempaa tekemistä. :)

En ymmärrä sellaista suhdetta, jossa toiselta pitää kieltää joku tekeminen. Oli se sitten parran kasvattaminen tai polttariporukassa strippiklubille meneminen.
No näinpä juuri niin miksi sitten mennä koko laitokseen ollenkaan. Sen kaljan kun saa muuallakin ja sulho varmasti arvostaa morsiamensa sylitanssia enemmän.
 
grhrh
Miksi naiset käy katsomaan jotain Hunkseja? Onko ne naiset siellä pillu märkänä ja täysiä juntteja?

Vitsi, että on rajoittunutta porukkaa.
Sanoppas muuta. Rajoittunutta ja todella ahdasmielistä. Ollaan muuten kavereiden kanssa käyty kattomassa Hunkseja, pari ystävää joutui lavalle ja sai sylitanssin. En nähnyt heidän mitenkään vapisevan kiihkoissaan siellä lavalla :D
 
grhrh
No näinpä juuri niin miksi sitten mennä koko laitokseen ollenkaan. Sen kaljan kun saa muuallakin ja sulho varmasti arvostaa morsiamensa sylitanssia enemmän.
Koska kyseessä on polttarit? Eikö tarkoitus ole tehdä jotain erilaista? :)

Eikä mun mies ole edelleenkään käynyt strippiklubilla, mutta oisin vaan innoissani jos joskus sinne älyäisivät polttareissaan mennä. Sääli vain kun kaikki lähimmät ystävät on jo naimisissa, jospa ne veisi mun miehen sitten sinne kun me päätetään mennä naimisiin :)
 
Ei halua mennä ystävän polttareihin? Mun mies kyllä osallistuu ystävien polttareihin riippumatta siitä, mitä sinne on keksitty ohjelmaksi. Jos joku bestman haluaa viedä tulevan sulhon strippiklubille niin sinne sitten menevät, ei tulis mieleenkään että mun mies sen takia jättäytyis ystävänsä juhlapäivästä pois.
Nimenomaan näin. Jos mun mies olisi suunnittelemassa alusta asti polttareita, niin tuskin ehdottaisi strippiklubia. Sekä miehen että kavereidensa polttarit ovat olleet hyvin mielikuvituksellisia. Jos taas kutsuttaisiin sellaisiin polttareihin, joissa on jo valmis ohjelma strippiklubeineen, niin tuskin jättäisi menemättä.
 
Blue
Koska kyseessä on polttarit? Eikö tarkoitus ole tehdä jotain erilaista? :)

Eikä mun mies ole edelleenkään käynyt strippiklubilla, mutta oisin vaan innoissani jos joskus sinne älyäisivät polttareissaan mennä. Sääli vain kun kaikki lähimmät ystävät on jo naimisissa, jospa ne veisi mun miehen sitten sinne kun me päätetään mennä naimisiin :)
Edelleen olen sitä mieltä että erilainen tekeminen polttareissa on ihan jotain muuta kuin strippiklubilla käymistä. Sinusta ehkä sitten sitäkin hienompaa ja hyvä niin.
 
Ymmärsinkö ketjusta oikein, ettei ne stripparit oo mitään Victoria's Secret -mallien kopioita? Vielä kauheampana pidän, jos mennään huvittelemaan ilkkumalla päihdeongelmaisille tai ihmiskaupan uhreille tms
Mää satuin kerran vahingossa strippariesitykseen baarissa. Pikkujouluaikaa kun oli niin yhtäkkiä tupsahti semmoinen tonttutyttö tanssilattialle. Sievä tyttö se oli, tavallinen sievä tyttö ja ihan hyvä tanssimaankin. Tunnelma oli enemmän semmoinen hilpeä. Ihmiset vihelteli ja taputti, ja hymyillen katsoivat.

Tarkoitan siis että ei ollut mitään "hei nauretaan kun toi on niin nolo", muttei toisaalta ilmapiiri kyllä kiimaakaan tihkunut :D
 

Yhteistyössä