Jätin menemättä mielenterveys toimiston käynnille

• Viestiketjun aloittaja nyt nikitönnä
  • Ensimmäinen viesti
nyt nikitönnä
kun en todellakaan jaksanut mennä. tietääkö kukaan tuleeko siitä mitään seurauksia? Itse ajattelen ettei tule, onhan niillä niin paljon asiakkaita ettei nyt varmaan yhden poisjääminen haittaa. Kiitos jos asiallisia viestejä

avieras
Jos tarviit lääkitystä, jatkohoitoa, lausuntoa tai vastaavaa on ainakin varma, että pois jäämisellä et edistä asiaasi. Toivottavasti peruutit ajan ´, etkä vain jäänyt pois?

nyt nikitönnä
Eikö perumattomasta käynnistä joudu kuitenkin maksamaan? Vai millaisia seuraamuksia tarkoitat? Soita huomenna toimistoon ja kysy. Entä seuraava käynti, onko se jo sovittu?
laskun maksan tietysti jos sellainen tulee. uutta aikaa ei olla sovittu, en jaksa mitään. Lääkkeet lopetin kerralla reilu kuukausi sitten enkä jaksa niitäkään syödä. Ainoa mikä mietityttää kun lausunnoissa mainittu miten ollaan huolissaan minun jaksamisesta ( 4 lasta) Edellisestä käynnistä jo yli kuukausi joten taitavat mun olla rauhassa. Koskaan en ole ollut näin huonossa kunnossa kun en jaksa muuta kuin sängyssä köllöttää.

"vieraana"
Jos sun lapsista ollaan oltu huolissaan ja et mene paikalle niin kyllähän siitä lähtee lastensuojeluun lausunto. Ja hyvä niin jos kerran et jaksa mitään kuin sängyssä köllöttää. Voisitte saada perhetyöntekjän avuksi tai lastenhoitoapua. Kannattaa itsekin olla aktiivinen sen avunpyytämisen kanssa koska siten parhaiten osoitat sen että välität lapsistasi. Jaksuhalit!

nyt nikitönnä
[QUOTE="vieraana";29312354]Jos sun lapsista ollaan oltu huolissaan ja et mene paikalle niin kyllähän siitä lähtee lastensuojeluun lausunto. Ja hyvä niin jos kerran et jaksa mitään kuin sängyssä köllöttää. Voisitte saada perhetyöntekjän avuksi tai lastenhoitoapua. Kannattaa itsekin olla aktiivinen sen avunpyytämisen kanssa koska siten parhaiten osoitat sen että välität lapsistasi. Jaksuhalit![/QUOTE]

kiitos haleista. tekivät ilmoituksen jo aiemmin elokuussa ja kotona käyty tilanne katsomassa. lapsilla ei ole mitään hätää ja asiakkaita meistä ei tullut koska kaupungissa missä asun määrärahat jo menneet joten kaikille ei tosiaan löydy mitään apua. Vointi todellakin romahtanut, voin suorastaan pahoin mutta ei okseta mutta ei voi syödäkkään.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt nikitönnä;29312339:
laskun maksan tietysti jos sellainen tulee. uutta aikaa ei olla sovittu, en jaksa mitään. Lääkkeet lopetin kerralla reilu kuukausi sitten enkä jaksa niitäkään syödä. Ainoa mikä mietityttää kun lausunnoissa mainittu miten ollaan huolissaan minun jaksamisesta ( 4 lasta) Edellisestä käynnistä jo yli kuukausi joten taitavat mun olla rauhassa. Koskaan en ole ollut näin huonossa kunnossa kun en jaksa muuta kuin sängyssä köllöttää.
Kannattaa ollakin huolissaan jos ei jaksa muuta kuin maata. Tiedän, koska olen itsekin aikani viettänyt siellä peiton alla. Kuka lapsia hoitaa, kun sinä et pysty?

No sanotaanko näin et lääkkeiden lopettaminen kerralla on huono juttu ja joo ne on tottuneet tohon et jätetään tulematta mutta ei nää asiat ainakaa sun puolesta positiivisesti näy jos niitä aletaan tarkastelemaan jostain suunnasta.

nyt nikitönnä
Kannattaa ollakin huolissaan jos ei jaksa muuta kuin maata. Tiedän, koska olen itsekin aikani viettänyt siellä peiton alla. Kuka lapsia hoitaa, kun sinä et pysty?
ei kukaan. ovat jo sen verran isoja että ottavat itse kaapista ruokaa. nuorin 7 vuotias, eivtä juurikaan tarvitse minua ja ovat tottuneet että olen aina sängyssä joko nukun tai makaan hiljaa

Alkuperäinen kirjoittaja nyt nikitönnä;29312402:
ei kukaan. ovat jo sen verran isoja että ottavat itse kaapista ruokaa. nuorin 7 vuotias, eivtä juurikaan tarvitse minua ja ovat tottuneet että olen aina sängyssä joko nukun tai makaan hiljaa
Lapset taitaa tarvita muutakin kuin kaapista ruokaa, ja kai se kaappikin joskus tyhjenee. Entäs apu muualta kuin viranomaisilta?

nii et 7v ei äitiään tartte... Justiinsa.

jotenki liian absurdia ollakseen totta.. tai no on täs viimeaikoina tullu esiin mitä ihmismieles voi oikeesti liikkua niin ei mikää yllätä.

Jos oikeesti oot liian hajalla ottaakses lääkkeet tai liikkumaan mihinkään niin suosittelen kyllä et kotiin apua lapsille tai sitte itse kiikutat ittes johonki missä sut hoidetaan kuntoon kun et siihen ilman apua enää kykene. Sun pienin on vasta 7v! Tottakai se vaikuttaa! Se voi olla et näkyy vuosien päästä pahana olona.

"rrr"
Nyt sun pitäisi kyllä jaksaa hakea apua. Yksi soitto huomenna päivällä johonkin - sinne mielenterveystoimistoon, sosiaalitoimeen tms. Lapset tarvitsevat lähelleen aikuisen josta on turvaa ja tukea koko ajan. Tiedän kokemuksesta että tuossa väsymyksessä on varmasti helppo ajatella toisin koska se tarkoittaa että ei tarvitse tehdä mitään (koska ajatuskin yhtään minkään tekemisestä on hirveä) mutta totuushan on se että nyt tarvitsette nopeasti apua.

Yksi soitto. Vaadi apua.

"vieras1"
No jaksathan olla koneella ja kirjoittaakin, ihan ammattivalittajatyyliin. Ehkä sun vointi on parempaan päin?

nyt nikitönnä
Kiitos vastauksista. Ikävä kyllä on totta että olen näin väsynyt. ( tuntui että joku epäili väsymystäni) Elämälläni ei ole mitään merkitystä kun mikään ei kiinnosta. Haluaisin vaan nukkua. Aamuisin raahaudun pakolla ylös antamaan lapsille aamupalaa ja laittamaan kouluun. Joku täällä epäili ettei väsytä koska jaksan koneella nyt olla niin voin mainita että läppäri sängyssä ja en mielestäni paljoa koneella ole. Apua en enää jaksa hakea, olen hakenut ja sitä ei tule. Tuntuu että meitä ei ole olemassakaan, surullista.

Yhteistyössä