onko vaistot aina oikeassa? ihmetyttää et uusikumppani siirtyy kauemmas musta jos on puhelimellaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo oo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo oo

Vieras
esim jos istutaan vaiks sohvalla vierekkäin.. ja viestiä pukkaa tai muuten vai facessa luurillaan.. en mä mikään kyylä ole mut nyt alkanu tuntua et uskaltaako tähän juttuun vakavasti ryhtyä? vai aattelenko vaan hälläväliä, et pettää jos pettää sit mä lähden.. entinen petti ja just puhelinsuhteella aluksi..ja tän nykyisen kanssa suhde alkoi netissä, et jos hän vaikka jatkaakin muitten naisten kanssa kirjottelua.. seurusteltu 2kk..

Hmm. Ite ainakin haluan räplätä puhelinta onassa rauhassa ja omassa tilassani, ilman että mitään pettämisjuttuja on olemassa. Tosi ärsyttävää jos joku edes istuu lähellä saati koittaa kuikkia. Anna tilaa hänelle ja katso aikasi miltä homma alkaa vaikuttaa, hysteeriseksi ei kannata ruveta.

Minä siirryn aina kauemmas jos viesteilen, ja usein menen toiseen huoneeseen puhumaan. Ja toivoisin kumppaniltani samaa...

Olen uusiosuhteessa enkä petä miestäni eikä tulisi mieleenikään. Mutta arvostan myös kaverieni, aikuisten lasteni, työtoverieni, työhön littyvien asioiden ja omien sukulaisteni oikeutta yksityisyyteen. Eli ei minun tarvitse jakaa miehen kanssa kaikkia mitä ko ihmiset haluavat jakaa puhelimessa minun kanssani.

Enkä ikinä ymmärrä ihmisiä jotka pitää koko ajan puhelimessaan kaiutinta, niin että kuka vain kuka soittaa jutteleekin samalla koko huoneelliselle seurakuntaa..

Muakin ottaa päähän ihan sama...puhelin on aina äänettömällä, käännetty näyttö alaspäin, aina taskussa ja piilossa ja silleen. Joskus on ollut äänet, niin on tullut viesti esim. Klo 3 yöllä. En voi uskoa, että pettää, mut ihmettelen tuota. Se ei herätä luottamusta enkä siksi osaa ajatella suhdettamme loppuelämän juttuna.

:( voi että en kyl vois uskoa enkä tajua, millä ajalla pettäisi. Mutta pikkuisen on epäilys 100 % rehellisyydestä. Ehkä ei petä, mut vaisto sanoo, että jotain siellä puhelimella piilotellaan.

no on se kumma mies kun lähettelee oikein yksityisiä tekstareita vaikkapa serkulleen jolla on paha peräpukamaongelma. ja kun saa puhelun niin ei edes anna sinun kuunnella että mitä se toinen siellä sanoo! ja tuskin on edes sähköpostinsa salasanaa sinulle kertonut, mokoma pettävä sikapossu!! ja mitäköhän se siellä vessassakin tekee kun aina oven sulkee perässään, jopa vääntää lukkoon!?! nyt jätät sen kusipään ihan heti!!111!!! :p

helevetti näiden hysteeristen naisten kanssa...

Jotain hämärää on meneillään. Voi olla joku toinen deittikontakti, joka "on jäänyt päälle" vaikka seurusteleekin sun kanssa. Kaksi vaihtoehtoa: 1) On vielä kiikun kaakun sitoutuako sinuun parin kuukauden yhdessäolosta huolimatta ja pitää tätä toista takaporttina (melkeinpä pettämistä jo) tai 2) Haluaa olla sun ja vain sun kanssa, mutta kirjoittelee kaveripohjalla netissä tapaamansa entisen deittikumppaninsa kanssa (nainen saattaa silti yhä luulla, että mies on vapaa) eikä uskalla kertoa sulle, että tällainen, nyt jo hänen mielestää harmiton, tuttavuus on olemassa. Siksi kuin alitajuisesti vetäytyy sinusta loitommalle hänen kanssaan kirjoitellessaan.

Kohta saan kivitystä niiltä, jotka ovat sitä mieltä, että puolison puhelinta ei saa koskaan eikä missään tilanteessa ratsata, mutta vilkaisepa joskus saapuneet viestit, välitystiedot ja lähetettyjen viestien kansiot ellet saa puhumalla häneltä vastausta. Näin sain oman ex-avokkini törkeästä toisen kanssa vehtaamisesta kiinni, kun olin ensin jonkin aikaa kehitellyt epäilyksiäni.

Oma mies on sellanen, että ei halua puhua/tekstata kenenkään nähden, puhelin on melkein aina äänettömällä ja miehellä mukana tyyliin vessassakin. Isona syynä tähän on hulttio pikkuveljensä, joka soittelee, tekstailee, haukkuu minua, miestä jne ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa, oltiin missä vaan. Joten mies ei halua että loukkaannun hänen jutuista, siksi tekee näin.Lisäksi yrittäjänä tulee paljon työpuheluita, joihin pitää keskittyä eikä se onnistu jos vaimo on vieressä korvat pitkällään XD

Vaadi täysavoimuutta. Ottakaa yhteinen liittymä!! Tuossa vaiheessa suhdetta pitäisi jo olla.

Jos se nyt jo säätelee muitten kanssa, niin JSSAP! Valitettavasti :/

Voi se olla niin tai voi olla olematta...

Yhteistyössä