Tulee sellainen olo, että mitä se mies sitten minun kanssa ylipäänsä on, kun kaikki mitä teen on väärin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aargh

Vieras
En tee mitään oikein.
Ruoka on huonoa
Olen huono sängyssä
Pihtaan (no mies valittaa aina, että olen mm. lahna ja enkä saisi nauttia silmät kiinni, niin väkisin menee halut)
Hoidan lapset huonosti
Minulla on liikaa harrastuksia
Olen liikaa tietokoneella

Enpä nyt keksi yhtään argumenttia, millä mies olisi minua kehunut : /

aina toi että on lapset! ne lapset kärsii enemmän jos vanhempien parisuhde on huono.. jos äidillä tai isällä on paha olla niin se heijastuu lapsiin... ja kyllä, itse otin eron miehestä vaikka on pieni lapsi! nyt on kaikilla parempi olla!

[QUOTE="a.p.";29318636]No kun lapset.[/QUOTE]

No miksi tälläisen miehen kanssa piti tehdä niitä lapsia? Vai olitko ennen lapsia hyvä sängyssä etkä pihdannut, laitoit loistavaa ruokaa, et harrastanut mitään etkä käyttänyt tietokonetta?

Siksi, kun se haluaa pönkittää omaa olematonta itsetuntoaan alentamalla sinut.

Hyvän esimerkin annatta lapsillenne tuollaisella parisuhteella. Kannattaisi katkaista ikävä kierre ja kasvattaa lapsista tervepäisempiä.

Ei lasten takia kenenkään tarvitse kärsiä tuollaista haukkumista. Sunhan menee oma elämä ihan pilalle tuollaisessa suhteessa. Ja jos lapsetkin joutuu kuuntelemaan äidin haukkumista, niin millaisen mallinne saa isän roolista ja äidin arvostamisesta? Mieti nyt jaksatko tuollaista ja yrität vaikka puhua sen miehen kanssa, jospa oppia käyttäytymään kuin aikuiset?

En tee mitään oikein.
Ruoka on huonoa
Olen huono sängyssä
Pihtaan (no mies valittaa aina, että olen mm. lahna ja enkä saisi nauttia silmät kiinni, niin väkisin menee halut)
Hoidan lapset huonosti
Minulla on liikaa harrastuksia
Olen liikaa tietokoneella

Enpä nyt keksi yhtään argumenttia, millä mies olisi minua kehunut : /

Onko mikään miehen argumenteistä mielestäsi edes osittain totta?
Oletko yrittänyt tehdä asialle mitään?
Onko sillä ollut vaikutusta?
Oletko puhunut miehellesi?

Kurjaa! Onko tuota huonoa tilannetta jatkunut pitkäänkin? Tiedätkö oisko miehellä samaan ollu erityisen stressaavaa töissä tai jotain muuta "näkyvää" syytä purkaa kiukkuaan sinuun? Huolia, sairautta tms?? Miehes ei osaa käsitellä tunteitaan(pettymyksiä jne), tajua että itse on vastuussa siitä mitä tuntee ja miten ilmasee sen. Pitää olla eka ittesä kans sovussa, ei toista voi syyttää että SUN pitää tehä miehes onnelliseksi.

Yhteistyössä